capitolul 18

200 10 0
                                    

Ma trezesc undeva pe la 12 si observ ca Draco nu era in pat asa ca ma apuc sa il caut. Spre fericirea mea a fost usor pentru ca era in sufragerie citind.
-Buna dimineața Iubire. Spune el fara sa se întoarcă.
-Buna dimineata Dr-, iubitule. Spun asezandu-ma la el in poala.
-Azi suntem singuri acasa, ai mei au treabă pana mâine. Spune zambind
-Asta înseamnă ca pot face asta. Spun si incep sa il sarut. El imi raspunde si începe sa ma sărute din ce in ce mai apasat, intre noi purtandu-se o lupa pentru dominație. La un moment dat simt ceva ud pe buza de jos si imi dau seama ca cerea intrarea, moment în care ma opresc.
-Ce e iubire?? Ma întreabă in timp ce imi mangaie spatele
-Nu..nu ma simt pregătită pentru mai mult. Spun si imi ascund fata in umărul lui.
El doar rade usor si incepe sa se joace cu parul meu, eu relaxandu-ma.
-Iubire, oricând esti gata sa nu te ferești sa imi spui. Spune zambind blând.
-Mhm. Spun aproape adormind.
-Iub, de ce tebuie sa ne ascundem?? Întreb putin tristă
-Pentru ca parintii nostri nu ne-ar permite sa fim împreună, dar promit ca o sa le spunem tot într-o zi, dar de prietenii nu va trebui sa ne ascundem. Imi spune el calm
-Înțeleg. Spun stand cu fata pe umarul lui.

*ziua meciului de quidditch*
-Haide Delia.
-Sunt in spatele vostru.
Da, era ziua turneului de quidditch si eu am vrut sa merg cu Draco si Lucius, mai mult pentru a sta cu Blondul meu.
-Voi copii stați aici, eu ma duc sa fac ceva.
-Bine tata. Spune Draco
Dupa ce Lucius pleaca Draco se intoarce la mine.
-Nu pot sa cred ca ai venit, parca nu iti placea sportul ăsta.
-Nu sunt fana dar il agreez, oricum am venit numai ca sa stau cu tine. Spun zambind usor malefic
-Iubire, te iubesc asa mult. Spune in timp ce imi sărută usor fruntea.
-Nu mai face asta, stii ca e un punct sensibil!! Spun încercând sa par nervoasă
-Uhuhu, adică mai sunt. De abia aștept sa le descopăr. Imi șoptește la ureche.
-Daco Malfoy!! Opreste-te.
-Ai uitat de Lucius.
-Hmm??
-A corect nu ti am zis, ma mai cheamă si Lucius. Nu imi place sa il spun dar pentru ca esti iubita mea tu poti sa il știi.
-Am înțeles, deci acum trebuie sa mai tip un nume când devi badaran. Spun râzând.

Dupa ce Lucius vine, eu cu Draco ne oprim din a ne comporta ca un cuplu. Era greu, nu neg dar asa invatam sa prețuim fiecare moment pe care il aveam.

***
Panica s-a instalat, toti oamenii au început sa alerge si din cauza prafului eu m-am pierdut de Draco si Lucius. Aveam bagheta la mine dar tot eram panicată. Am început sa alerg de creatruile alea, alergam si alergam si paeca nu ajungeam nicaieri.
Dupa ce au disparut si ele si norul acela ciudat totul s-a calmat si am putut vedea totul daramat. Desi au fost doar câteva minute parca trecuseră ore, ma lovisem la un picior dar putem suporta durerea, sau asta incercam sa imi repet in timp ce alergam.

Dupa 10 minute in care am tinut-o tot asa, am simțit cum cedez si nu era nici urma de Draco sau Lucius. Corpul meu numai putea suporta asa ca am cedat si cprpul meu la fel, totul s-a facut negru si eu am făcut contact cu pământul.

-AUTOR-
In timp ce fata zacea pe jos Draco, tatăl lui si tatal fetei care a apărut din senin o căutau.
-Delia!!
-Piticanie!!
-Scumpo!!
Dar nimic, parea ca a disparut de pe fata pământului. Dupa 20 de minute când multi au plecat si locul a devenit si mai gol au putut sa o vada, pe jos cu bagheta in mana.
-Tata, profesore Snape. E aici!! Striga baiatul cu par blond.
Când bărbații o vad stiu ca nu e timp de pierdut si o duc la un centru medical, urmând sa o duca acasă.

*dupa 2 zile*
-DELIA-
Deschid ochii si când ma uit in jur imi dau seama ca eram acasa la tata, dar cum, când.
-Scumpo, te-ai trezit, cat ma bucur. Spune tata venind sa ma ia in brațe. De la parter apar si Draco, Lucius si Narcissa.
Draco ma ia si el in brațe si Narcissa la fel.
-Ce s-a întâmplat?? Si cat am dormit?? Întreb derutată.
-Te-ai pierdut de noi, si cat noi mergeam spre iesire cu restul tu ai mers in partea opusă chair spre pericol. Spune Draco care statea langa mine pe pat.
-Si de dormit, ai dormit 2 zile. Spune tata.
Dupa ce imi explica tot familia Malfoy pleacă iar tata imi spune ca va sta cu mine pana la începerea scolii.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum