-Haide, sus, sus Delia, hai o data. Spune Draco catre mine. Da, era 8 dimineața si printisorului ii era naspa sa merga singur la ore asa ca a venit sa ma trezeasca pe mine, doar ca eu nu ma simteam cel mai bine.
-Draco pleaca te rog. Spun cu fata in pernă. El isi face ochii mari se lasa pe vine si vine langa capul meu, începând sa imi mângâie părul.
-Piticanie, ce e cu tine?? Esti bine?? Spune cu o voce de copil.
-Nu stiu Draco, dar nu ma simt bine. Spun incet. El imi pune mâna pe frunte si observa ca sunt caldă.
-Pe barba lui Merlin Delia, ai răcit. Ma duc sa il aduc pe tatal tau. Spune si pleacă, eu nu pot face nimic decat sa il las sa meargă.-AUTOR-
Băiatul pleaca si il cauta pe tatal fetei care mergea spre sala mare.
-Buna dimineata Draco, cu ce te pot ajuta?? Întrebă bărbatul cu aceași privire monotonă
-Buna dimineata domnule, am venit sa va zic ca Delia e răcită.
La auzul acestor vorbe bărbatul cu par negru ca noapte isi schimba traseul mergând spre clasa unde putea face o potiune pentru fiica lui. Dupa ce o face io da baiatului cu parul blond si ii zice
-Chestia asta luata asa are un gust oribil, pune o in mancare sau într-un ceai acum si diseara si mâine ar trebui sa se simtă mai bine.
-Am înțeles domnule. Spune baiatul plecând sa caute ceva de mâncat.-DELIA-
Dupa 1 ora Draco isi face apariția la mine in camera cu mâncare.
-Vad ca tata se apuca si de gatit. Spun râzând încet
-Defapt nu, el a facut o potiune si eu am pus-o in mancare. Spune asezanduse in pat langa mine.
-Nu sta asa aproape, pot sa te îmbolnăvesc si pe tine.
-Nu e nimic, acum gata cu vorba si mănâncă si dupa imbratisari si somn. Ce zici??
-Zic da. Spun cu un zâmbet de copil.Dupa 15 minute
-Acum imi vreau îmbrătisarile. Spun si ma intorc spre el. El ma ia incet in brațe si imi mângâie spatele.
-Draco??
-Da piticanie??
-De ce esti asa bun cu mine?? De ce iti pasa asa de mult?? Nu ca m-ar deranja, dar e ciudat, adică de ce eu??
-E simplu, pentru ca tin la tine, pentru ca esti nasa si cea mai buna prietenă a mea, pentru ca te iubesc prostuto.
-Mersi pentru raspuns Draco. Spun cu um zambet larg si fara sa imi dau seama adorm.
-Nu ai pentru ce piticanie. Spune si adoarme si el.*a doua zi*
Ma trezesc mult mai bine dispusă, ma imbrac într-un hanorac negru larg, blugi de aceași culoare si o pereche de gehete maro deschis.
-Sigur sunt destul de calduroase??
-Draco, mai am si un tricou pe sub!!
-Bine bine, hai la masa.
Când ajungem acolo la masa vine si Cristina.
-Neata raza de soare. Spune ea in timp ce o iau in brațe.
-Hei, buna dimineața. Spune Draco
-Am auzit de ce s-a întâmplat ieri, esti ok e totul ok?? Intreab Draco calm
-Sunt ok, doar putin obosita.
-Sigur esti bine?? Pari obosita si stresată?? Întrebă Pansy
-Sunt bine baietii, serios.
-Ok, hei ai vrea sa vii cu noi la lac dupa ore?? Te va ajuta sa te mai relaxezi. Spun eu calm
-Da, dupa ce fac planul de farsa cu gemenii.
-Ce mai puneti voi la cale??
-E pentru când ne întoarcem acasa unu la mana si doi la mana chair crezi ca sunt proasta sa iti spun??
-Nu, esti doar proasta. Spun eu cu un zâmbet usor malefic.
-Semănăm.
-Fetelor! Gata nu va certați. Striga Pansy catre noi.
-Dar cine a zis ca ne certam?? Intreb eu zambind
-Exact!! Ma aproba Cristina.***
-Delia, hai!!
-Acum, acum. Spun punandu-mi roba si geaca pe mine.
Dupa ce cobor merg cu Draco sa o luam pe Cristina si mergem la lac toti.
-Cum te mai simți Cris? Întreba Draco
-Sut bine, mult mau bine. Spune ea zâmbind.
-Ma bucur.
Dupa cam 10 minute ajungem la lac unde erau deja Zabini si Pansy.
-Credeam ca nu mai veniți. Spune Zabini in timp ce ma ia in brațe.
-De ce mai, vreti sa scăpați de noi?? Intreb râzând.
-Nu ne-am permite. Spune Pansy râzând.Dupa aceea ne punem pe iarba langa lac, Pansy sta pe Zabini, Cris sta pe mine si eu stau pe Draco.
CITEȘTI
Delia Snape-Un altfel de Slytherin
FanfictionBuna eu sunt Delia Snape si asta e povestea mea. Putem spune ca nu stiam ce avea sa urmeze când am primit acea scrisoare.. Dacă vreți să citiți cartea din perspectiva Cristinei contul este @AlexKiMaria