Era ora 8 seara cand eu si Draco ne trezim brusc si realizam ca am dormit cam toată ziua. Dupa ce ne ridicam din pat mergem in sufragerie unde erau Narcissa si tata.
-Tata nu s-a întors inca?? Întrebă Draco cu puțină îngrijorare in voce.
-Nu. Spune Narcissa care ne urmarea cu privirea.
-Cum te mai simți scumpo?? Ma întreabă tata
-Sunt mai bine. Spun eu asezandu-ma in poala lui Draco , care se puse pe fotoliu langa Narcissa.
-Ma bucur, pentru ca vreau sa vorbim ceva intre 4 ochii.
-Ok, acum??
-Nu, putin mai incolo. Spune pe aceași voce monotonă.***
Dupa cam 2 ore tata imi face semn sa vin cu el si eu il urmez. Cand ajungem in curte tata se uita la mine.
-Deci?? Ce e?? Întreb eu putin îngrijorată.
-Vreau sa faci parte din Ordinul Phoenix. E un ordin din care fac si eu parte. Ce zici??
-Da normal. Dar cine mai e in el??
-Remus, Sirius, doamna si domnul Weasley, Mcgonagall, Dumbledore si alti pe care o sa ii cunosti acolo.
-Bine, accept.
-A da si sa nu ii zici lui Draco ok??
-Dar..
-Delia, orice ar fii nu ii poti zice. Eu merg sa le spun ca ai acceptat .
Spune si pleaca.-E totul ok scumpo?? Ma întreabă Narcissa când intru in casa.
-Da. Spun in timp ce ma pun in locul unde a stat el.
-Stai a plecat??
-Da, a zis ca are ceva de făcut. Când spun asta usa se tranteste si pe ea intra Lucius.-Buna tata. Spune Draco incet.
-Buna. Saluta Lucius in scârbă.
Dupa care se uita la mine dupa la Draco si dupa iar la mine. Il ia pe Draco de mânecă si il trase sus dupa el.
-Narcissa, nu ar trebui sa facem ceva??
-Nu avem ce scumpo. Imi pare rau dar chair nu ma pot pune contra lui mai mult de cat am făcut deja.
-E ok..***
Dupa 20 de minute Lucius coboară singur din camera lui Draco.
-Unde e Draco?? Intreb eu panicata
-E sus.. Spune el cu aceași scârbă, dupa care pleaca din conac.
Eu si Narcissa ne uitam una la alta, ne ridicăm de pe fotolii si mergem in camera lui. Narcissa tranteste usa si il vede pe fiul ei într-un colt plâng, asa ca fara sa se gândească merge la el si il ține strâns in brațe.
-Draco scumpule, esti bine?? Te-a lovit??
-N-Nu mama, doar o discuție. Spune el printre lacrimi.
Eu nu puteam decât sa ma uit la el socata si dezamăgită de mine 'Nu trebuia sa ii zic nimic in acea zi. Trebuia sa ma despart de el. E vina mea, e numai vina mea' erau singurlele lucruri la care ma puteam gândi. Incet incet lacrimile au început sa mi se prelinga pe față.Când Narcissa ii da drumul lui Draco ceu doi se uita la mine.
-Scumpo ce e?? Întrebă Narcissa îngrijorată.
Eu încerc sa ii răspund dar esuez si ma prabusec pe podea. In momentul ala Draco sare ca ars si ma ridica, lundu-ma strâns in brațe.
-Pitic, gata...shhh...te rog...nu e vina ta..shhh, iti face rau sa plangi atat ok. Spune Draco in timp ce imi sărută fruntea si ma mângâie pe spate.
Când il aud răbufnesc si mai rau in plâns si imi inclestez mâinile in haina lui.
-Ba nu, ba nu, ba nu. E numai vina mea..suferi din cauza mea, sunt cea mai groaznica persoană!!!
-Scumpo gata, linisteste-te, nu e vina ta. Spune Narcissa care statea pe marginea patului si ne privea.Dupa 30 de minute m-am liniștit si pentru ca eram prea slabita am adormit in brațele lui Draco. El m-a pus in pat, s-a schimbat si s-a pus si el langa mine.
*dupa 2 săptămâni*
-Haide, plecam in 45 de minute!! Striga tata de jos.
Aparent a venit si ziua asta, tata ma ia acasa pentru a sta tata si fiica, trebuie sa recunosc nu imi displacea, deși in preajma tuturor era rece si sumbru cu mine era drăguț si chair se comporta ca un tata, desi de multe ori semăna la caracter cu Draco sau facem lucruri pe care le-as face si cu Draco, cea ce imi usura si zilele in care nu sunt cu el.-Acum cobor. Spun alergând pe scari cu bagajul dupa mine.
-Hai, o sa întârziem. Spune tata putin supărat.Dupa ce ajungem acasa eu ma duc sa imi aranjez totul sus in timp ce tata imi pregătește ceva de mâncare. Dupa ce cobor ma duc direct la el si il iau in brațe.
-E totul ok scumpo??
-Da, am simțit nevoia sa te iau in brațe.
-Ohh, mersi scumpo. Spune in timp ce ma ia si el in brate.
-Presupun ca o sa vrei sa afli mai multe despre relația mea cu Draco??
-Normal, hai sa stăm jos.
-Bine. Spun si ma arunc in fotoliu.
CITEȘTI
Delia Snape-Un altfel de Slytherin
FanfictionBuna eu sunt Delia Snape si asta e povestea mea. Putem spune ca nu stiam ce avea sa urmeze când am primit acea scrisoare.. Dacă vreți să citiți cartea din perspectiva Cristinei contul este @AlexKiMaria