capitolul 30

156 6 0
                                    

Când ajung in fata usi de la biroul ei ma proptesc in perete așteptând ca ea sa intre. Dupa ce ma ajunge din urma, urca valvartej pana in dreptul meu, deschide usa si ma poftește înauntru.
-Ia loc domnișoara Snape. Imi spunea arătând catre un fotoliu.
Eu ma asez si o fixez cu privirea, ea se duce la geam si uitandu-se afara vorbește cu mine.
-Cred ca iti dai seama ca ce ai făcut este complet neadecvat mai ales pentru o domnișoară.
-Da, da . Ma rog... Spun eu plictisită
-Domnișoară Snape, vreau seriozitate.
-Si eu vreau sa plec! Strig eu catre ea.
In momentul ala fata ei se schimba si ea se intoarce la mine, ma priveste câteva secunde in ochii si dupa se duce in celaltat colt al biroului de unde scoate o măsuță cu o foaie si o pana pe ea.
-Scrie pe foaie "disciplina".
-De cate ori??
-De cate ori este nevoie. Spune ea zâmbind
Ea se intoarce la privitul pe fereastră si eu ma apuc sa scriu, când incep sa scriu  imi dau seama ca scrisul nu ajungea pe foaie ci pe mana mea. Pe mana mi se formeaza primele doua litere, când cineva tranteste usa. Ridic privirea si il vad pe tata.
-Pot sa stiu ce faci cu fiica mea??
-O disciplinez, ceva ce cred ca tu nu stii sa faci. Spunea ea zambind diavoleste
-Prostii!! Fiica mea e disciplinata. Si chair daca ar fii sa fi facut ceva eu sunt singurul care poate sa o "disciplineze"!! Se rasteste tata la ea.
Femeia numai zice nimic si ma lasa sa plec împreună cu tatal meu.
-Tata, mie imi pa...
-Nu ai de ce. Ea e diavolul aici. Mana ta e bine?? Spune in timp ce se intoace catre mine.
-Da, o sa merg in aripa spitalului mai încolo.
-Bine, ai grijă. Spune si placa.

Dupa ce pleaca eu ma indrept catre camera comuna Gryffindor, trebuia sa vad ce face Cristina. In timp ce mergeam catre Crisrina aud pe cineva care ma strigă.
-Delia!! Delia!!
Când ma întorc ii vad pe gemenii alergând spre mine. Când ajung in dreptul meu Geroge ma ia in brațe in timp ce Fred doar ne priveste.
-E totul bine?? Ti-a facut ceva?? Întrebă Fred.
-Sunt ok, stați liniștiți, si da, mi-a facut asta. Spun aratandu-le mana.
Când vede semnul Fred se albeste putin la fata.
-Delia imi pare asa de rau, chair nu am vrut sa ajungi aici din cauza mea.
-E ok Fred, dar nu fata de mine trebuie sa iti ceri scuze.
-Stiu, dar inca nu pot vorbi cu ea. Spune el lasandusi capul in jos.

***
Când ajungem in camera comuna eu fug la Cristina unde aparent erau si fratele meu cu Ginny.
-Hei. Spun eu din usa.
Când ma vad toti sar ca arsi si vin langa mine.
-Surioara esti bine?? Am auzit de ce s-a întâmplat cu profesoara.
-Sunt bine stai linistit, doar câteva zgarieturi. Spun eu zambind.
-Punem rămâne singure putin?? Ma întreabă Cristina timid.
-Normla.
-Atunci noi plecam, spuneti-ne daca mai aveți  nevoie de ceva. Spune Ginny
-Bine.

Dupa ce ei pleacă eu ma pun pe pat lângă Cristina si ma uit la ea.
-Deci??
-Delia imi pare tata de rau, din vina mea te-a pedepsit. Spune si lacrimi incpe sa ii curga pe obraji
-Scumpete nu, am facut-o pentru ca am vrut, nu ai de ce sa iti ceri scuze.
Spun si o iau in brațe.
Ea isi ascunde fata in umarul meu si lasa lacrimile sa ii cada.
-Sigur e totul ok?? Mormaie ea din umarul meu.
-Da scumpete, totul e bine. Dar tu cum te mai simți??
-Cam la fel...
-Tot nu vorbiti??
-Nici macar un cuvant..
-Off, haide aici scumpete. Spun si deschid bratele, ea înțelegând si lundu-ma in brațe.
-Delia, tu de ce esti asa buna cu mine?? Adica vorbesc numai de Fred?? Te-am evitat?? Ma simt ca o egoista.
-Crisule, e normal sa vorbești de el, il iubesti cum si eu il iubesc pe Draco. Nu esti egoista si e ok sa ma eviți, e o perioada dificila si inteleg.
-Si buna cu mine??
-Pentru ca esti cea mai buna prietenă a mea. In lumea muggle nu aveam prea multi prietenii, defapt aveam doar unul si tu, tu ai fost prima mea prietenă. Ai fost mereu acolo.
-Deliaa!! Te iubesc asa mult.
-Si eu te iubesc scumpete.
Ea ma ia si mai tare in brate strangandu-ma din greseala de zgarieturi.
-Auu!!
-Ce??
-Zgarieturile...
-Ohh....Hai in aripa spitalului.
-Bine, hai.

Dupa ce ajungem ii arat asistentei zgarieturile, ea le analizeaza putin si dupa ma bandajeaza spunandu-mi ca trebuie sa aștept 20 de minute ca sa il mai trateze cu ceva.
-Delia, eu nu cred ca pot sta. E vreo problemă daca te las?? Întrebă Cristina.
-E ok scunpete, du-te. Ne vedem diseara la masa daca e . Spun zambind.
Ea ma mai ea in brațe o data si pleacă.

La 5 minute apare si Draco care ma ia in brațe strâns când ma vede.
-Pitic e totul ok??
-Da iubire, presupun ca stii totul.
-Da, Snape mi-a zis. Mi-am facut griji, imi pare rau ca nu am venit.
-E ok iubire. Spun si il sărut.
-Te iubesc pitic.
-Si eu te iubesc iubire. Dar trebuie sa aștept sa ma mai trateze cu ceva asistenta asa ca poti merge daca vrei.
-Nu, stau cu tine. Spune si se pune in pat langa mine.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum