capitolul 13

218 12 0
                                    

Ma uit la ceas si observ ca era 07:00, perfect nu am dormit deloc, eram extrem de stresată si tristă, si sincer nici la el nu puteam sa ma duc pentru ca ma simțeam rau asa ca tot ce am facut a fost sa ma imbrac cu ce am nimerit si cu roba si sa merg la masa. Pe drum ma intalnesc cu Harry.
-Neata surioara, esti bine?? Pari sa fii cam palida. Spune el punandu-mi mana pe fata.
-Sunt bine, doar o noapte mai grea. Spun cu o voce joasă.
-Ce s-a întâmplat??
-Draco s-a luat la bătaie din cauza mea cu un timp si a fost dus in aripa spitalului si ma simt oribil si nici nu pot da ochii cu el. Spun printre suspine
-Hei, hei surioara calm. Draco ține la tine, nu ar avea de ce sa fie supărat. Spune Harry si ma ia inbrațe. Dupa ce ajungem in sala mare vorbesc putin cu Cris când pe usa intra Draco, desi mi-am propus sa il las pentru ca ma simțeam vinovată tot m-am dus la el.

-Hei piticanie, ce faci?? Spune acesta zambind.
-B-b-bine. Tu cum te mai simți?? Spun cu vocea joasa si capul in pământ.
-Bine, dar ce s-a întâmplat??
-Nimic. Spun si plec din sala. Il aud cum ma striga din spate dar nu ma opresc.

Dupa 20 de minute ajung in curte si ma pun pe iarba, lasandu-mi lacrimile sa iasă la iveală.
-Hei Delia, ce e piticanie?? Întrebă el si ma ia de talie.
Pot spune câteva cuvinte care sunt suficiente pentru el.
-Vina...mea..
-Nu, nu piticanie. Hei uita-te la mine, asculta nu am spus asta niciodată dar o zic acum. TE IUBESC, te iubesc din tot sufletul, si nu, nu e vina ta, m-am bagat pentru ca esti cea mai buna prietenă a mea si pentru ca am vrut. Asa ca te rog nu mai zice asta,e totul ok, bine?? Spune in timp ce ma saruta pe frunte, sarutul asta mi-a adus aminte de mama din lumea muggle si o ultima lacrima mi-a mai căzut.
-Bine, promit. Spun lundu-l în brațe strâns. Draco, putem vorbi putin, te rog?? Întreb tristă
-Normal. Spune el zâmbind.
-Draco, imi e dor de oamenii pe care i-am lasat in urma si stiu, poate e ciudat dar chair asa e, imi e dor de mama. Spun si o alta lacrima imi coboara pe obraz.
-Scumpo, nu o sa mint , nu stiu ce simți, dar cred ca te pot ajuta. Ce zici de noi 2 la conac cu mama weekendul asta?? Poate ea te poate ajuta. Spune el in timp ce ma mangaia pe spate.
-Atunci asa facem. Spun cu un zâmbet de copil.
Dupa 5 minute dau sa ma ridic când il vad pe tata si tipul ala vorbind, ii fac semn lui Draco si dupa ce me ridicam mergem amandoi sa vedem ce s-a întâmplat.
-Casa dumneavoastră e plina de animale. Spune acel tip.
-Cum îndrăznești sa imi faci copii in special finul si fiica animale. 30 de puncte de la Hufflepuff. Spune tata cu o siguranță in voce si se intoarce spre noi.
-Sunteți bine copii ??
-Eu sunt bine domnule, nu am nimic grav, dar Delia pare foarte palidă.  Spune Draco iar eu ii dau un cot in spate.
-Inteleg, atunci Delia tu si Draco aveti liber azi. Spune el zambind ușor.

Dupa ce  ma uit la Draco si el la mine mirați, fugim spre camera comună.
-Vrei sa facem ceva?? Întrebă el cu voce de copil.
-Da, sa dormim.
-Mie imi convine. Spune si se arunca la mine in pat. Dupa ce vin si eu adormim unul in brațele celuilat.

*2 zile mai tarziu*
-Buna mama, am ajuns. Striga Draco catre Narcissa. Era ora 11 dimineața într-o zi de sâmbătă si eu Draco am venit la conacul Malfoy pentru ca el s-a gandit ca ar fii o idee buna ca eu sa stau o vreme cu Narcissa.
-Copii, cat ma bucur sa va vad. Supune Narcissa zambind
-Si noi ne bucurăm sa te vedem mama.
-Cat stați?? Întreabă femeia senină.
-Pana luni pe la 9 dimineața. Spun eu zambind.
-Ma bucur, si acum imi spuneti si de ce ati venit??
-Uite mama, Delia nu s-a simțit prea bine in ultima perioadă, ii e dor de mama ei din lumea muggle si ma întrebam daca ai putea tu, ca o mama sa stai cu ea in perioada asta cat stam aici??
-Normal scumpule ca pot, stiu cum e dorul de mama iar ea fiind asa mica.
-Mersi mult mama.
-Mersi mult Doamnă Malfoy.
-Nu scumpo imi poti zice Narcissa sau chair mama daca dorești. Spune ea in timp ce ma ia in brațe.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum