capitolul 42

102 5 0
                                    

Era ora 14:00 si eu stăteam in cameră pe jos citind. Nu iesisem deloc azi din cameră, nu ma simțeam in stare.
-Delia, putem intra?? Se aude vocea lui Bill de pe partea cealaltă a usii.
-Da..
Usa se deschide si in prag ii vad pe Bill, George si Molly. George vine la mine si ma ia strans in brațe.
-Delia, hai jos trebuie sa manânci ceva.
-Multumesc doamnă Weasley dar nu imi e foame...
-Mini-Snape! Mârâie George
-Nu ca Mini-Snape George, oricum, cum mai e Cristina??
-E bine, Fred sta cu ea pe canapeaua de jos.
-Ma bucur.
-Dar si tu contezi Delia asa ca hai sa manânci ceva. Spune Bill facandu-mi semn spre usa.
-Mersi pentru grija dar chair nu pot sa mănânc. Spun eu lasandu-mi capul pe George
-Mini-Snape privirea la mine. Vrei sa iti aduc aici sus si sa mancam împreună??
-George, esti sigur?? Poate mama ta se supără.
-De ce as face-o scumpo??
-Pentru ca fiul dumneavoastra nu mănâncă împreună cu voi.
-Ohh nu iti mai face atatea griji nu e niciun deranj, mai ales daca el s-a oferit.
-Bine, atunci da vreau.

***
-Wow mâncarea făcută de mama ta e extraordinară!
-Hehe, atat de buna încât începi sa mananci si cu nasul. Spune George râzând
-Ce??
-Vrei sa te ajut Mini-Snape??
-Da..Spun eu putin rusinata
George se apropie de mine cu un servetel pentru ami curata nasul intre noi rămânând o distanță de doar cativa centimetri. Dupa ce imi sterege nasul ne fixam cu privirea fara sa vrem.
-Eu..ăm..ăm..nu am vrut, scuze. Spune George rușinat.
-E ok George. Spun eu zâmbind
-Nu nu e. Adica tu esti cu Draco si eu eram cat pe ce sa..
-Numai sunt cu el!
-Hm??
-Eu si cu Draco ne-am despărțit cu putin timp inainte de Atac.
-Ohh, imi pare asa de rau. Vrei o îmbrățișare??
-Mhm. Spun eu incet in timp ce Geroge ma trage in brațele lui. Am stat asa in jur de 5 minute iar când am dat sa ma ridic iar am făcut contact vizual cu el. De data asta nu am mai stat pe ganduri, nu stiam daca vreau sau nu o relație acum dar stiam ca e ceva ce as vrea sa fac, asa ca l-am tras mai aproape de mine si l-am sărutat pe George timp de 1 minut.
-Delia..ăăm, ce a fost asta??
-Nu stiu, dar am simțit nevoia sa fac. Spun eu zâmbind
-Tu...ma placi?
-Poate..
-Delia de ce nu mi-ai zis mai devreme??
-Pentru ca nu vreau o relație momentan si credeam ca o sa fac mai rau.
-Nu, nu faci. Eu sunt dispus sa astept.
-Serios?? Intreb eu uimita
-Da! Spune George si ma ia in brațe.

***
-George? Ce s-a întâmplat?
-Scuze, nu imi era somn asa ca am venit  jos.
-Ohh, atunci stau cu tine.
-Nu Mini-Snape du-te la somn.
-Te logg George.
-Bine, haide aici. Spune si isi deschide brațele.

***
-Am vorbit cu Ginny deja,  fetele pot sta la Hogwarts.
-Cristina e proprietatea mea si nu o las. Maraie Fred din capul scarilor.
-Fred e prea periculos, fetele trebuie sa fie la loc sigur. Spune George încercând sa il liniștească.
-Foarte bine.. Spune el si o ia pe Cristina in brațe, Geroge venind la mine.
-Esti gata sa il vezi din nou Delia?? Ma întreabă el lundu-ma in brațe.
-Sincer...nu. Spun eu in timp ce câteva lacrimi imi aluneca pe obraji.
-Hei, Mini-Snape, numai plânge, o sa fie bine. Spune el si ma sărută pe obraz
-Da, scuze. Spun si imi sterg cu dosul palmelor lacrimile

Cristina si Fred erau într-un colt consolandu-se, Molly si Arthur ne priveau din mijlocul casei iar eu si George ne făceam promisiunii.
-George, aI grija de ei si de tine te rog...
-Si tu ai grija de Cristina, stiu ca de tine poti avea dar ea e o tânără Vella..
-Inteleg George si nu iti face griji o sa am.

***
Am ajuns din nou la Hogwarts, dar de data asta atmosfera era sumbra si rece. Am luat o pe Cristina de mana, ne-am uitat una la alta si am intrat unde ne așteptau toti ceilalți.
Când am intrat toti au salutat-o pe Cristina iar eu m-am tras încet într-un colt.
-Delia, s-a întâmplat ceva? Întrebă Luna
-Nu..
-Stim ca e ceva, spune-ne doar suntem prietenii.
-Stai suntem?? Întreb eu cu o fata socata si fericită in același timp
-Normal. Ohh am înțeles, e din cauza tatalui tau?
-Putin..
-Nu ai de ce scumpete. Spune Cristina
-Da, nu suntem suparati pe tine. Spune Ginny in timp ce vine spre mine pentru a ma lua in brațe.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum