Odasının kapısını aralayıp içeri girdim ama görmeyi beklediğim şey kesinlikle ağlayan bir Yeji değildi.
Dışarıdan hep dobra ve neşeli bir insan gibi görünürdü ve sorunlarını insanlara açmazdı, bu yüzden ağlayışını görmek beni bir nebze olsun şaşırtmıştı.
"Yeji-ah, neden ağlıyorsun?" dedim yanına yaklaşırken. Omuzlarını silkip burnunu çekti.
"Eğer sorunun kilo vermekse buna birlikte bir çözüm bulabiliriz. Kendini kapatarak bir sonuca varamazsın."
"Sorun sadece kilo vermem değil unnie, her şey başlı başına bir sorun zaten."
"Son zamanlarda ne kadar zorlandığının ben de farkındayım, menajerle konuşurum ama kendini toparlaman gerektiğini unutma tamam mı? Bazen en güzel şeyleri yaşamak için emek vermemiz gerekir."
Kafasını sallayıp burnunu tekrar çekti. Sorun ne diyerek üzerine gitmek istemiyordum ama anlatmayacağını biliyordum. Bu yüzden abartmadan sormayı deneyecektim.
"Şimdi, geri kalan problemlerini benimle konuşmak ister misin?" dedim elimle saçlarını okşadıktan sonra.
Kafasını olumsuz anlamda sallayıp konuştu "Kendi başıma halletmem gereken şeyler. Yakında eski halime geri döneceğim unnie, merak etme."
Anlayışla kafamı sallayıp ona biraz yalnız zaman tanımak için ayağa kalktım ve kapıdan çıkmadan "Her zaman yanında olduğumuzu unutma Yeji." dedim.
Ardından hâlâ yemek masasında oturan üçlünün yanına gidip eski yerime kuruldum, yemeklerini bitirmiş sohbet ediyorlardı.
"Neyi varmış?" diye sordu Area.
"Anlatmadı, yakında eski haline döneceğini söyledi ben de üzerine gitmek istemedim."
Bir grup olduğumuz için birimiz üzüldüğünde hepimizin modu düşüyordu ve masaya da yansımıştı. Fakat günü mahvetmek istemeyen Chi-ha "Twitter gündemini gördünüz mü?" diye konuştu.
"Hayır pek bakmıyorum niye ki?" dedi Sun-hee.
Telefonunu açıp ortamıza koydu ve "Kendiniz bakın." dedi, biz de doluşup ekrana bakmaya çalıştık.
#taennie
gündemde birinci sıradaPopüler tweet'ler
User8282: Eğer dikkatli bakarsanız Taehyung'un baktığı yerde blackpink'in oturduğunu görürsünüz, ve Jennie'ye baktığı çok belli. Gözlerini alamıyor resmen! Namjoon toparlamasaydı saatler boyunca bakacak gibi...
↪️↪️ İyice abarttınız, Taehyung bu kadar toy biri değil, ayrıca gözünün bir şeye takıldığı çok belli. Olay yaratmak için girdiğiniz hallere bak.
↪️↪️ Jennie her zaman olduğu gibi mükemmeldi, o tarafa baktığına göre başka bir seçenek kalmıyor.
↪️↪️ Stan twt gerçekten çok toxicsiniz. Oraya bakması ona aşık olduğu anlamına mı geliyor yani? Hem kızlara baktığı belli bile değil???
↪️↪️ Çekemeyen olursa ağlayabilir, Taehyung gibi birine anca Jennie gibi bir queen yakışırdı.
↪️↪️ Sadece bakmasından böyle şeyler çıkartmanız çok saçma, konuşma yaparken dikkati dağılmış olabilir ne var bunda? Kaldı ki kızlar da neye bakıyor der gibi bakışlar atmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
euphony ~ kth
FanfictionBirlikte geçirdiğimiz o geceyi hatırlıyorum, her şey başlamadan önce son kez delicesine eğlenip şarap içtiğimiz o geceyi... Tatlı tatlı yağan ilk karı ve o an zamanı durdurmak istediğini söyleyen seni... Bana sevgiyle bakan gözlerini hatırlıyorum, o...