capitolul 21

181 7 0
                                    

-Cristina pentru ultima data, eu nu port rochii!!
-Haide Delia macar o data. Snape o sa afle de tine si de Draco macar sa arătați superb când muriti. Spune ea razand încet
Eu incep sa trec cu ochii prin magazin si observ o rochie cu maneci, verde cu un decolteu mic in forma de V, lunga pana in pământ, cu o curea argintie.
-Daca toti vrei sa imi iau o rochie, asta sa fie.
-Ok. Spune si ne îndreptăm spre rochie.

Cand ajungem in dreprul rochiei eu încep sa o intreb lucruri, nu imi placea apropierea ei cu bulgarul si pentru ca e prietenia mea as vrea sa o trezesc la realitate, pentru ca stiu ca o sa sufere din cauza lui. Nu ma ascultă asa ca numai insint si ne continuăm cumpărăturile.

*dupa cumpărături*
Dupa ce ajungem amândouă înapoi la Hogwarts eu merg in camera comună Slytherin si ea in camera comuna Gryffindor.
Dupa ce merg la mine in camera pun rochia in dulap si ma întind in pat, când de la usa se aud niste pasi, ridic privirea si o vad pe Pansy.
-Hei, ce mai faci??
-Bine, sa zicem. Tu ce faci?? Intreb eu parca puțin  absentă.
-Bine, dar de ce sa zicem??Întreabă ea puțin îngrijorată.
-Pentru ca o sa port rochie si eu urasc rochiile. Spun eu uitandu-ma pe tavan. Da am mințit, defapt Cristina ma îngrijora.

***
Era undeva la 8 seara si eu nu aveam chef de absolut nimic, asa ca tot ce faceam era sa citesc sau sa ma uit pe pereții.
-Pitic, hai la masa.
-Nu imi e foame, mergeți fara mine.
-Pitic, trebuie sa manânci, haide.
-Draco nu  imi e foame, ok.
-Draco?? Pitic am facut ceva?? Ce e cu tine??
-Nimic, nimic...
-Pitic, hai sa vorbim te rog. Spune el in timp ce ma sărută pe frunte si ma ia in brațe.
-Ok...
-Deci ce e?? Ma întreabă el calm mangaindu-ma pe spate
-Cristina, acel bulgar o distruge si ea nu vrea sa înțeleagă asta. Spun eu începând sa plang
-Delia, dar aia e problmea ei, tu ai incercat sa ii explici, daca nu vrea sa înțeleagă las-o pe ea sa se arda.
-Draco!! E prietena mea cea mai buna prietenă, nu pot sa o las. Spun eu smucindu-ma din brațele lui.
-Delia!! Iti faci rau uită-te la tine. Te distrugi singura.
-Ba nuuu.
-Ba daaa!!
-Ba nuu.
-Numai contează. Oricum vad ca iti pasa mai mult de relația lor de cat de a noastră.
-Draco..cum pot sa zici asta..eu..eu. Incer sa zic printre lacrimi.
-Delia, poate e mai bine sa luam o pauză...deja mi-a ajuns sa mai aud de acea Cristina.

-AUTOR-
Dupa ce zice aceste lucruri Draco o lasa pe fata cu par ca noaptea singura într-o balta de lacrimi.
-De ce ai făcut asta Draco?? Il întrebă Zabini pe băiat.
-Nu stiu ok..nu am vrut..
-Atunci du-te si vorbeste cu ea.
-Nu pot, nu pot pur si simplu.

***
Au trecut 2 săptămâni si cei doi tot nu isi vorbeau. Pansy si Zabini încercau sa ii apropie dar degeaba.
-Trebuie sa vorbești cu ea. Ii spune Zabini băiatului cu par blond.
-Nu pot, as vrea dar nu pot.
-Amice, lasa orgoliul si vorbește cu ea. Am vorbit cu Pansy si mi-a zis ca Delia sufera foarte mult, numai vorbeste cu nimeni, plânge, mănâncă putin. Draco trebuie sa faci ceva.
-Stiu ok, doar ca nu pot.
-Atunci o sa isi caute pe altcineva. Spune Zabini ferm
-Nu, ea e a mea. Spune Draco ferm
-Prietene, cu tot respectul dar nu pare.

-DELIA-
Eram pe holuri si incercam sa imi revin când il vad pe George si ma duc direct la el.
-George, George!!
-Buna Delia, ce mai faci??
-Nu prea bine dar na...
-Ce s-a întâmplat??
-Draco s-a despărțit de mine. Spun plângând
-Acel șarpe. Off haide aici. Spune George in timp ce ma ia in brațe.
-Sa nu ii spui Cristinei ok.
-Bine, promit.

-Hei surioară, ce e?? Se aude vocea lui Harry de pe hol.
-Draco s-a despărțit de ea. Spune Geroge care inca ma tinea in brațe.
-Il omor. Spune Harry nervos.
-Băieții mersi pentru grija dar nu ii faceți nimic ok.
-Bine!! Spun cei doi cu jumatate de gura.

-AUTOR-
Dupa 30 de minute in care cei doi incerca sa o liniștească pe fata observa ca ea a adormit asa ca o duc pana in fata usi camerei comune Slytherin unde au bătut la usa, in usa apărând Zabini.
-O poti lua tu si sa o duci un pat te rog. Spune fratele fetei.
-Desigur. Spune Zabini si o ia stil mireasă si o pune la ea in pat.
Fata continansu-si somnul.

-Doarme?? Întreabă Pansy
-Dap. Asa Draco unde rămăsesem, a da deci ce alegi sa faci. Vorbesti cu ea sau o lasi a altcuiva??

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum