-istek karakter-
"hinata, bana biraz fazla sıkı sarılıyorsun." diyerek homurdandın. erkek arkadaşın yüzünü tekrar sırtına gömdü.
"biliyorum!" dedi, sesi neşeli olmasına rağmen biraz boğuktu.
söyleyecek bir şey bulamadın, yenilgiyi kabul ederek iç çektin.
hinata ve sen üç hafta önce çıkmaya başlamıştınız, ve ikiniz de bu haftalar boyunca sanki yıllardır çıkıyormuş gibi yakındınız.
şuan ise, hinata'yla sarılarak yatıyordunuz.
sen pozisyonunu değiştirmeye karar verdin, diğer tarafa doğru döndün ve kollarını hinata'ya sardın. yani şuan ikiniz de kollarınızı birbirinize dolamış bir şekildeydiniz.
hinata somurtarak, "hey! bana bundan bahsetmemiştin." dedi. "neyse, şuan ikimiz de birbirimize sarılıyoruz, yani bu iyi bir şey, sanırım."
sırıttın ve hafifçe onun burnunu öptün.
"hinata, çok tatlısın."
hinata'nın yüzü aydınlandı ve yanakları kızardı. "bence sen de çok tatlısın!" dedi, sözlerini seni öperek bitirirken.
hinata'nın biraz uykusunun gelmeye başladığını fark ettin. antrenmandan dolayı yorulmuş olduğunu düşündün.
ona yaklaşarak, "hinata, artık uyumalısın." dedin. "çok fazla pratik yaptığın için yorulmuş olmalısın. biliyorsun, senin için endişeleniyorum."
hinata sana hiçbir tepki göstermeden baktı, sonra yüzü değişti ve- "y/n, çok anaçsın!"
"bunu bir iltifat olarak mı almalıyım?"
geniş bir sırıtmayla, "bilmem!" diye haykırdı.
um peki, onun bu tatlı suratına karşı hiçbir şey söyleyemiyordun.
"hinata, sadece uyu lütfen."
"tamam!"
-
yazar:@/kurooheaven
selamselam
bilgisayarımda sorun çıktığı için bir süre yoktum, bunun için üzgünüm! fakat artık daha çok aktif olurum diye düşünüyorum.
vote atmayı ve isteklerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın!
sağlıklı günler dilerim!
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪! | one shots
Fanfiction[𝗵𝗮𝗶𝗸𝘆𝘂𝘂! × 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿] ➤ farklı kitaplardan aldığım, hoşuma giden one shot bölümlerini çeviriyorum. ➤ çevirilerim mükemmel olmayabilir. elimden geldiğince anlamın bozulmaması, güzel olması için uğraşıyorum. <3 - ♡ - ✦ başlangıç: 261120 ✦...