capitolul 26

166 9 0
                                    

-Tu iti faci o obișnuită din a întârzia la tren. Imi spune Draco râzând
-Stii ca si tu o sa întârzii, asa-i. Spun eu uitandu-ma urât la el.
El numai spune nimic ci doar se uita la mine si zâmbește.

Reușim sa prindrem trenul si ne cautam un loc prin spatele trenului unde erau si Zabini cu Pansy care pareau foarte apropiați, dar si alți Slytherini.
-Buna porumbeilor. Spun eu si Draco asezandu-ne langa ei.
-Bună si vouă porumbeilor. Spune Zabini râzând.
-Cum sunteți??Întreabă Pansy.
-Eu sunt bine. Pitic tu esti bine??
-Hmm??...a da sunt bine. Spun putin absentă.
-E totul ok?? Întrebă băieții
-Da, ma gandeam doar..
-La ce?? Întreabă Draco in timp ce ma ia de talie si ma trage langa el.
-Imi e frică pentru maine, daca nu o sa fie de acord. Spun oftand usor.
-Pitic, totul o sa fie bine, sunt aici. Nu las pe nimeni sa ne despartă. Spune el in timp ce imi sărută frunte repetat.
-Despre ce vorbiți?? Întreabă Pansy confuză.
-Mâine o sa vorbim despre relația noasra si cu părinții mei. Spune Draco calm.

***
-Drac..Draco...Draco...Draco.
-Ce e ??
-M-am plictisit, numai am pe cine stresa si te-am luat pe tine. Spun in timp ce il impung cu degetul in umăr.
-Hai sa facem ceva.
-Hai sa ne plimbăm prin tren.
-Hai.
Il iau de mana si ne plimbam pana la compartimentul Cristinei im fata cărora ne intersectam cu Geroge.
-Hei uite roscarul meu preferat. Spun in timp ce il iau in brațe.
-Si Snape-ul meu preferat. Spune el râzând.

Dupa ce ne despărțim din îmbrățișare el deschide usa de la compartiment si intră inauntru, urmad si eu.
-Crisule ce dor mi-a fost de tine. Ce mai faci?? Spun lund-o in brațe.
-Nu ne-am mai vazut de 1 ora si sunt bine. Voi?? Întreabă ea uitandu-se la Draco.
-Delia și-a făcut treaba si numai avea cu ce sa isi ocupe timpul asa ca m-a luat la o plimbare in tren si ne-am oprit la voi. Spune el zambind.

*la conac*
Când am ajuns fiecare s-a dus in camera lui pentru a nu le da de banuit la ce sa se aștepte. Tata nu le spusese nimic pentru ca vroia ca noi sa le dezvaluim.
Dupa ce ne-am dus lucrurile fiecare in camera lui ne-am dus amandoi la bibliotecă pentru ca acolo era singurul loc in care puteam vorbi fără sa ne prinda.
-Deci le spunem maine?? Intreb eu usor speriată in timp ce ma pun pe covor langa el.
-Dap si stai linistită cum am mai zis, nu ii las sa ne despartă.
-Bine.. Spun eu încet
-Pitic hai aici. Spune si isi deschide brațele pentru ca a ma lua in brațe. Dupa acea ma pun cu capul pe pieptul lui si ma uit in jur la camera plina cu cărți. Când de o data simt un sărut pe frunte si ridic privirea pentru a ma uita in ochii lui, dupa ochii imi fug la buzele lui si dupa iar la ochii lui. El înțelege ce vreau si incepe sa ma sărute lent si apăsat intre noi purtandu-se o lupta de dominație. Dupa ce am tinut-o asa vreo 3 minute am simțit ca trebuie sa fac ceva acum, pentru ca nu știam ce o sa se întâmple dupa discuția de mâine. Asa ca eu trec cu limba peste buzele lui el înțelegând si permitandu-mi sa intru. Intre noi nu se mai purta o lupta pentru ca el ma lasa pe mine sa castig. Două alte 3 minute lipsa de aer ne desparte.
-Asta a fost ceva pitic. Spune el zambind mândru
-Ai zis ca atunci când sunt gata pentru orice sa te te las sa afli si acum m-am simțit pregătită pentru asta.

*de dimineață*
Ne trezim lenes amandoi pentru ca stim ce urmează. Când coboram observam ca la masă deja asteptau tata pe rând cu Narcissa si Lucius pe rândul unde o sa stăm noi. Ne asezam unul lângă altul si ne uitam la tata care ne face semn ca dupa masa sa vorbim.
Dupa ce mancam Narcissa si Lucius isi îndreaptă privirile spre noi si noi înghițim in sec.
-Delia pentru ca tu ai vorbit când a aflat profesorul Snape eu voi vorbi acum. Mama, tata vrem sa va spunem ca noi doi suntem împreună. Spune si isi fixseaza părinții cu privirea. Narcissa rămâne ușor socata in timp ce Lucius albeste la fata.

-Severus, de când știai?? Întrebă Lucius nervos
-De la bal.
-Copii ma bucur atat de mult pentru voi. Spune Narcissa zambind si venind sa ne ia in brațe.
-Adică accepti mama??
-Normal scumpule.
-Eu nu!! Se aude vocea lui Lucius de peste sala.
-Lucius!! Striga Narcissa nervoasă.
-Cu tot respectul dar fata ta nu e potrivită pentru el, plus ca Draco trebuie sa se concentreze mai mult pe școală nu pe ea. Decizia e luata, nu vreau ca voi doi sa va mai întâlniți. Spune arătând catre mine si Draco.
-Tata ne întâlnim de aproape un an, un an incare sunt sigur ca am învățat bine!! Se rasteste Draco.

Eu ii fac semn sa taca si sa nu inrautateasca lucrurile, si ca e ok daca nu vrea, spun toate astea si răbufnesc in lacrimi. Toti privindu-ma si Draco srangandu-ma in brațe.

*dupa 2 ore*
Narcissa a reușit sa il convingă pe Lucisus acesta dandu-ne acordul si plecând.
-Gata pitic, shh. Numai plange e bine gata, nu ne despărțim.
Draco incerca sa ma liniștească in timp ce tata si Narcissa se uitau la noi zambind slab.
-Bine iubire. Spun printre lacrimi.
Dupa acea Draco ma ia pe sus si mergem in camera unde dupa ce ma pune pe pat se pune si el langa mine, ma ia in brate de la spate si adormim.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum