*Fieke's p.o.v.*
Ik moest het ze nu wel vertellen. "Zayn is... Ik kan het niet.", begon ik. Ik zette me er overheen. "Okey ik moest je voor hem waarschuwen, want ik weet hoe hij is, omdat hij... Hij is mijn broer. Zo nu weten jullie het, eigenlijk is hij mijn stiefbroer en ik mag hem niet en heb hem nooit echt gemogen, omdat hij me altijd zat te pesten. Ik ken hem te goed en hij gaat altijd heel slecht met meisjes om, Sorry el. Ik had je voor hem moeten waarschuwen.", Ik voelde me enorm stom. Tranen sprongen weer in mijn ogen en rolden even later weer over mijn wangen. Eline kwam naar me toe en knuffelde me. "Het is niet jou schuld, alhoewel als jij het me had verteld, was het misschien nooit gebeurd.", zei ze. "Sorry hoor, dat ik jou gelukkig wou zien en het daarom niet zei.", zei ik gekwetst door haar teleurgestelde blik en liep naar mijn kamer naar boven. Louis volgde me. "Hey babe. El weet ook wel dat je alleen het beste voor haar wou, maar je had het moeten vertellen. Er moest toch iemand zijn die je in vertrouwen kan nemen. Ze keek teleurgesteld, omdat je haar niet in vertrouwen nam met dit.", zei hij. Ik keek hem aan. Ik was echt blij met hem naast me, zo kon ik alles aan. "I-ik kon het gewoon niet.", zei ik zacht. Ik schaamde me, Louis had gelijk. Ik had het haar moeten vertellen. "Hey.", zegt Eline voorzichtig als ze de kamer binnenkomt. Louis loopt weg en laat mij en Eline in een ongemakkelijke stilte achter. "Zullen we het achter laten? We weten dat we elkaar kunnen vertrouwen en als het nodig is zijn we er voor elkaar. Ik moet en ga je beter beschermen, El. En ik en de andere trekken je uit je schuwheid, waar de nooit genoemde je weer in trok.", zei ik. Ik hoorde gegniffel naast me, nadat ik de nooit genoemde zei. "En ik weet dat ik jou ook alles kan vertellen, ook al deed ik dat niet. Zand erover.", zei ze. Ik sleurde haar mee in een knuffel. "Okey en nu het volgende. Hoe zit het met jou en Liam?", vroeg ik grijnzend. Ze kreeg een knalrood hoofd. "Er is niks tussen ons, nog niet in ieder geval.", zei ze. Ik grijnsde. "Maar weet wel, als hij jou iets aan doet, doe ik hem iets aan.", zei ik beschermend. Ik lachte en samen liepen we naar beneden. De jongens waren het nieuws aan het kijken. Ik keek mee en zag een foto van mij en Louis op het beeldscherm. Owhh nee dit was foute boel, als mijn ouders dit zagen. Ik sloeg mijn armen van achteren om Louis heen. "Louis wat moeten we doen? Als mijn moeder dit ziet, zijn we echt heel erg fucked up.", zei ik. Nu drong het pas tot Louis en de anderen door hoe erg dit werkelijk was.
---
Made by: Fieke aka ImNododyToo
JE LEEST
Kiddnapped by One Direction
أدب الهواةTwee meiden, een gedachte. Dat is het leven van de twee meiden Eline en Fieke. Ze zijn heel populair op school iedereen mag hun, tot er vijf nieuwe jongens komen. Ze doen niet aardig, tegen niemand maar iedereen mag ze om hun style. Ze zijn knap en...