capitolul 12

228 12 2
                                    

De dimineata ma trezesc si când ma uit in jur il observ pe Draco lângă  mine in pat. Ma dau jos incet pentru a nu îl trezi si ma duc sa imi iau haine pentru a ma schimba când aud ceva care fosneste in pat.
-Buna dimineata Draco. Spun eu fara sa ma intorc.
-Buna dimineata piticanie. Cum ai dormit?? Ma întreabă el cu o voce somnoroasa.
-Bine, dar de ce ai dormit cu mine??
-Aveai un cosmar și nu puteam sa te las singura. Spune el dandu-se jos din pat.

Dupa ce se ridica se duce in camera lui, eu rămânând cu gândurile mele. 'A dormit cu mine, nu pot sa cred' spun in gand in timp ce roseata din obraji se amplifica.

Dupa micul dejun ma duc cu Zabini, Draco si Pansy la ora, era cu Profesorul Lupin, tatal Cristinei.
-Bună dimineața copiii, azi vom învăța sa ne apărăm de un Boggart. Vraja este Ridiculos. Acum vreau ca toti sa spuneți numele vraji, dar fara baghete.
-Ridiculos. Spun toți.
-Clasa asta e ridicolă. Spune Draco cu un aer superior.
Eu il lovesc usor peste ceafă si ma uit urât la el.

*dupa ora*
-Hai in sala mare, poate o vad si eu pe Cris. Spun eu tragandu-l pe Draco dupa mine. El nu spune nimic ci doar se ia dupa mine.
Când ajungemne punem la masa si începem sa vorbim, iar la un moment dat o aud pe Cristina tipand "e sora lui Harry, Ron". Ma introc si o vad pe Cristina venind nervoasă asa ca ii fac loc intre mine si Draco. Dupa ce ne povestește Draco ii sugereaza ca ar trebui sa numai stea cu ei iar eu ii arunc o privire urâtă pentru ca stiam ce înseamnă familia aia pentru ea.
Dupa asta eu cu Cris incepem sa radem usor de latrua adorabila pe care Draco o are dar nu o arată, acesta mulțumindu-se doar cu un oftat, Cris ma întreabă daca Draco s-a certat cu tatal lui iar eu tot ce pot face e sa dau din cap ea înțelegând si încercând sa il relaxeze mangaind-ul pe cap, cea ce poate mi-a deschis putin gelozia dar nu a durat mult pentru ca stiam ca stie ca il plac si ca nu s-ar băga.

Dupa asta incepem sa vorbim despre ziua de azi in timp ce tatal lui Cris ne studia. Dupa 20 de minute de vorbit si ras Fred vine la Cristina si ea incepe sa se fugaresca cu el, toată sala uitandu-se la ei iar eu si Draco aruncandu-ne priviri si zâmbind malefic.
-Rezolvăm cu porumbei?? Ma întreabă Draco
-Normal. Spun eu aruncandu-i un ultim zambet malefic.

*undeva in seara aia*
Eram in camera stand in pat si uitandu-ma pe pereți când aud o bataie in usa dar nu răspund pentru ca probabil e Draco care stiu ca o sa se auto invite.
-Pot sa intru?? Spune omul de pe partea cealaltă care realizez ca nu e Draco. Ma ridic din pat si ma duc la usa unde vad un baiat de la Hufflepuff cam la 1.80 cu ochii verzi inchisi si par negru lung.
-Ce vrei?? Intreb eu plictisită.
-Sa ne cunoaștem.
-Nu mersi. Spun si incerc sa închid usa dar el isi pune piciorul intre usa si tocul acesteia si oprește usa.
-Poti sa te dai?? Intreb eu nervoasă.
-Nu pana nu accepți. Spune si imi zâmbește.
Eu il lovesc in picior cu usa astfel el dezechilibrandu-se si eu putând sa inchid usa.

-AUTOR-
Draco era aproape de usa fetei când vede baiatul din Hufflepuff cum dadea cu pumni in usa.
-Pot sa stiu ce faci aici?? Întrebă blondul nervos
-Vreau sa vorbesc cu ea asa ca nu te băga Malfoy.
-Daca Delia nu vrea sa vorbeasca nu insista. Spune Draco si il da la o parte pe baiat care il impinge si el la rândul lui pe Draco. Cei doi incep sa se bata si sa se împingă, dar din cauza maini Draco este in dezavantaj.

Dupa vreo 20 de minute fata aude niște țipete de pe hol si când coboara il vede pe Draco pe jos într-o parte a camerei comune si pe tipul de la Hufflepuff ieșind alergând din camera comuna.

-DELIA-
-Ce s-a întâmplat?? Întreb speriată
-Tipul ala si cu Draco s-au luat la bătaie. Spune Pansy
-Nu nu nu nu. Draco, Draco esti bine?? Întreb eu si mai panicată.
-Da piticanie, doar, cred ca am nevoie sa merg in aripa spitalului.
Nici nu stau pe gand si baietii il ajută pe Draco sa meargă  pana in aripa spitalului in timp ce fetele se duc in camerele lor. Dupa 5 minute in care am ramas parca paralizată plec si eu in camera, dar nu ca sa dorm ci ca sa plâng 'e numai vina mea' e tot ce imi repetam in cap.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum