Ajung in camera comuna si ma duc direct la Draco, simțeam ca trebuie sa ii zic.
-Draco, putem vorbi ??
-Da, Snape jr. Spune el printre niste rasete mute.
-E serios de data asta, Malfoy. Spun eu uitandu-ma urat la el.
Draco înțelege mesajul si mergem in camera mea pentru a discuta. Dupa ce ii explic se uita la mine si spune.
-O sa am grijă de tine ok.
-Mersi, Draco. Sincer chair sunt puțin speriată, adică pana si tata parea destul de îngrijorat.
-E si normal, orice ar fii acolo, pare periculos si bufnita ta pare sa ma aprobe. Spune el si incepe sa râdă cu un aer superior.
-Nu e amuzant Draco.
-Bine bine, nu e .
-Eu am nevoie de un somn, asa ca vorbim maine. Spun eu aproape adormita.
-Bine, noapte bună.
-Noapte bună.*de dimineață*
Ma trezesc bine dispusă si imi iau niste pantalonii de trening verzi închis si un tricou alb cu tot felul de modele, pentru ca azi nu avem școală.
-Uhuhu, imi place cum arăți.
-O mai taci Draco.
Draco zâmbește si ma ia in brațe.
-Si ce faci azi?? Ma întreabă el cu o fata de copil.
-Ma duc sa ma vad cu Cristina si gemenii si dupa ma intorc.
-Pot veni cu tine, nu ca mi-ar ajunge ei la inimă dar vreau sa stau cu tine.
-Bine, hai sa mergem.
Dupa ce ne schimbam mergem in curte unde ii gasim pe Criatina si gemenii vorbind.
-Buna Cristina, buna Băieții!! Strig eu mergând spre ei.
-Buna Delia, buna Malfoy!! Striga si ei dupa noi.
Dupa ce ii iau in brațe pe gemenii si pe Cristina ma uit la ei si dupa la Blondul din spatele meu.
-E ok daca vine si el nu ?? Scuze ca nu am întrebat până acum.
-E ok, si da poate veni si Malfoy. Spune George zâmbind.Ne-am plimbat cam 3 ore prin oras pana când eu si Cristina am cedat.
-Gata, vreau acasă. Spun eu pe jumatate moartă de oboseală.
Dupa ce ne restrangem mergem inapoi la școală si dupa ce ne luam la revedere ne retragem fiecare in camerele lor.
-Si cum ți s-au părut prietenii mei??
-Mehh, sunt ok, dar tot doar niste trădători de sânge si un sânge-mal rămân.
-Dacoo!!!
-Ce!?
-Draco serios, si eu sunt un sange-mal si cu ei ce mai ai, sunt sange pur ca tine, cui ii pasa dacă sunt trădători sau nu?!! Ma rastesc eu la el.-Uhh, ma rog, nu vreau sa ne mai certăm.
-Pai fix asta facem, bine ca esti tu sângele-pur perfect Draco. Spun si plec nervoasă in camera.-Haide Delia nu vreau sa ne certam,ok. Scuze doar ca asta sunt si stii ca nu ii plac. Spune el încercând sa ma ia in brațe, dar eu il resping si plec dupa Cristina si gemenii.
-Ce s-a întâmplat?? Ma întreabă Cristina speriata.
-Nesuferitul ala de Draco v-a făcut sânge-mal si trădători de sânge si m-am enervat si am plecat.
-Pentru noi?? Întrebă gemeneii surprinși.
-Normal, sunteți prietenii mei si tin la voi.
-Awww, scumpa, dar si el e prietenul tau. Spune Cristina calm.
-Dar e un nesimțit, uhhh. Uneori ma enerveza asa de tare.
-Du-te si vorbeste cu el, noi suntem bine, serios vorbind.
-Bine. Spun si incep sa alerg spre casa Slytherin.Când ajung ma duc direct la Draco in cameră, el statea pe jos cu 2 carti lângă el.
-Ce faci?? Intreb eu timid
-Bine, citeam. Spune el puțin plictisit.
-Ce citeai??
-Cum sa fii un prieten bun. Spune el printre suspine.
Ma uit la cărți si observ ca nu glumea, chair aata citea. Ochii mei s-au marit si i-am sărit in brațe soptindui la ureche
-Esti cel mai bun prieten la meu Draco.
El m-a strans si mai tare in brate si iau cazut doar câteva lacrimi dupa care a zis
-Si tu esti cea mai buna prietenă mea. Cuvintele astea m-au durut putin dar nu stiam de ce asa ca am ignorat.Dupa ce i-am dat drumul m-am dus in cameră sa ma schimb când am inceput sa aud o voce din perete care tot repeta "sange" si "moarte", m-am dus la ceilalți dar nimeni nu a stiut, nimeni in afară de Harry care le auze si el. Când i-am zis lui Dumbledore acesta s-a uitat putin mirat si îngrijorat dar nu ne-a zis nimic.
CITEȘTI
Delia Snape-Un altfel de Slytherin
FanfictionBuna eu sunt Delia Snape si asta e povestea mea. Putem spune ca nu stiam ce avea sa urmeze când am primit acea scrisoare.. Dacă vreți să citiți cartea din perspectiva Cristinei contul este @AlexKiMaria