capitolul 35

147 5 1
                                    

Când m-am trezit primul lucru pe care l-am vazut a fost o tavita pe care era micul meu dejun preferat si un bilet de la tata care imi spunea sa merg la el in sala de apărare cum mi se da voie sa plec.

***
Dupa ce asistenta imi spune ca pot pleca eu imi iau roba si merg spre sala de aparare unde imi spusese tata sa merg.
Dupa 20 de minute ajung in fata usi, ma uit la usa timp de 3 minute. 3 minute in care incerc sa imi controleaz emotiile pentru ca nu stiam ce o sa urmeze dupa ce intru in sala. Când ma liniștesc fixez usa hotarat si dupa bat la usa cat de tare pot, ca la 2 minute dupa sa aud un intra.

Imi fac curaj sa intru si deschid usa putin, putand sa vad doar un rând de elevi. Dupa 2 minute de cugetare deschid usa larg iar toată  lumea isi intoarce fata spre mine, mai putin tata care imi observa prezența dupa cateva minute. Când ma vede tata se da doi pasi inapoi si ramane cu privirea atintita spre mine. Timp de 5 minute o liniste mormantala se lasa asupra clasei, pana când tata alege sa rupă tacerea.
-Haide aici scumpo. Spune el si isi deschide brațele.
*Da stiu, mai tot timpul ne luam in brațe, dar asta e modul nostru de a ne arata iubirea unul fata de celalalt.*

Când vad ce face tata nu stau o sedcunda pe ganduri si alerg spre el lundu-l in brate cat pot de tare, iar el făcând la fel cu mine.
-Scumpo, imi pare atat de rau pentru tot.
-Si mie imi pare rau pentru tot ce am zis, nu te urasc si nu am facut-o niciodata. Spun incepand sa răbufnesc in lacrimi.
Când vede cum plang tata incerca sa ma liniștească, spunandu-le tuturor ca sunt liberi.
-Calmeaza-te scumpo, totul e bine acum. Spune in timp ce imi mangaie părul.
-Te iubesc tati. Spun eu inca plângând usor.

***
Eram afara cu tata pe lângă pădure, când aud pe cineva ca imi striga numele si când ma intorc o vad pe Luna care ieșea din pădure.
-Ohh buna Luni!! Nu ne-am mai văzut de ceva timp. Spun eu zambind
-Buna Delia! Buna ziua profesore Snape. Spune ea in timp ce ma ia in brațe.
-Buna ziua domnișoară Lovegood. Scumpo daca a venit ea ai vrea sa va las singure??
-Nu tata, vreau sa ma plimb cu tine. Luni e ok daca ne vedem maine??
-Normal, ne vedem in sala mare maine la micul dejun si mai vorbim acolo.
-Bine. Spun zâmbind.

Dupa ce Luna pleaca eu ma intorc spre tata, el rămânând cateva minute fixat cu ochii la mine.
-Tati? Este totul in regulă??
-Hmm?? Da scumpo totul e bine. Spune zambind
-Hm, daca zici tu . Tati, as putea sa iti spun ceva??
-Normal, despre ce e vorba??
-Visul de aseara...Spun oftand încet
-Da scumpo nomral ca poti.
-Ok pai, imi amintesc ca erau multi oamenii care invadau castelul, una dintre persoane era o femeie cu par foaete carliontat. Tu si Draco erati acolo, dar nu stiu din ce motiv el era foarte speriat. Iar eu eram tinuta de unul dintre oamenii aia si imi pusese bagheta la gat. E tot ce imi mai aduc aminte. Spun eu si incep sa tremur usor.

Când observa asta tata ma ia usor de mana si mergem împreună la lac. Stia ca lacul si padurea ma linisteau mereu dar fiind aproape intuneric a ales sa mergem la lac.

Când am ajuns acolo ne-am pus amandoi pe iarba, iar tata ma tinea in brate încercând sa ma liniștească.
-Gata scumpo calmează-te, totul o sa fie bine. Spune el calm
-Promiti??
-Promit.
-Tata, de ce anul asta e atat de ciudat, de ce sunt toti atat de triști, adica da stiu ca Voldemort s-a intors si ca razboiul e aproape dar totusi.
-Lumea cedeaza in momente de genul scumpo, si mulți aleg sa se inchida in ei, frica fiind cea care ii domina.
-Înțeleg. Eu ma bucur ca te am pe tine, stiu ca atâta timp cat esti aici o sa fiu in siguranta. Spun zambind.

Dupa 2 ore tata imi spune ca e momentul sa mergem inapoi pentru ca afara era deja noapte, asa ca ne ridicam amândoi si mergem inapoi la școală.

Când ajungem tata ma mai ia o singura data in brate si ma lasa sa merg in camera comună Slytherin. Când intru raman surprinsa ca de faptul ca  nimeni nu era  in camera comuna. Trec putin cu ochii peste camera dar când observ cat de gol e mi se face putin frica asa ca ma duc direct la mine in camera.

Cnad intru sunt surprinsa dar si speriata de faptul ca aud dusul, ma gandesc daca ar trebui sa ma duc sa vad cine e dar renunț repde la idee. Ma schimb si ma pun in pat începând sa citesc cu bagheta langa mine in caz ca e cineva periculos in baie.

***
Aud cum se deschide usa de la baie asa ca imi intorc privirea spre ea, așteptând sa vad cine iese. Rmân surprinsa când il vad pe Draco ca iese de acolo avad doar pantalonii pe el, parul ud si ciufulit. Si atunci realizez ca e prima oara cand il vad fără tricou vai Merlin.
-Ohh buna pitic nu te-am văzut acolo. Ce mai faci?? E totul bine? Întreabă el ingrijorat venind spre mine.
-D-da s-s-s-sunt foarte bine. Incerc sa spun eu in timp ce roseata din obraji se amplifica.
-Esti sigura ca esti... Ohh de aia esti asa rosie. Spune el mândru.
-Draco Lucius Malfoy, pune in momentul asta un tricou pe tine.

El rade usor si isi pune un tricou la intamplare pe el.
-Mai bine??
-Cum mult. Spun eu in timp ce il sărut.
El ma opreste la un moment dat si ma tranteste in pat, noi adormind imbratisati.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum