capitolul 34

134 5 0
                                    

-Delia, Delia treci aici in momentul asta!!
-Nu vreau tata!! Vreau sa fac școală ca toți ceilalți copii.
Spun alergând spre sala de potiunii cu tata dupa mine. Dupa 5 minute in care parea ca am avantaj tata m-a prins de maneca si a inceput sa ma traga dupa el, eu smucindu-ma ca sa scap.
-Tata!! Ma doare dă-mi drumul!! Tip eu in timp ce lacrimile incep iar sa imi apără.

El imi da drumul incet si se intoarce spre mine, acum privindu-ma in ochii.
-De ce nu poti pur si simplu sa ma asculti?? Întrebă el calm
-Mai întâi ma pui sa ma despart de persoana iubita apoi ma sechestrezi in casa si acum nu ma lasi sa fac ore normale sau sa stau cu ceilalți. Tata sunt singurul om care mănâncă cu profesorii. Spun in timp ce si mai multe lacrimi imi cad dea lungul obrajilor.
-Scumpo, eu nu am știut cat te afectează...
-Ei acum stii!! Si sper ca esti mandru de faptul ca ti-ai facut fiica sa te urască!! Ii tip in fata ai plec spre camera comuna Slytherin.

***
Stăteam pe jos cu o carte in mana aproape adormind când aud pe cineva bătând la usa, nu ma uit si nici ma ridic sa vad cine e, iar când ma aștept mai putin simt cum sunt loata de la spate in brațe. Simt cum persoana ma rotește cu fata la ea si ma strânge si mai tare in brate, capul meu stând pe pieptul persoanei. Persoana mirosea a mere verzi, haine curate si un parfum usor înțepator, mi-am dat imediat seama ca era Draco.

-Ce cauti aici??
-Ia ghici??
-Nu am chef de asta Draco. Spun obosită
-Tatal tau m-a trimis, mi-a zis ca poti sta cu mine si chair sa ne împăcam daca vrei. Spune in timp ce imi mângâia parul.
-Glumești??
-Nu! Si eu am crezut ca glumeste când a venit la mine dar nu o facea aparent.

FLASBACK
-Draco Malfoy?? Se aude vocea lui Snape in clasa de transfigurare.
-Da, profesore??
-Umreaza-ma te rog. Ii spune barbatul monoton.
Dupa ce amandoi ies din clasa bărbatul cu par ca noapte il conduce pe baiat pana pe un hol necirculat pentru a vorbi.

-Vreau sa stii ca eu am pus-o sa se desparta de tine, si cred ca stii motivul.
-Da profesore il stiu.
-Bine, vreau sa imi schimb decizia, du-te si vorbește cu ea, impacati-vă, dar tine-o departe de toate astea. Delia stie deja de razboi si de tot ce s-a va întâmplat.
-Cum asa ??
-A avut un vis, a vazut razboi, a văzut ca unii dintre noi e posibil sa murim, a vazut ca, Cristina v-a avea un copil si ca ii v-a spune ei ca v-a fii matusa. Norocul nostru e ca nu stie intre cine v-a fii razboiul.
-Înțeleg profesore, acum ma duc la ea, si stati liniștit, o sa o tin departe.
END FLASHBACK

***
Eram in cameră in brațele lui Draco, vorbeam despre tot ce s-a întâmplat in lunile in care nu am mai vorbit.
-Pitic, mi-a fost dor de tine.
-Si mie de tine iubire. Am crezut ca nu o sa mai fim împreună niciodată.

Când aude asta Draco imi ia fata in palme si începe sa ma sărute încet si apăsat, eu ii raspund la sarut si intre noi începe sa se poarte o lupta pe dominație pe care normal ca o pierd. El se pune peste mine si incepe sa ma sărute pe gat, uneori chiar muscandu-ma incet. Dupa 5 minute incepe iar sa ma sărute dar pasional de data asta. Iar in acelasi timp isi baga mana pe sub haina mea, eu sesizez doar când ajunge in jurul sutienului, moment in care ma opresc.
-Draco, inca nu ma simt pregătită... Spun eu cu o voce stinsă.
-E in regula pitic, iarta-ma ca am facut asta fara voia ta.
-E ok, dar acum putem doar sa stam si sa ne imbratisam??
-Normal. Spune si se pune cu capul pe pieptul meu, eu jucnadu-ma cu parul lui.
-Sa înțeleg ca ne-am impacat?? Intreb eu cu voce de copil mic
-Normal pitic, cum am putea sa nu o facem.

***

Era undeva la 23 noapte când m-am trezit foarte speriată si am început  sa tip. Draco care dormea langa mine s-a trezit instat când m-a auzit si m-a luat in brate încercând sa ma liniștească.
-Pitic, pitic ce s-a întâmplat??
-Nu stiu, a-am a-a-avut un cosmar si eu eram si tu si tata si pericol...Spun eu in timp ce respirația mea incepea sa, devina din ce in ce mai puternică. Imi simt tot corpul rece, simt cum tremur din toate incheieturile iar când ma aștept mai putin lesin in brațele lui Draco.

-AUTOR-
Când băiatul cu par blond isi vede iubita lesinata din cauza socului nu sta pe ganduri si o duce in apripa spitalului.

***
Tatal ei împreună cu Dumbeldore si Mcgonagall intra in aripa spitalului unde il vad pe baiat stand langa ea si tinand-o de mana. Când tatal ei o vede se duce valvartej la ea si se aseaza pe scaunul unde statuse baiatul, începând sa ii mangaie parul.
-Draco ce s-a întâmplat cu ea?? Întrebă Mcgonagall
-Nu stiu, a avut un coșmar cred. Tot ce stiu e ca s-a trezit brusc a incpeut sa tipe, am luat-o cat de strâns am putut eu in brațe si tot ce a zis a fost "si apoi eu eram  si tu si tata si pericol" si a lesinat pur si simplu.
-Severus, cred ca visele ei incep sa prezica din ce in ce mai multe lucruri si nu suna a ceva bun. Spune Dumbledore calm

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum