Au trecut 2 luni de la acele cuvinte iar sunetele deveneau din ce in ce mai pronunțate. Chair daca tata si Albus ne-au explicat ca eu si Harry putem vorbi cu serpi chestia asta ma speria destul de tare, adică un sarpe se plimba prin școală, eu si Harry il puteam auzi iar surprinzator Draco si Cristina au ajuns sa se inteleaga destul de bine.
-Buna dimineața Delia. Se aude vocea lui Draco din spate
-Neata. Spun eu obosita si bulversată.
-Nu ai prea dormit așa-i??
-Nu, chair nu prea am făcut-o. Sunt speriată de toate astea.
-Stiu mai dar privește partea buna, o sa stam toată vacanța de iarna împreună. Departe de tot.
-Ai dreptate, nu stiu ce m-as face fara tine. Spun zâmbind.Dupa ce ne luam câteva lucruri ne ducem la tren si el sta cu prietenii lui in timp ce eu stau cu roscati si Cristina.
-O sa imi fie dor de voi. Spun eu putin tristă.
-Lasa ca ne mai scriem si oricum ne vedem peste 3 săptămâni.După 9 ore oribile am ajuns, m-am dus cu Draco la conacul Malfoy pentru ca tata avea treabă cam toată vacanța.
-Buna copii va asteptam. Spune Narcissa din sufragerie
-Buna mama.
-Buna ziua doamna Malfoy.
-Draco te rog sa ii arati camera Deliei.
-O sa dormim împreună?? Întrebă el confuz
-Nu scumpule, Delia v-a sta la 5 camere de tine, pentru ca e singura care arata bine. Spune Narcissa
Draco imi arata camera dar pentru ca eram prea obosită tot ce am putut face a fost sa ma arunc in pat si sa adorm.*dupa 2 săptămâni*
-Haide Delia, mai avem putin pana la începerea scolii, te rog pentru mine.
Asa am fost trezită la 9 dimineata de catre Draco care voia sa citim sau sa facem orice.
-Bine, bine dă-mi 5 minute.
-Bine. Spune el cu o voce de copil.
Dupa ce ma dau jos din pat merg sa imi caut ceva de mancare si dupa ma duc la Draco in cameră care deja avea planul făcut.
-Ok, cu ce incepem?? Intreb eu când îl vad cu 5 carti in brațe.
-Cu asta. Spune el zambind.
Ne apucam amandoi sa citim eu in pat iar el pe jos.-AUTOR-
Trecuseră 2 ore iar Narcissa deja incepea sa isi faca griji pentru ca nu mai auzea nici un sunet din partea lor. Aceasta urca si când intra in camera primul lucru pe care il vede este fiul lui pe care il ia la intrebari.
-Scumpule, ce faceti?? Întreabă femeia calma.
-Citeam mama. Spune acesta la fel se calm.
-Cred ca doar tu. Spune acesta razand incet.
-Ce vrei sa sp-. Baiatul se opreste când isi vede prietena dormind.
Cei doi decid sa o lase pe fata sa doarmă acolo, aceștia doar invelind-o.-Delia-
* de dimineață *
Când m-am trezit mi-am dat seama ca eram in alta camera, camera lui Draco 'uhh cred ca am adormit aici' spun cu o mica parere de rau. Ma dau jos din pat si observ ca jos erau niste bagaje care nu ne aparțineau, iar dupa il vad pe tata pe fotoliu împreună cu toti cei din familia Malfoy.
-Buna dimineata scumpo. E totul ok??
-Bună dimineața tata, da si Draco scuze ca am adormit la tine.
-Nu e nimic.*o săptămână mai târziu *
-Haideți copii, o sa întârziem. Striga tata catre noi.
Eu cu Draco fugim cat ne tin picioarele spre tren iar când urcam el vine cu mine sa o cautam pe Cristina.
-Cris, de când nu te-am mai văzut!! Spun eu foarte entuziasmată.
-Mi-a fost asa dor de tine scumpete si de tine mi-a fost dor Draco. Spune râzând usor. Dupa ce apar si gemenii rămânem toti in compartiment.*la Hogwarts*
Când ajungem toti ne imprastiem in camerele noastre. Dupa ce ajung vreau sa dorm dar sunt luată de Pansy care isi dorea neaparat o plimbare cu mine, nu puteam sa o refuz asa ca mergem in curte unde avem o priveliște ciudata.Draco vorbea cu o tipa dim Ravenclaw si pareau foarte apropiați. Cand am trecut pe langa ei l am auzit pe Draco spunandu-i "iubire", când am auzit chestia asta inima mea incepea sa se spargă putin cate putin si lacrimile sa imi apara. Atunci am realziat ce erau toate sentimentele de dinainte de vacanță IL PLACEAM PE DRACO la naiba. Nu am mai rezistat asa ca am fugit, lasand-o in urma pe Pansy care tipa dupa mine.
CITEȘTI
Delia Snape-Un altfel de Slytherin
Hayran KurguBuna eu sunt Delia Snape si asta e povestea mea. Putem spune ca nu stiam ce avea sa urmeze când am primit acea scrisoare.. Dacă vreți să citiți cartea din perspectiva Cristinei contul este @AlexKiMaria