capitolul 32

147 4 0
                                    

Eram in fata biroului lui Dumbledore, o mangaiam usor pe cap pe Cristina încercând sa o linistesc, când din birou ies Harry, George ai Fred. Când ii vad pe Harry si pe George ma duc într-un suflet la ei si ii iau in brațe.
-Fratioare, George. Sunteti bine?? Intreb eu panicată. Harry da puternic din cap aprobator in timp ce George murmura un "mhm" din umarul meu.

Când timp vorbeam cu băieții l am observat pe Fred prabusindu-se la picioarele Cristinei. Eu le intorc capul  baietilor pentru a  vedea ce vad si eu.
-Sunt drăguți dar proști. Spun eu râzând incet.
-Da, ai dreptate. Spune Geroge zambind in timp ce se uita la ei.

Dupa ce am mai stat 10 minute de vorbă, tata a aprut din capătul holului. Când l am văzut eu si Harry i-am salutat pe restul si am mers cu el.
-Ai vrut sa vorbești cu noi?? Întrebă Harry
-Da, as vrea sa vorbesc in privat cu fiecare. Spune tata monoton

***
-AUTOR-
In sala de potiuni tatal fetei vorbea cu fratele ei.
-Vreau sa imi spui tot ce stii despre Delia. Spune el apropiindu-se de el
-Ce vreti sa știți domnule?? Întreabă el puțin speriat
-Tot ce s-a întâmplat in ultima perioadă.  Spune el ferm
Baiatul cu par castaniu închis se uita speriat si nedumerit la el, nu intelegea ce se intampla. In timp ce Harry isi punea tot felul de întrebări in cap barbatul cu par ca noaptea il privea in ochii, vroia sa ii zica ce se intamplase si ce banuieli avea dar nu putea.

FLASHBACK
-Albus, esti sigur ca are cum dintre toti copii sa fie fix ea?? Intreaba Snape ingrijorat
-Nu am informatii sigure, dar daca e asa,fiica ta poate fii o comoara sau un pericol.
-Nu se poate fiica mea, fiica mea nu poate fii un pericol.
-Tinpul v-a decide asta, dar tu trebuie sa o protejezi de orice informație, mai ales de Stii-tu-Cine. Spune Dumbledore si il lasa pe tatal fetei singur pe un hol necirculat.
Dupa ce barbatul pleaca tatal fetei cade la pământ si isi pune capul intre picioare 'Ce ar trebui sa fac acum?? Cu cine sa vorbesc?? Nu vreau sa imi pierd fiica' își spune in gand, in timp ce o lacrima ii cade pe obraz.
END FLASHBACK

-DELIA-
Cat timp ce stateam in fata usi așteptând il aud pe tata cum se rasteste asa ca intru cat de repde pot, pentru al vedea pe tata cum il tinea de guler pe Harry, parca silindul sa ii spuna ceva.
-Tata opreste-te!! Il ranesti!! Strig eu speriata in timp ce alerg spre ei.

Tata nu spune nimic ci doar ii da drumul lui Harry, facandu-i semn sa plece. Harry nu sta pe gânduri si plecă cat de repede poate din sala, dupa ce iese eu ma uit la tata, eram nervoasă nu intelgeam de ce a incercat sa il rănească pe Harry.
-Tata ce te-a apucat??Ce a făcut atat de geav in cat trebuia sa il rănești.
-Nimic scumpo, eu doar..
-Tu doar ce tata?? Tu doar ce?? Intreb in timp ce pe fata mea se citea faptul ca ma enervasem.
-Nimic scumpo, te rog sa te calmezi. Spune el încercând sa ma ia in brațe.

Eu nu il resping pentru ca stiu ca asta ori l-ar enerva ori l-ar intrista, plus ca aveam nevoie de asta.
-Tata, poate nu am zis o pana acum, dar eu..eu..eu te iubesc mult. Spun in timp ce imi afund fata in umarul lui. El nu face altceva decat sa imi mangaie spatele si sa zâmbească.

Dupa 20 de minute tata imi spune sa merg in camera comuna si eu il ascult fara sa protestez. Când ajung iigasesc pe Draco, Zabini, Crabbe si Goyle pe canapea vorbind. Decid sa nu ma amestec si sa merg in cameră cand de jos se aude
-Pitic, e totul ok?? Hai aici.
Eu nu ma opun si merg la ei, imi fac loc langa el si fără sa spun ceva il iau cat de strans pot in brațe.
-Wow pitic, ce e ??
-Nimic iubire, doar ca nu am mai stat asa mult impreuna in ultima perioada si imi era dor de tine.
-Awww, pitic, hai aici. Spune si imi ridica capul.
Eu ma uit in ochii lui si cand ma astept mai putin Draco ma saruta incet si apasat, eu ii raspund la sarut si el mai ai de talie si ma trage într-un sarut pasional, in timp ce restul se uitau la noi.
-Pe bune?! Luati-va va rog o camera. Spune Goyel razand.
-Stai calm amice ca le-am mai zis si eu, dar ei pare ca s-au îndrăgostit de canapea.
-Zabini,taci!! Spun eu nervoasa in timp ce ma desprind din sarut.
-Bine bine nu te enerva, mica Snape. Spune el zambind usor.
-Iti arat eu mica Snape. Spun si sar la bataie, el făcând pa fel.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum