Ma trezesc lenes, imi iau niste haine la nimereală, roba si plec la ore cu Draco, Crabbe si Goel.
-Cum ai dormit piticanie?? Ma întreabă Draco
-Bine. Si nu imi zice piticanie de fata cu toti.
-Bine, bine.
-Hei Harry!! Buna dimineata!! Strig eu mergând catre fratele meu care statea in sala mare la mesele Gryffindor cu Hermione si Ron.
-Hei surioara. Spune in timp ce se ridica si ma ia in brațe.
-Buna Delia. Ma salută Hermione
-Hei!
-Ron, tu nu ai de gând sa zici nimic?? Spine Hermione putin iritată.
-Nu , eu nu vorbesc cu Slytherini. Spune ron calm
-Ron, dar e sora mea, chair trebuie sa faci asa.
-E ok fratioare. Eu ma duc la masa.paa. Spun si plec.-E totul ok?? Întrebă Draco nervos
-Da, doar Ron care dintr-un motiv sau altul nu ma suportă.
-Nu il băga în seamă. Imi spune Draco lundu-ma de dupa umeri.
Eu ii zambesc ușor si ma apuc sa mananc, dar la nici 10 minute observ un fum care iese de sub masa profesorilor si inunda rapid jumatate de sala, dupa ii observ pe gemenii si pe Cristina cum rad. Ma enervasem si voiam sa ma duc sa vorbesc cu ea când Mcgonagall anunță ca trebuie sa evacuam si in mai putin de 15 minute toată școala era in curte.
-Nu vreau scandal,vreau doar sa stiu cine a facut asta??
-Noi!! Se aud vocile celor 3 .
Când îmi întorc privirea spre Mcgonagall lângă ea il observ pe Remus Lupin, tatal Cristinei. Imi fac loc printre oamenii si ajung in spatele Cristinei, înainte sa spun orice il vad si pe tata acolo, dar aleg sa il ignor.
-Cris, esti bine?
-Da, minunat. Spune ea ironica.Dintr-o daca se aude vocea lui Mcgonagall
-Cei 3 in biroul lui Dumbledore acum. Si domnișoara Snape.
Dupa ce aud astea tot ce pot face e sa ma tin dupa ei, lăsând capul in jos.*dupa 30 de minute*
-Piticanie, e totul ok ?? Întrebă Draco îngrijorat
-Da, nu au avut nevoie de mine, stai calm. Spun si il iau in brațe.*dupa 2 ore*
-Haide Delia, trebuie sa mergem. Parca ziceai ca iti place Hagrid.
-Pai imi place, dar vreau sa stau aici, e cald si bine.
-Hai am zis. Spune Draco foarte hotărât si eu ma supun, mergand leneș pe lângă el.
Dupa ce ajungem Hagrid ne explica inclusiv cum sa deschidem cartea, dar nu toti aud asa ca un băiat al cărui nume nu il știam este atacat de carte si asa se pornește o miuta discuție între Draco si Harry, pe care eu si Hermione ne chinuim sa o incheiem.Dupa 10 minute apare Hagrid cu un hipogrif si întreabă cine vrea primul, iar cat el e cu spatele toți ne dam inapoi, mai putin fratele meu.
Dupa ce vede cat de simplu e Draco crede ca o poate face din prima si desi eu cu Hagrid ii spunem sa se oprească, el nu asculta si hipogriful il rănește.
-Trebuie dus in aripa spitalului!! Striga Hermione, si desi nu am voie fug si eu dupa ei pentru ca voiam ca blondul asta sa fie bine.După 2 ore asistenta spune ca Draco poate parasi aripa spitalului asa ca mergem spre casa Slytherin împreună.
-Pot sa te ajut cu ceva?? Il intreb eu cu ochii de cățel
-Nu piticanie. Spune acesta in timp ce ma trage de talie cu mana nebandajata.Dupa ce ajungem in camera comuna amandoi mergem sa ne schimbam in haine mai lejere pentru a sta in camera comună, unde apar si ceilalți Slytherin.
*pe la 23 noaptea*
-AUTOR-
Rand pe rând toti Slytherini s-au retras in camera comună rămânând Draco,Zabini si Delia. Delia stând cu capul pe umarul lui Draco in timp ce acesta vorbea cu Zabini.
-Asa si cum zi-. Spune Zabini când privirea ii cade pe fata care adormise pe Draco.
-Ce e Zabini?? Întrebă Draco
-Uită-te la Delia. Spune Zabini facand semn spre fata.
Draco isi întoarce privirea si vede fata cum doarme liniștită pe umarul lui, încercând sa isi mențină capul drept. Draco o privește de câteva ori si zâmbește fiind vizibil faptul ca s-a inmuiat.
-O placi, așa-i?? Întrebă Zabini
-Nu ca o plac, o iubesc. Dar din cauza orgoliululi si pentru ca probail ea nu ma place prefer sa nu ii zic.
-Ar trebui sa te gândești bine, pentru ca am auzit ca are cativa admiratori.
-O sa ma gândesc, dar acum cred ca e momentul sa mergem la somn. Spune blondul im șoaptă si ridică ușor trupul fetiței, ducand-o in camera ei si punand-o în pat.
-Noapte bună piticanie. Spune si da sa plece când vede ca fetița se agita semn ca are un cosmar. Băiatul se pune langa ea si o ia in brațe, adormind ea cu capul in pietpul lui si el inconjurand-o.
CITEȘTI
Delia Snape-Un altfel de Slytherin
FanfictionBuna eu sunt Delia Snape si asta e povestea mea. Putem spune ca nu stiam ce avea sa urmeze când am primit acea scrisoare.. Dacă vreți să citiți cartea din perspectiva Cristinei contul este @AlexKiMaria