capitolul 41

110 5 1
                                    

A venit si ziua nunții. Fetele erau langa cort vorbind iar eu eram in casa privind pe geam putin pierdută.
-Delia, te-am căutat peste tot, esti bine?? Întrebă Harry venind spre mine
-Da, puțin pierdută in ganduri.
-Ohh, te pot ajuta cu ceva??
-Nu, stai calm fratioare. Du-te afară vin si eu imediat.

***
Toata lumea dansa cu excepția mea, nu neapărat pentru ca nu aveam cu cine ci si pentru ca nu ma simțeam in stare.
-Hei Mini-Snape ce faci aici?? Ma întreabă George punandu-se langa mine pe scaun
-Ohh scuze eu  sunt putin obosită doar.
-Delia, nu ma poti minți pe mine.
-Ok, adevărul e ca am visat ca... Dar nici  nu a puc sa termin ca in mijlocul multimii apare un mesaj care ne anunță ca exista marea posibilitate sa fim atacați.

***
Si asa cum spuneam am fost atacați de devoratori. Eu, Cristina si familia Lovegood am fost luati si dusi într-un loc dubios si totusi familiar. Din cate am vazut inainte sa fim luati fratele meu, Herminone si Ron au scapat din agitație.
Acum eram într-o încăpere rece, pe jos legată spate in spate cu Cristina si Luna legată cu tatăl ei, toți fiind legati la ochii.

-Hai sa începem cu pustoaicele. Se aude vocea unii devorator
-Buna idee. Se aude vocea unei femei care pot sa jur ca era Bellatrix. Du-te si adu-le iar tu adu doua scaune, presimt o discuție lungă.

Bărbatul vine si ne ia din locul ala, ducandu-ne undeva la căldură, un parfum de vanilie lovindu-ma in fața.
-Mai mai dar ce avem noi aici, sa fie chair micuța Lupin si ohh dar ce onoare... fiica profesorului Snape. Spune Bellatrix batjocoritor. Sau as putea spune directorului Snape.
Dupa ce Bellatrix ne da esarfele jos de la ochii observ ca frica mea cea mai mare s-a adeverit, eram in conacul Malfoy iar in jurul meu stateau mai multi devoratori printre care se putea vedea famila Malfoy si tata.

-Vai ce drăguț, tata si fiica din nou împreună. Oh da si iubit si iubită.
-Scumpo..Se aude vocea stinsa a lui tata
-Nici sa nu îndrăznești sa deschizi gura!
-Delia..Se aude si vocea lui Draco de pe partea cealaltă.
-Nici tu! Va urasc me amândoi ce e greu de înțeles!!
-Vai dar cat tupeu. Spune Bellatrix care a aparut cu un cutit din spatele meu si al Cristinei.

***
Trecusera 2 ore, eu cu Cristina eram inca legate dar stateam amândouă pe cate un scaun, toti fiind inca pe langa noi iar noi, bine mai mult Cristina raspunsandu-le întrebări.
-Cred ca putem sa ii dam drumul micutei Lupin.
Zis si facut in 5 minute Cristiniei i s-a dat drumul si ea a fugit cat ai tinut-o picioarele inapoi la familia Weasley.
-Dar cu tine domnișoara nu am terminat. Spune Bellatrix iar când ma aștept mai putin incepe sa traga lini cu, cuțitul pe mainile si picioarele mele
-Auu!!
-Bellatrix opreste-te, lasa-mi fiica in pace.
-Curând Severus, imediat ce aflam ce se v-a mai intampla in viitor si cine v-a castiga războiul.
-Nu stiu!Va jur ca nu știu! Spun eu ținând si plângând in același timp
-Minciunii!! Spune ea si imi da o palma peste fata, capul miscandumi-se atat de tare in cat lănțișorul de la tata mi-a cazut de la gat si s-a spart.
-Nuu!!
-Bellatrix gata! Pleaca de langa ea! Plecati toti, ma ocup eu de ea. Se aude vocea lui tata in cameră.
-Cum doresti Severus. Spune Lucius si in 2 minute acolo in camera mai eram eu si tata.

Tata alerga cat il tin picioarele spre mine, vine pe la spate ma dezleaga si dupa ma ia strâns in brațe.
-Scumpo, mi-am facut atatea griji.
-Tata eu...
-Stiu ca ma urasti dar tine minte ca rămâi fiica mea orice dar absolut orice s-ar întâmpla.
-Tata. Spun eu si ma ridic incet de pe scaun punandu-ma pe jos si lundu-l in brațe, amândoi începând sa plângem.
-Scumpo, mi-ai lipsit asa mult. Si nu iti face griji din cauza lănțișorului o sa iti iau altul dupa ce se termina toata nebunia asta.
-Mersi mult tati. Spun eu si imi ascund capul si mai mult in umarul lui
-Cred ca ar cam trebui sa pleci acum, famila Weasley sigur e îngrijorată.
-Mhmm, dar înainte voiam sa iti spun ca am  avut un vis acum câteva seri in care tu mureai.. Asa ca te rog ai grija, pana când ne vom mai întâlni ai grjia. Tata, te iubesc enorm de mult.. Spun eu plângând.
-Calmeaza-te scumpo o sa fiu bine. Si eu te iubesc enorm.

***
Ne mai luam o singura data in brațe in fata portii si dupa dispar lasandu-l pe tata acolo.

Cand am ajuns la familia Weasley toti dormeau deja asa ca m-am dus incet in camera. Când intru in camera imi creez cu bagheta o sursa de lumina si rămân socata când ii vad pe gemenii si pe Cristina acolo asteptandu-ma. Eu ma pun usor pe pat si toti sar spre mine vrând sa ma ia in brațe.

Dupa ce le-am povestit tot George m-a întrebat daca vreau sa merg la somn si eu am dat aprobator din cap. Dupa ce Fred si Cristina au plecat George m-a întrebat daca vreau sa doarma cu mine si eu i-am zis ca da, eu adormind cu capul pe pieptul lui si el ținând o mână pe lângă mine.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum