Trecuse ceva timp de cand afalsem ca Fred si Cristina sunt împreună, eram foarte fericită pentru ei, desi din ziua aia nu am mai auzit nimic de ei.
Eram in cameră si citeam când tata intră si se uit la mine.
-Scumpo, te rog sa te imbraci cat de repede poti.
-Ce s-a întâmplat?? Intreb eu confuza
-Cristina scumpo, Remus m-ia trimis o scrisoare in care mi-a zis ca ea nu se simte bine si ca trebuie sa mergem la ei de urgență.Când aud ma ridic ca arsa din pat si ma duc la dulap sa imi caut ceva comfortabil .
In 15 minute eram jos langa tata.
-Scumpo, orice ar fii o sa fie bine. In regulă?? Spune in timp ce ma ia in brațe.
-D-da. Spun in timp ce cateva lacrimi mi se scurg pe obraz.
Tata observa si se lasa la nivelul meu, ma priveste in ochii si ma strânge si mai tare in brațe.
-Scumpo, orice ce ar fii, sunt aici ok. Nu te feri sa imi zici nimic.
Eu dau afirmativ din cap, dupa care ne pornim spre CristinaCând ajungem in fata usi il strâng pe tata de mana, el ma trage in fata lui și incepe sa ma mângâie ușor pe cap pentru a ma liniști. Dupa care bate la usa, Remus apare în usa cu Sirius lnaga el. Când deschide usa eu nu stau sa ma gândesc si fug in camera ei, unde o găsesc intinsa in pat cu moralul la pământ. O iau in brate si incerc sa ii ridic moralul in timp ce Tonks vorbește cu Remus si Sirius si tata se uita la noi.
Dupa ceva timp tata spune ca toata lumea sa iasa si sa nu intre pana nu ii v-a chema el.
-Crezi ca o sa iasa bine?? Ma întreabă George putin speriat.
-Sper. Spun eu oftand.
El ma ia pe dupa umeri si incerca sa ma investească putin.
-Sii, cum sunteți tu cu Draco?? Intreaba el încercând sa schimbe subiectul
-Suntem bine. Nu ne-am vazut din ziua incare ne-am vazut cu Fred si Cristina, dar suntem bine.***
Tata iese valvartej din camera fetei si merge direct la ceilalti adulti.
-Fata nu are nevoie de niciun spital. Uite potiunea asta, dai o acum si mai incolo si ar trebui sa se simtă mai bine.
-Crezi ca o sa isi revina?? Il întreaba Sirius in scârbă
-Timpul va decide...acum haideti jos. Spune el coborând.
Când ajungem jos tata imi spune ca mergem acasă, desi voiam sa stau ca sa imi ajut prietena stiu ca nu ma puteam opune lui asa ca il ascult.-Tata, crezi ca o sa fie bine ??
-O sa fie scumpo. E doar o inima franta. O sa se vindece ea.
-Adica o inima franta??
-Fred.. Spune el monoton
-Cee?!! Il omor. Strig eu nervoasă.
-Scumpo nu. Nu omori pe nimieni. Spune tata in timp ce încerca sa ma calmeze.
-Scuze tata..
-E ok scumpo. Spune in timp ce zâmbește blând.Dupa ce ajungem acasa eu ma duc in camera si ma pun sa citesc, asta ma calma de multe ori. Dupa cam o ora ma gandesc sa ii scriu lui Draco.
"Hey iubire, scuze ca te deranjez dar am nevoie de tine. Cristina trece printr-o perioadă foarte rea si am nevoie de tine ca suport moral. Din nou imi pare rau ca te stresez dar esti singurul om care ma poate ajuta si poate o ajuți si pe ea.
Cu drag, Delia."După ce o termim de scris scrisoarea o leg de piciorul bufnitei, ii dau drumul bufnitei pe geam si ma intorc la citit.
Linistea mea e întreruptă de tata care ma striga de jos. Eu ma dau lenes jos din pat si ma duc la el.
-Da?? Spun eu puțin somnoroasa
-Stai jos, vreau sa vorbim. Spune el monoton
Eu ma asez pe fotoliul din fata lui si il fixez cu privirea.
-Deci tata ce e ??
-Scumpo vreau ca tu sa ai grija de Cristina atunci când ne vom întoarce la Hogwarts, stiu ca ai fii vrut sa ii oferi timpul necesar dar chair vreau sa stai pe langa ea. Stiu ca esti capabila sa faci asta.
-Am înțeles tata, asa voi face. Spun si ma ridic de pe fotoliu. Si acum daca ma scuzi ma duc sa ma culc, noapte buna. Spun in timp ce urc scările.Tata imi spune un noapte buna scurt, citeam pe fata lui ca nu ii placea sa ma vada asa, dar stia ca nu are ce sa faca.
CITEȘTI
Delia Snape-Un altfel de Slytherin
FanfictionBuna eu sunt Delia Snape si asta e povestea mea. Putem spune ca nu stiam ce avea sa urmeze când am primit acea scrisoare.. Dacă vreți să citiți cartea din perspectiva Cristinei contul este @AlexKiMaria