A kocsi olyan 5 percnyire volt az épülettől, és ez pont elég volt arra, hogy én teljesen átfagyjak. A kocsi piros színben pompázott, és hátul egy szőke srác ült, kábé Ash-sel és Mike-kal egyidős.
- Óh! Már itt is vagytok! - mosolyodott el, ezzel előhívva halvány gödröcskéit.
- Mint látod! - ült be Ash, a szőke mellé.
- Ide ülj! - nyitott nekem ajtót Mike. Egy apró mosollyal köszöntem meg, majd beültem. Mike beült a másik oldalra, majd átnyúlva rajtam, húzta át a biztonsági övet és csatolta be. Valamit tekergetett a és kapcsolgatott még, majd elfordítva a kocsikulcsot indultunk el.
- Amúgy én Luke vagy. Téged hogy hívnak szépség? - hajolt előrébb, ezek szerint, Luke.
- Summer a neve, és ne flörtölj vele! - szólt rá Ash, hátra húzva a vállánál. Luke nem volt hibrid, bár ahogy látom élvezte a másik két személy társaságát. Az intézetben undorodtak tőlünk, az eddigi személyek akik engem választottak, azok mini szolgát varázsoltak belőlem. Volt egy amelyik meg akart erőszakolni, de védekezés képp megkarmoltam őt. Akkor emiatt lettem vissza hozva.
- Most Calumhoz megyünk, vagy hozzád? - kérdezte Ash, Mike-nak intézve a szavait.
- Felszedjük Calt, aztán hozzám. - adott rövid magyarázatot. A kocsi rendesen felmelegedett, igaz a lábaim így is nagyon fáztak. A hatalmas kabátban, ami még rajtam volt, szinte eltűntem.
Nem sokára arra lettem figyelmes, hogy a kocsi leparkol, majd egy kreol bőrű srác száll be. Ő is ember.
- Szevasztok! - köszönt mosolyogva. - Ó, szia! Én Calum vagyok, téged hogy hívnak? - kérdezte meg tőlem kedvesen.
- Summernek hívják, csak elég csendes! - szólalt meg ismét Mike, kedvesen.
- Nagyon örülök a találkozásnak! - Calum mosolya barátságos volt, és megnyugtató. Egyre kevésbé féltem, és még egy mosolyt is eleresztettem. Nem is emlékszem mikor volt utoljár okom mosolyogni. Az érzésre sem emlékeztem. Nagyon jó érzés, és hiányzott.
- Most akkor hozzám fogunk menni, rendelek pizzat, de előtte szerzek neked valami vastagabb ruhákat, nehogy megbetegedj. - Mike mondatának utolsó felét nekem intézte, majd be is fordult egy utcába, melynek végén egy hatalmas épület helyezkedett. Az épület közelében leparkolt, majd kiszállt. Megkerülte a kocsit és ajtót nyitva nekem kisegített a járműből.
- Itt hagyom a kocsikulcsot, ha akartok nézzetek körbe, vagy felőlem maradhattok is. Nemsokára jövünk. - magyarázta Mike. Belépve az épületbe egyből egy ruhákkal zeli üzletbe mentünk. Mike végig fogta a kezem, viszotn egyszer csak megakadt valamin a tekintete. Haja a *piros szín egyik sötétebb árnyalatát vette fel, mely most nagy valószínűséggel a veszélyt jelezte.
- Erre! - húzott el egy másik irányba. A polcok tele voltak bulóverekkel, melyek mind puha anyagból készültek. Volt ott fehér, fekete, barana, kék, mintás és még sok más. Mike levett vagy négy pulóvert, egy sima fehéret, egy **rózsaszín cicásat, egy feketét és egy kéket, melyet kicsi csillagocskák díszítettek. Kezemnél fogva elvezetett néhány fülkéhez, majd az egyikbe betolt.
- Vedd le a kabátot és a pulóvereket nyugodtan vedd rá a ruhádra. Látni akarom hogy állank. - így is tettem. A fehér kicsit nagy volt, mivel ujjai takarták a kézfejem. Azt próbáltam fel utoljára, így negyedjére is elhúzva az elválasztó függönyt fordultam Mike fele, kicsit szét téve a kezeim.
- Ebben nagyon édesen festesz. Midegyik marad! Vedd le és szerzek neked néhány nadrágot is, na meg valami fehérnemű is elkellhet. - gondolkodott hangosan, még én levetkőztem, majd vissza vettem a kabátot, a pulcsikat pedig Mikenak adtam. Haja mostmár az óceán színében pompázott, mely megnyugtató volt.
Követve őt elértünk a nadrágok és szoknyák közé.
- Válassz te is, ha megtetszik valami! - nézett rám még ő a farmerek között nézelődött. Aprót bólintottam, majd elkezdtem én is keresgélni. Nem telt el sok idő, valamit észre is vettem. Egy rózsaszín, nagyon puha kezeslábas. Még kapucnija is volt. Mike-nak hamar feltűnt, hogy szemezek a szépséggel, így mellém sétált.
- Tetszik? - kérdezte, tenyerét a hátamra simítva, én pedig csak bólintottam. Nem szólt semmit, csak levette a tartóról és a karjára dobta, a pulóverekre. - Találtam néhány nadrágot, amik jók lehtnek, gyere próbáld fel, utána fizetünk és benézünk egy fehérneműshöz, utána pedig haza. - magyarázta, miközben vissza mentünk a próbafülkéhez. - Ami nem jó, azt nyújtsd ki nekem, oké? - adott a kezembe hat darab nadrágot, melyből kettő volt farmer, a többi tréning. Bólintottam válaszul, majd felpróbáltam őket. Az egyik tréninget adtam csak ki Mikenak, mivel nagyobb volt a kelleténél.
Miután kész lettünk, el is mentünk a kasszához, ahol mike megmuattta az igazolványát és kártyával fizetett is.
- Elnézést, átöltözhet a hölgy, az egyik próbafülkében? - kérdezte meg gyorsan, mielőtt az összes ruhát a zacsiba tette volna, a kasszás hölgy.
- Persze! Melyiket venné fel a hölgy? - kérdezte kedvesen.
- Ezeket! - vette le az asztalról a nagy fehér pulcsit és a fekete tréninget.
- Rendben, levágom a cimkét és viheti is! - mosolygott továbbra is.
- Menj, öltözz át, itt megvárlak. - bólintottam, majd elsiettem, hogy minél gyorsabban kész legyek. Vissza érve Mike-hoz oda adtam neki a levetett ruhám, melyet a szatyorba tett, a többi közé.
- Viszlát! - köszönt, majd elhagytuk az üzletet. Két bolt mellett elhaladva megérkeztünk a fehérneműshöz. Ott az őr elkérte Mike személyi igazolványát, és csak utána engedett be.
- Válogass te is, és ha valamelyik tetszik, azt vedd le nyugodtan. Majd a próbafülkében felpróbálod, és eldöntöd kell-e, vagy se. Oké? Bólintottam, majd én is nézelődni lezdtem. Olyan húsz perc múlva öt fehérneművel jöttünk ki az üzletből, melyből kettő volt fekete, egy cicás, egy sima fehér és egy pasztel rózsaszín.
Mikor kiértünk a plázából meg is csapott a hideg levegő, de már nem fáztam annyira, mint abban ez egy szál fehér ruhában. A kocsihoz érve észre vettük a fiúkat, akik a jármű körül nevetgéltek.
- Ó, megjöttetek! Végre! Viszont látom találtatok jó dolgokat! - vett észre minket Luke. Hamar feltűnt, hogy Ash farkincája ide doda mozgolódik, és valamit mereven kémlel. Mike is oda kapta tekintetét, és haja egyből átváltott pirosba.
- Húzzunk innen srácok. Az a fickó ott, már megint követ. - intett a fejével Mike, egy öltönyös fickó felé, ki mereven bámult minket. Eléggé ijesztő volt, bár az arcát nem láttam, mert túl messze volt.
Mindenki bepattant az autóba, majd el is hajtottunk. Olyan 20-25 perc múlva egy kertes házhoz érünk, mely emeletes volt
- Summer, üdvözlünk az új otthonodban! - karolt át mosolyogva Calum, még én csak mereven bámultam a csodás házat.
- Gyere, körbevezetlek és megmutatom a szobádat - ért mellém Mike.Befejezve: 21.01.11.
Javítva: 21.01.11.
Publikálva: 21.06.02.*Veszély
**Lágyság
ESTÁS LEYENDO
🥀Más szemmel a világ🥀
Romance⚠️FIGYELMEZTETÉS⚠️ Aki nem szereti az oylan történeteket, ahol állat-ember hibridekről van szó, az lapozzon tovább. A történet az enyém, nem lopott, ha mégis egyezik valamilyen részlet más történettel, az a véletlen műve. Aki csak azért jön az olda...