Chapter 12

296 15 4
                                    

*Eline's POV*

Ik ben geen goede kok. Fieke wel dus die staat in de keuken met Harry. Ik zit een beetje ongemakkelijk met de rest op de bank. ''Wat ben je stil!'' Zegt Louis ineens droog en ik frons. ''Niet echt wat te vertellen!'' Mompel ik kort af. ''Wat heb je gister gedaan?'' Vraagt Zayn om het gesprek op gang te houden. Louis geeft hem een stomp. 'Die dag daarvoor dan?'' Probeert hij vragend. ''Gister: Was ik hier. Eergisteren: Was ook hier verrassend he! Die dag Dáárvoor: was ik gewoon nog op school. Daarna naar Starbucks en dáárna ging ik vrijwillig hierheen. Omdat ik jullie zo goed ken en zo aardig vind!'' Zeg ik droog en ik hoor een harde lach naast me. Blijkbaar stond Harry daar dus. ''Ja hilarisch hoor!'' Zeg ik boos tegen hem. Harry rolt met zijn ogen en loopt terug naar de keuken. ''Misschien niet zo'n handige vraag...'' Mompelt Zayn. ''Zou je denken?'' Vaagt Louis en ik grinnik zacht. We horen een bonk vanuit de keuken en kijken allemaal tegelijk naar de keukendeur. Louis springt op en loopt snel naar de keuken. Niet veel later klinkt luid geschreeuw van Louis en komt een overstuurde Fieke de kamer ingewandeld. Ik sta op en sla snel mijn armen om haar heen. ''Wat is er gebeurd?'' Vraag ik zacht. ''Harry...'' Snikt ze. Ik zucht diep. ''Asshole...'' Mompel ik. Elke keer weer Harry. Oke die ene keer was het Niall maar voor de rest is het meeren deel Harry geweest. Louis komt aangelopen'. ''Gaat het Fieke?'' Vraagt hij zachtjes aan Fieke. Fieke kijkt op en knikt zachtjes. ''Ik blijf wel bij je met koken in plaats van Harry. Die kan zich blijkbaar niet gedragen!'' Zegt Louis en het laatste sist hij naar Harry die erbij is komen staan. Ik zie dat ze twijfelt maar dan gaat ze toch terug. Ik ga weer zitten. Aan de ene kant Zayn en aan de andere kant heeft Harry Louis' plaats ingenomen.

Zayn zit beschermend dicht tegen me aan. Harry blijft maar proberen. Het is schijt irritant. Ik kan niet wachten tot Fieke klaar is met koken, we kunnen eten en dan weer naar boven kunnen. Ver weg van Harry... ''Mag ik even kijken bij Fieke en Louis?'' Vraag ik zacht en ik kijk naar Zayn die knik. ''Ja is goed.'' Zegt hij zacht. Ik sta snel op en loop naar de keuken. Even weg van Harry. Ik zie Louis met zijn rug naar me toe staan. Waar is Fieke? ''Louis waar is Fi-'' Ik kan mijn zin niet afmaken als Louis zich omdraait en Fieke tevoorschijn komt. Stonden ze nou gewoon te zoenen? Fieke kijkt naar de grond. ''Jij!'' Ik wijs boos naar Louis die me verschrikt aankijkt. Ik loop boos op hem af en Fieke kijkt op. ''Nee! El het is oke!'' Zegt ze snel en ik kijk haar vragend aan. Oh jah we hadden vanmiddag bekend dat zij Louis leuk vind en dat ik Zayn leuk vind. Ohhh ik snap het al. ''Ohhh laat maar. Ik snap het al. Maar onthoud: Hij heeft je gekidnapped!'' Zeg ik en ik loop weer terug naar de woonkamer en ga weer zitten. ''En was het al klaar?'' Vraagt Niall die blijkbaar honger heeft en ik knik. ''Ja...'' Zeg ik zacht.Ik snap het niet meer... Het is veel te ingewikkeld. 

---

Made by: Crazy_Carrot_Louis.

Kiddnapped by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu