<𝟯 | 𝘁𝘀𝘂𝗸𝗶𝘀𝗵𝗶𝗺𝗮 - 𝘀𝘁𝘂𝗱𝘆

11.1K 481 702
                                    

erkek arkadaşın kapıda, sınıftan çıkmaya hazır olmanı bekliyordu. sen de bir yandan eşyalarını çantana koyuyor bir yandan da söyleniyordun "aghh pazartesi olan sınavdan kesin kalacağım."

tsukki "bu gece evimde çalışabiliriz." dedi.

ona neredeyse gözlerinde yıldızlarla bakarak "HUHH GERÇEKTEN Mİ?!" dedin.

tsukki'nin yavaşça sana güldüğünü duydun ve başını salladın

zıplayarak kollarını ona sardın, "TEŞEKKÜRLER TSUKKİ!"

arkasını dönerek "hadi boke, geç kalacağız." dedi.

"geliyoruuum." diyerek çantanı kapıp erkek arkadaşının arkasından koşmaya başladın.

<okuldan sonra>

ikiniz de çalışmak için onun evine doğru yürürken hafifçe mırıldanıyordun. ardından sen yürürken tsukki elini yumuşak bir şekilde seninkine sürttü. cevap olarak parmaklarını onunkilerle yumuşak bir şekilde birbirine geçirdin. o ise elini senden çekti.

"ne?! elimi tutmak istediğini sanmıştım. ne tür bir erkek arkadaşsın sen?" diyerek somurttun. yanaklarını şişirdin, kollarını göğsünde birleştirdin ve yürürken ona bakmaya başladın.

her zamanki huysuz ses tonunda "sana dersten kalmaman için çalışmanda yardım edeceğim, bu kadarı yeterli değil mi?" dedi.

"humphf" öfkeli bir şekilde ondan uzağa bakmaya başladın, kolların hala göğüslerinde birleştirilmiş bir şekilde duruyordu ve yanakların hala şişirilmiş haldeydi.

birlikte yavaşça eve yaklaştınız, gülümsedin ve o kapıyı açtıktan sonra içeri girdiniz. ayakkabılarınızı ve paltolarınızı çıkardınız. her şeyi yere koydun ve matematik kitabınla tsukki'yi odasına kadar takip ettin. ikiniz de yerde kısa bir masada karşılıklı oturdunuz ve o sessizce matematik eşyalarını çıkardı. sen kendininkini masaya koydun ve onu izlemeye başladın. sana bakarak sordu,

"yalnızca yeni şeyler hakkında mı yardıma ihtiyacın var yoksa sınavda çıkacak olan her şey hakkında mı?"

ona baktın ve gergince gülümsedin, "heh, hepsi"

tsukki iç geçirdi ve yumuşak bir tonda "boke" dedi.

"hey! bana boke deme çünkü matematiği anlayamıyor olmam benim suçum değil!"

"belki dersi daha dikkatli dinleseydin benim yardımıma ihtiyacın olmazdı." diyerek açıklama yaptı.

"dikkatle dinliyorum zaten" kollarını göğsünde kavuşturdun, "sadece mantıklı değil" dedin sessizce.

"her neyse hadi başlayalım" dedi gözlerini devirerek, "ders 13.5 ile başlayacağız."

yaklaşık iki saat matematik çalıştıktan sonra bir probleme çok takılıp kalmıştın.

"anlamıyorum! nerede yanlış yapıyorum?" diye sordun, sesin hayal kırıklığından dolayı hafifçe titriyordu. tsukki probleme baktı ve anında hatanı gösterdi,

"boke, soldaki 189'u karıştırıp elmasın içine doldurmadın. (bu nasıl cevap anlamadım ama başka çevirme yolu yoktu)" diye tekrar boke derken kağıda baktı. hüsrana uğradığından dolayı yanağından bir gözyaşı aktı.

neredeyse bağırarak "bana boke deme! tamam, anlayamıyorum. ben senin gibi zeki değilim!" dedin ve biraz sakinleşmek için ayağa kalkarak banyoya gittin.

tsukki senin odadan çıkışını izledi. banyodayken nefes alma hızını düzene soktun ve kendini sakinleştirdin. akan gözyaşlarını temizlemek için yüzünü yıkadın. işin bittikten sonra ise derin bir nefes aldın ve tsukki'nin odasına geri döndün. tsukki yatak başlığına dayanmış, telefonu dışarıda ve kulaklıkları takılıydı. içeri girdiğinde sana doğru baktı.

"geri dönüyor muyuz?"

kafanı olumsuz anlamda salladın ve oturdun, "bunun için üzgünüm."

"sorun yok. mola vermek ister misin?" diye sordu. tabii ki bu teklifi kabul ettin.

onun yanına hareket ettin ve sırtını yatak başlığına dayadın. tsukishima kollarını sana doladı ve seni önüne doğru çekti. kulaklıklarını çıkardıktan sonra seni göğsüne çekti, sen de kollarını ona sardın ve birlikte uzandınız.

kıkırdayarak "aww sanırım tsukki beni seviyor" dedin. tsukki'nin hareket ettiğini, hafifçe güldüğünü ve sırtında daireler çizdiğini hissedebiliyordun,

"tabii ki seni seviyorum" diye kulağına fısıldadı.

bunu duyduktan sonra yukarı baktın ve ellerini onun yanağına götürdün. tsukki'ye daha da yaklaşıp onu öptün. birbirinizden ayrıldıktan sonra ikiniz de birbirinize sarılarak gece boyunca uyudunuz.

-

yazar: @/nezutori

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yazar: @/nezutori

umarım bölümü okurken keyif almışsınızdır.

eğer beğendiyseniz vote ve yorum atmayı, isteklerinizi belirtmeyi unutmayın!

sağlıklı günler dilerim!

<3

𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪! | one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin