capitolul 29

150 6 0
                                    

Azi era prima zi de școală, eu eram pe peron încercând sa il gasesc pe Draco. In timp ce căutam printre oamenii cinva ma ia de încheietura si ma trage brutal in brațe.
-Buna pitic. Se aude vocea omului care ma luase in brate.
Ma trag din îmbrățișare si il vad pe Draco care se uita in ochii mei zâmbind .
-Iubire!! Strig eu cu o voce de copil fericit.
El zabeste slab si incepe sa ma sărute.
-Mi-a fost dor de tine pitic!. Am vrut din suflet sa te vad cand am primit scrisoarea dar tata nu mi-a dat voie. Spune el si isi lasă capul in jos.
-E ok iubire. Dar hai sa mergem acum bine, ceilalți sigur ne așteaptă.

***
Eram la masa când am văzut-o pe noua profesoară de apărare, statea langa tata, era îmbrăcata toata in roz si forta un zambet ce ma speria.
-O sa fie cea mai groaznică profesoară o sa vezi.
-Pitic, nu poti sa o critici asa repede.
-Uhh, bine.. Spun putin nervoasă.
El zambeste in stilul lui si ma ia in brate de la spate.

Cat eu si Draco vorbeam cu Zabini si Pansy o vad pe Cristina venind si ma dau din brațele lui Draco facandu-i loc intre noi, ea se aseaza cu capul pe umărul lui Draco si eu o mângâi pe spate încercând sa o calmez.
Draco mai scoate câteva cuvinte urate despre Fred printre dinții si eu ma uit urat la el.
-Deci, cine o sa imi spuna ce s-a întâmplat?? Întrebă Pansy
-Cristina a aflat ca Fred e cu o tipa din Gryffindorfix de ziua ei când ei erau deja împreună.
-Acel trădător de sange, da...
-Desi e un bou tot nu accept sa se vorbesca asa de el!! Striga Cristina revoltată
-Pansy!! Maraie Draco
-Hai afra scunpete. Spun si o iau pe Criatina pe dupa umeri si ne retragem in liniste cu Draco cot la cot cu mine.

Dupa ce am ajuns afara ne-am pus pe o banca si Cristina s-a pus iar cu capul pe umărul lui Draco in timp ce eu o mangaiam.
Dupa 10 minute Mcgonagall si tata apar si Mcgonagall ne spune sa ne dam, ea lundu-i locul lui Draco. Dupa ce ne ridicam Draco ma ia in brate si eu încep sa plang usor in pieptul lui pentru ca nu știam ce sa fac, iar tata ne priveste.

***
-E tarziu, asa ca vreau ca toata lumea sa fie in cameră. Spune Mcgonagall linistia.
Tata ne ia de la spate pe mine si pe Draco si ne duce in camera comuna, ne spune noapte buna si pleacă.

Dupa ce tata pleaca Draco ma trage de talie si ma aduce aproape de el, începând sa ma sărute usor si apăsat. Dupa ma ridică in brate si incepe sa ma sărute pe gat incet si apăsat eu gemand usor. El ma sărută din nou, de data asta pasional, intre noi ducanduse o lupa pentru dominație. Cand simt ca încercă sa imi bage mana pe sub haina ma opresc.
-Draco nu, te rog...
-Scuze pitic, m-a luat valul. Te-ai supărat??
-Nu, stai linistit. Dar sunt destul de obosită, nu ai vrea sa mergem sa dormim??
-Ba da, haide. Spune si ma duce tot in brate in camera si ma lasa sa ma schimb. Dupa ce ma schimb intra in cameră si se arunca direct in pat.
-Noapte buna piticul meu special. Mi-a fost asa dor de tine, te iubesc enorm de mult, esti copilul meu. Spune si ma saruta usor pe frunte.
-Draco, suntem de aceași varsta. Spun eu ascunzadu-mi fata in pieptul lui.
-Nu, tu esti mai mica cu câteva zile. Spune râzând.
Eu numai spun nimic si il cuprind atat cat pot cu brațele, începând usor ușor sa dorm.
Tot ce mai aud este "O sa am grija de sufletul tau, promit piticanie, esti numai a mea"
Iar dupa adorm zambind.

*de dimineață*
De dimineață ma trezesc bine dispusă, ma ridic in pat, ma schimb in ceva comfortabil si plec in sala mare la micul dejun.
-Bună dimineața domnisoara Snape. Se aude o voce din spatele meu.
Ma introc si il vad pe Geroge cu Fred langa el.
-Buna Goerge. Spun eu in timp ce il iau in brațe, încercând sa il evit pe Fred.
-Eu nu primesc nimic. Spune Fred dezamăgit.
-A ba da. Spun si ii dau o palma.
-Pentru ce a fost asta?!!
-Pentru ca mi-ai rănit prietena, pentru ca ti-ai batut joc de ea, pentru ca ai adus-o într-o stare deplorabilă!! Am incpeut sa ii tip toate chestiile astea fara sa realizez ca tot holul inclusiv:  Draco, Zabini si noua profesoada de apărare ne privea.

Continui sa ma iau de el cand profesoara se pune intre noi.
-Ajunge!! Nu tolerez astfel de comportam, domnisoara Snape biroul meu acum.
'Super, de proasta asta numai aveam eu chef' imi spun in gand. Nu comentez si merg in biroul ei cu o lene imensă.

Delia Snape-Un altfel de SlytherinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum