Fieke's p.o.v.
Een normale ochtend, ik stond op en kleedde me aan. Daarna liep ik naar beneden en maakte ontbijt. Ik woonde in een studentenhuis, samen met mijn bff, mijn sister from another mister, Eline. Ik had voor ons beide ontbijt gemaakt en liep naar boven om haar wakker te maken, net als elke ochtend. Samen liepen we weer naar beneden, want in de tijd dat zij zich aankleedde ging ik me opfrissen, toen ze aangekleed was kwam ze erbij staan en friste zij zich op. We aten ons ontbijt op en gingen in de bank zitten. Eline deed mijn haren in een vlecht, ik deed die van haar in een vissengraat vlecht. Toen het tijd was gingen we naar school. We gingen lopen, want de school was nog geen tien minuten van ons huis en mijn fiets was kapot. Lekker handig he... We liepen net de straat uit toen we een paar jongens uit onze klas zagen. 'Hey meiden rijden jullie mee?' zei een van hen. Eline en ik wisselde blikken en zeiden: 'Okey is goed.' Op school waren Eline en ik een van de populairste meiden, maar dat kon ons niks schelen. We zijn hoe we zijn en zouden voor niks of niemand veranderen. Vandaag was weer een saaie dag op school. We hadden geen een leuk vak, maar ja we hebben het overleeft en daar gaat het om toch. Na school liepen we eerst naar huis en daarna gingen we met zijn tweeën naar de starbucks en bestelde onze favoriete koffie... CHOCOLADE KOFFIE ♥. Eline en ik zijn net een tweeling man. We denken over bekant alles hetzelfde, ook over jongens. Maar ook daar komen we altijd zonder ruzie uit. Het is echt chil met haar naast me. Eerst was ik de nerd van de school (op de basisschool) en zij ook zei ze, maar wij samen kunnen alles aan en blijkbaar is nerd+nerd populair. Ik vind het niet erg, maar ik moet af en toe wel wennen aan alle aandacht. Vooral die van de jongens. Vroeger gebruikten ze me voor huiswerk en nu vinden ze me echt leuk?! Ach ja zo blijft het leven wel leuk he.
---
Made by: Fieke aka FiekevanEsch.
JE LEEST
Kiddnapped by One Direction
FanfictionTwee meiden, een gedachte. Dat is het leven van de twee meiden Eline en Fieke. Ze zijn heel populair op school iedereen mag hun, tot er vijf nieuwe jongens komen. Ze doen niet aardig, tegen niemand maar iedereen mag ze om hun style. Ze zijn knap en...