capitolul 19

196 10 1
                                    

Stateam pe peron si priveam trăsura care cobora si corabia care tocmai ce acosta când o vad pe Cristina si ma uit la ea zambind, ea se apropie nervoasă de mine si imi zice
-Nici un semn de viata, nici macar unul, de la întâlnirea cu voi. Spune ea începând sa maraie ușor.
-Calmează-te prietena mea, sa nu te transformi in ceva. Spun lund-o in brațe, stiam ca asta o înmoaie.

-Avem invitați. Spune Draco venind langa noi.
Eu cu Cristina ne uitam una la alta in timp ce Draco incerca sa isi regelze respirația.
Dupa care Cristina isi muta privirea spre Draco si întreabă ușor
-Joci quidditch??
-Amm..da? Spune el puțin derutat.
-Nu se vede. Spune Criatina râzând indreptandu-se spre sala.

-Uhh, nesuferit-o. Spune Draco nervos.
-Draco!! Spun eu si ma uit nervoasă
-Scuze iubire. Spune in timp ce ma sărută incet si scurt.
-Uneori ești asa un badaran, ai noroc ca te iubesc. Spun uitandu-ma in ochii lui.

***
Fetele de la Beauxbatons au incpeut sa isi faca spectacolul, Cristina se observa ca e putin iritată, eu eram îngrijorată dar Draco incerca sa ma calmeze tinandu-ma in brațe de la spate.
Ron si fratele meu salivau dupa fete, Geroge nu parea preocupat la fel si Fred, ei vorbeau cu Kate si Angi.

Când ma așteptam mai puțin Cristina s-a ridicat nervoasa si eu cu Draco si Zabini am fugit dupa ea.
-Ce s-a întâmplat??
-Nimic. Spune Cristina nervoasă si merge in camera comuna Gryffindor.

-Ce o fi cu ea?? Întrebă Zabini.
-Nu stiu sincer. Spun putin tristă.
-Hai in camera noastră comuna, ca sa si vorbim. Spune Draco in timp ce ma ia in brațe.
Dupa ce ii rapim si pe Pansy, Crabbe si Goel mergem in camera comuna.
Când ajungem Pansy e prima care rupe tacerea.
-Deci, ce e intre voi doi?? Întrebă ea uitandu-se la mine si Draco.
-Suntem împreună. Spune Draco ferm in timp ce ma sărută.
-De cat timp?? Întrebă Zabini
-Din vara. Spun eu încet.
Dupa ce le mai explicam câteva lucruri Draco se uita la mine.
-Iubire, e totul ok??
Eu dau  usor din cap ca da, dar el nu e convins asa ca se uita urât la mine si eu dau din cap ca nu, el urmând sa ma strângă in brațe si sa imi sarute nasul si fruntea si obraji, urmând si buzele pe care le sărută blând.
-Luati-va o cameră!! Spune Zabini râzând
-Hahaha, foarte amuzant Zabini. Spune Draco ironic.
Eu il iau pe Draco strâns in brate si imi ascund fata in abdomenul lui.

Când simt ca adorm ma uit la Draco cu ochii mici si somnorosi si el înțelege mesajul si ma ia pe sus in brațe si ma duce la mine in cameră.
-Noapte buna Iubire. Spune si imi sărută fruntea si când vrea sa plece il prind de incheietura.
-Iub, stai cu mine te rog, nu ma simt foarte bine.
-Normal ca stau pitic. Spune si se pune in pat langa mine, ma ia in brate si adormim.

***
Timpul trece si Cristina pare sa nu isi revina, ma evita si nu numai pe mine ci pe toată  lumea, in special pe gemenii. Incep si eu sa ma simt prost, din ce in ce mai prost, Draco si ceilalti incerca sa ma investească dar fara rezultat, incerc sa fiu bine la ore si cu ceilalti dar in camera comuna pot fii eu si tot ce fac e sa stau intr-un colt si sa citesc sau sa dorm.
-Haide pitic, o sa iti faca bine putin aer. Imi spune Draco in timp ce se da jos din copac. Eram in curtea mare pentru ca toti au considerat ca niste aer m-ar ajuta. Când Harry apare si incepe sa se certe cu Draco. Eu incer sa ii despart  dar fara vreun rezultat. Când apare noul profesor de aparare si il face pe Draco dihor, moment in care m-am enervat, am luat dihorul si m-am dus catre profesor.
-Fa-l la loc, acum!! Spun nervoasă
-Nu, asa ii trebuie netrebnicului.
-Fa-l la loc. Spun îndreptand bagheta catre el.
Când apare profesoara Mcgonagall.
-Domnișoara Snape nu!! Folosirea magiei pe profesori nu e permisă.
-Nici pe elevii. Spun aratndu-i dihorul.
-O vai dar cine e?? Întrebă ea speriată
-Draco Malfoy.
-Pune-l jos pentru al face la loc. Spune ea calm
Eu il pun jos si ea il face pe Draco la loc om.
-Si domnule transigurarea nu este folosită ca pedeapsă. Spune ea catre profesor.

Eu cu Draco plecam si ii lasam pe ei sa discute.
-Esti bine Iubire?? Intreb eu îngrijorată
-Sunt bine, dar acel profesor...
-Lasa-l iubire. Spun si il sarut pe obraz. Dupa acea mergem sa ne plimbăm.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum