capitolul 16

204 11 0
                                    

Mai era putin pana la vacanța de vara iar eu cu Draco stateam liniștiți in camera lui citind când pe usa intra Geroge care de abia rasufla.
-Ce e George?? Il intreb eu speriată
-Cris, lesinat...aripa..spitalului. Spune el încercând sa isi regelze respirația.
Când am auzit asta m-am uitat la Draco si el mi-a facut semn sa ii iau una din robele lui si sa mergem la ea.

-Calm piticanie. Incerca Draco sa ma liniștească in timp ce eu mergeam spre aripa spitalului cu lacrimi in ochii.
Când ajungem o vad pe Cristina si ma duc direct la ea sa o iau in brațe.
-Cum te simti?? O întrebă Draco
-Sunt bine, doar un mic soc. Voi??
-Suntem bine, am citit pana când Geroge a venit sa ne anunțe ca esti aici. Spune Draco in timp ce se pune pe scaun langa ea, iar eu in pat langa Fred. Dupa ce glumim putin Cris ii zice lui Draco
-Multumesc ca esti mereu aici.
-Hei, si eu ce sunt, un mar?? Intreb putin nervoasa
-Un mar Slytherin mic si adorbil. Spune Draco catre mine râzând ușor. Eu simt cum ma inrosesc si ma retrag in liniște, ducnadu-ma la baie, dar când dau sa ies aud niste fete de pe hol
-Draco, e efectiv asa drăguț.
-Da, dar sta mereu cu acea sange-mal.
-E fiica profesorului Snape idioato.
-Si, tot o sânge-mal rămâne.
Spune si incepe sa râdă, atunci inima mea se zguduie puternic 'oare chair au drepate??. Dar nu, e imposibil, a zis ca ma iubește' incerc sa imi ascund durerea si ma intorc la ceilalți când vad ca Draco vorbea cu Fred într-o parte a camerei. Vreau sa merg la Cris cand sunt strigata de George
-Deliaaa, hai cu mine te rog.
-Acum. Spun si ma duc cu el.

-AUTOR-
Fata e trasa de roscovan pana in clasa tatalui ei.
-Ohh, domnisoare Snape intrați si mersi domnule Weasley, poti pleca. Spune bărbatul cu privire monotonă.
Dupa ce el pleaca fata si cu tatal ei ramn singuri in clasa.
-De ce ai vrut sa ma vezi?? Întrebă Delia plictisită
-Uite scompo, am ceva sa iti spun, dar vreau sa nu te enervezi.
-Te ascult.
-O sa am treabă deci nu pot sa stau cam deloc vacanța asta cu tine, asa ca vei sta la familia Malfoy.
La auzul acestor cuvinte fata impietreste se da putin inapoi si dupa se uita cu ura la el.
-De ce??! Ai promis ca stai cu mine, nici in vacanța de iarna nu ai stat, si nici acum nu o faci, de asta nu stii nimic despre mine, pentru ca de cand am venit aici tu ai treaba si ma pasezi la familia Malfoy. Spune fata si pleca cu lacrimi in ochii.
Barbatul nu poate face nimic decat sa privesca cum fiica lui paraseste camera.

Dupa ceva tip baiatul cu ochii albastri ca cerul observa ca prietnea lui lipseste si incepe sa o caute, pana cand o găsește in camera lui plângând.

-DELIA-
Am auzit cum usa s-a deschis dar nu m-am întors.
-Pleacă Draco, vreau sa fiu singura.
-As vrea sa plec, dar stii e camera mea deci nu prea pot.
Dupa ce aud ce zice ma uit in jur si observ ca intr-adevar era camera lui, ce proastă, am gresit camera.
Tot ce pot face e sa ma uit la el cu ochii de cățel, iar când imi vede lacrimile vine la mine si ma ia strâns in brate, sarutandu-mi fruntea si obraji.
-Piticanie, piticanie ce e?? Cine te-a supărat??
-Tata.. Spun printre lacrimi
-Ce s-a întâmplat??
-Are treabă, mereu are, nici vara asta nu sta cu mine, iar o sa ma paseze la voi si nu ma deranjează pentru ca iubesc sa stau cu tine, dar mereu, mereu are treabă. Spun lovind cu pumnul in umărul lui.
El ma strange si mai tare in brațe si incerca sa ma liniștească vorbindu-mi calm si mangaindu-ma spate.
-Gata piticanie, o sa fie bine, o sa rezolvăm, shhh... liniștește-te, te rog..nu iti face bine.

Dupa ce ma liniștesc mergem împreună sa luam o gura de aer, când dau de tata afară, care vine val vârtej spre mine si ma ia strâns in brate.
-Imi pare rau scumpo, chair imi pare.
-E ok tata, Draco a avut grija de mine si ma simt bine acum, am înțeles ca ai treabă e ok. Spun calm.
-Promit ca o sa fac tot ce pot ca sa te vad vara asta si sa stam împreună.
-E ok tata. Spun incet

Dupa ce imi da drumul el se duce in școală iar eu cu Draco mai stam puțin pentru a ma liniști complet.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum