capitolul 44

100 5 0
                                    

Războiul a inceput, toti erau împărțiți  prin castel si prin afara iar eu, ei bine eu m-am dus sa ii salvez pe Slytherin. Când am ajuns in fața temnitei un fum m-a lovit in față si de o data toti Slythetini  au fost eliberați si eu am fost trasă de cineva împreună cu Goyle si Zabini.
-Hei, dă-mi drumul nenorocitule!
-Shh.
-Stai, Draco??
-Ti-a fost dor de mine??
-Nu chiar. Spun eu plictisită
-Oricum, vorbim despre asta m-ai tarziu. Du-te si ajuta-l pe tatal tau.
-Oke sefu. Spun si plec.

L-am cautat peste tot pe tata dar fara rezultat. Eram aproape sa renunț si sa cred ca a fugit când l-am văzut dupa un geam vorbind cu cineva care semăna cu Voldemort. M am dus aproape si am ascultat.

***
-Tata!! Nu, nu, nu! Strig eu in timp ce Hermione cauta ceva cu care sa il salveze si Harry ma tine strans in brațe.
-Gata surioara, linișteș-te.
Nu puteam sa fac nimic decat sa plang, pana când se aude vocea lui tata spunând
-Numai plange, esti mai puternică decat crezi. Imi pare rau ca nu am stat suficient cu tine. Te iubesc scumpo, acum du-te si arata adevarata fata a unui Slytherin  si a unui Snape.
Numai stau pe ganduri si ma desprind din bratele lui Harry, plecând sa ii ajut pe restul si lasandu-l pe tata in grija lor.

***
Dupa 2 oamenii din armata lui Voldemort doborati ma intorc in fata castelului unde stateau toti acum. Ii caut pe gemenii si pe Cristina dar spre surprinderea mea il găsesc numai pe George.
-George, ce s-a întâmplat??
-Delia, fratele tau e mort...
-Ce??
-Ce ai auzit mica Snape.Se aude vocea lui Voldemort.
-Tu, tu mi-ai ucis fratele, tatal si mama. Esti un monstru!!!
-Da sunt. Dar ca sa vezi ca totusi am putina inima te las sa alegi. Ori ni te alături nouă ori sfarsesti ca restul familiei tale.
-Niciodată nu o sa ma alatru tie!
-Foarte bine atunci. Avada-
-Nu te atingi de ea. Se aude vocea lui Remus, Cristina, George si Molly, toti fiind cu baghetele spre el.
-Cum au zis ei. Se aude o voce dinspre Hagrid care il tinea pe Harry. Era chiar el, fratele meu nu era mort.
-Harry!!
-Hai surioara. Spune el alergând spre mine.
-Dar tu numai ai baghetă.
-Ba are.Se aude vocea lui Draco care alerga spre Harry pasandu-i bagheta.
-Sa o facem Harry.
-Sa o facem surioara.
Amândoi trimitem blestemul morții carte Voldemort.

***
Voldemort era mort, iar eu si cu restul eram înauntru pentru a vedea ce s-a întâmplat. Fred era mort, nu imi venea sa cred.
Cristina plângea stand pe jos lângă trupul lui, Fleur plangea in brațele lui Bill, Draco o consola pe Ginny, Ron si Hermione se consolau iar eu eram pe jos plângând in timp ce il țineam pe George in brațe, nimeni nu spunea nimic.
-Fred trezeste-te! Te rog! Fred, o sa fii tata, sunt însărcinată, sunt ai tai!! Striga Cristina in speranța ca Fred se v-a trezi.
-Stai, esti însărcinată?? Întrebă George mirat
-Da, sunt gemenii..
-Ohh scumpo...Spun eu facandu-i semn se vina mai aproape de mine. Când vrea sa o faca se aude o voce joasa de bărbat
-O sa ii creștem împreună. Am ales sa traiesc Cristina.

Când ii aude vocea Cristina ii sare in brațe, Fred trăia, toti eram foarte fericiți.
-Te las cu geamănul tau, bine? Il spun eu lui George
-Dar tu unde te duci??
-Sa iau putin aer..
-Ohh, Mini-Snape esti-
-Fred taci, Snape a murit..Io taie Cristina
-Ohh, imi pare rău. Spune el cu o voce mica
-E ok. A da, imi puteti spune in continuare Mini-Snape. Spun eu zambind
-Dar Delia..Spune Bill
-E in regula Bill. Nu vreau sa se evite sa mi se zica Snape,  sunt mandra cu numele meu de familie. Tatal meu e Severus Snape si este cel mai curajos om si Slytherin pe care il cunosc si asta vreau sa fiu si eu, vreau sa fiu exact ca tatal meu. Spun eu zambind
-Cum poti zambi? Ma întreabă Fleur
-Simplu, asta si-ar fii dorit el sa fac. Tata ar fii vrut sa zambesc când imi aduc aminte de el, pentru ca eu il pastrez in amintirii si cat timp ele sunt vesele si eu voi zambi.
-Tatal tau chair a fost cel mau bun om pe care l-am cunoscut. Spune Cristina
-Mersi Crisule. Spun si ma retrag ușor.

-AUTOR-
Bărbatul cu parul ca noaptea nu era mort si a auzit tot ce a zis fata, voia sa ii faca o surpriza cu faptul ca trăiește asa ca s-a ascuns in timpul războiului si imediat dupa pentru a i se arăta când o prinde singura.
'Seamănă asa mult cu mine si eu nu am realziat asta pana acum. Ea e tot ce mi-a mai ramas si trebuie sa ma asigur ca nu o pierd' isi spuse bărbatul in gand si plecase in căutarea fiicei lui.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum