Timpul trecea si Cristina tot nu isi revenea. Eu eram tot mai îngrijorată si nu mai puteam ascunde asta, asa ca am vorbit cu a 2a cea mai apropiată persoană, adică tata.
-Tata, tata stai putin!!
-Da scumpo ce e??
-Uite o sa trec la subiect. De o perioadă Cristina se simte tot mai rău, evita pe toata lumea si nu prea mai e activa la ore.
-Inteleg, iti faci griji pentru ea??
-Normal tata, doar e cea mai buna prietenă a mea.
-Am înțeles, atunci o sa vad ce pot face.
-Mersi. Spun si plec spre Draco care era in camera comună făcând ce face de obicei, citea.
-Hei. Spun eu lundu-l in brațe.
-Hei. Unde ai fost?? E totul ok??
-Am fost sa vorbesc cu tata si da totul e ok.
-Tu cum te mai simți?? Ma întreabă el in printre săruturi.
-Bine, sa zicem. Sper ca tata sa o ajute pe Cristina. Spun oftand usor.
-Hei pitic totul o sa fie bine, iti fac rau toate grijile astea stii. Spune el in timp ce ma strange in brațe.
-Stiu, doar ca...
-E cea mai buna prietenă a ta stiu.
-Uneori simt ca ma cunoști asa de bine.
-Pai si nu o fac? Întrebă el râzând
-Ba da iubire. Spun si incep eu sa il sarut de data asta.***
Au trecut câteva ore de când am vorbit cu tata si desi eram mai mult ca sigură ca nu o sa faca nimic azi tot am sperat.
-Știi daca o sa stai in pat toată ziua nu o sa schimbi nimic. Imi spune Pansy din tocul usi unde mai erau si Zabini cu Draco.
-Lasati-ma sa fiu o omida. Spun punandu-mi patura pe cap.
-Pitic, hai afara.
-Nu.
-Iti iau mâncare.
-Ai zis cumva mâncare?? Intreb eu uitandu-ma la el cu ochii de cățel.
-Exact, acum hai sus.
-Bine. Spun ieșind din pat si mergând la dulap ca sa imi schimb hainele.Dupa ce ma imbrac toti 4 mergem sa ne plimbăm când eu aud niste vraji rostite dintr-o sală.
Ma duc sa vad cine e acolo si ii observ pe tata si Cristina care se luptau.
-Tata, Cristina??
-Ohh buna Delia. Spune Cristina zambind.
-Vreau o explicație?? Spun eu in timp ce ma duc sa o iau in brațe.
-Tatal tau m-a ajutat, aparnet partea mea Veela a..
-Luat-o razna. Sugereaza tata, zambind cu colțul gurii.
-Mersi mult tata!! Spun eu lundu-l in brațe.
-Mersi mult domnule.
- E ok fetelor. Stiu cum e sa ai sentimente pe care sa nu le poti da afara. Spune el pe același ton monoton.Dupa ce eu si cu Cris plecam o opresc langa un stalp si o iau si mai tare in brațe.
-Imi pare rau ca v-am facut atatea griji.
-E ok Crisule, ma bucur ca esti bine. Apropo eu cu Pansy, Draco si Zabini mergeam sa ne plimbam. Vrei sa vii??
-As vrea, dar trebuie sa vorbesc si cu ceilalți. Spune si pleaca spre camera comuna Gryffindor.-Deci sa înțeleg ca totul s-a rezolvat. Spune Draco care apare de dupa un stâlp.
-Da, sa sperăm. Spun si merg spre el.
-Ce vrei?? Ma întreabă el râzând ușor
-O Îmbrățișare. Spun si imi lipesc capul de abdomenul lui.
El ma ia strans in brațe si incepe sa se joace cu parul meu.*ziua primei runde*
Azi era prima runda din campionat. Totul parea sa merga bine, toti păreau pregătiți chair si Harry spre mirarea mea.
-Ce faci fratioare. Spun eu in timp ce merg la el in cort.
-Bine, sunt gata de lupta. Încearcă el sa se incurajeze.
Eu ii dau o îmbrățișare si inainte sa plec ma oprește si ma întreba
-Se simte mai bine??
-Da, cu mult. Spun zâmbind.Dupa acea Cristina vine ma ia de mana si ma trage spre niste locuri libere, iar sus sunt Kate si Angelina care vorbesc cu Fred si George. Ma uit la ei si dupa la Cristina care incepe sa marie ușor
-Ce e ?? Intreb eu nedumerită
-Baietii. Spune ea maraind.***
Toti au trecut de prima rundă, spre fericirea noastră, as fii vrut sa merg sa ma bucur de victoria fratelui meu cu restul dar na fiind ca el e Gryffindor eu nu pot intra in camera lor comuna asa ca ma duc in camera mea unde il gasesc pe printisor in pat, uitandu-se pe pereti.
-Ce faci la mine in cameră??
-Nu am voie sa stau in camera iubitei mele. Spune el uitandu-se la mine.
-Ba da, normal ca ai.
Dupa ce ma schimb in ceva mai comod ma pun langa el si el ma trage in brațe, acum uitandu-ne unul la altul pana cand el adoarme si eu ma uit la el, in timp ce ma joc cu părul lui
CITEȘTI
Delia Snape-Un altfel de Slytherin
FanfictionBuna eu sunt Delia Snape si asta e povestea mea. Putem spune ca nu stiam ce avea sa urmeze când am primit acea scrisoare.. Dacă vreți să citiți cartea din perspectiva Cristinei contul este @AlexKiMaria