*Eline's POV*
Ik word wakker en voel dat ik rechtop zit en half tegen iemand aan leun. Al snel herinner ik me vannacht. Het gesprek tussen mij, Liam en Harry. Ik was in slaap gevallen. Ik zie dat Liam al wakker is omdat hij op zijn mobiel een spelletje doet. Ik haal snel mijn hoofd van zijn schouder en bloos. "Sorry." Mompel ik schor en Liam kijkt op en glimlacht. "Is niet erg joh. Goedemorgen. Ik zei toch dat warmte helpt." Zegt Liam en ik knik langzaam. Het is half twaalf. "Zullen we wat eten? Je zal zoals gewoonlijk wel honger he-" Liam word onderbroken door mijn luid beginnende buik en we schieten in de lach. We staan op en lopen naar beneden en zie dat iedereen op de bak aan het hangen is. Zayn kijkt ons chagrijnig aan en ik kijk boos terug.
Ik word ruw vastgegrepen bij mijn arm en wil me los trekken maar het lukt niet. Zayn sleurt me mee naar boven en hij duwt me zijn kamer in. "Zayn laat me met ru-" Ik word onderbroken door een harde klap in mijn gezicht en ik voel twee lippen op de mijne en begin tegen te werken. Zayn knijpt in mijn arm waardoor ik naar adem ga happen en Zayn zijn tong dringt mijn mond binnen.
*Liams POV*
Als ik Eline al een tijdje niet meer heb gezien en Zayn ook niet, loop ik naar boven. Zayn komt uit zijn kamer en heeft zo te zien net gedoucht. "Weet je waar Eline is?", vraag ik zacht en Zayn kijkt me nors aam. "Nee.", zegt hij nors en loopt door. Ik rol mijn ogen en kijk in Eline haar slaapkamer en als ik haar daar niet zie, doorzoek ik de hele boven verdieping. Als laatste Zayn's slaapkamer. Ik open de deur en zie Eline bibberend, opgevouwen tot een bolletje en starend naar de muur zitten. De tranen rollen over haar wangen en snikken verlaten haar mond. Zodra ze mij ziet, kruipt ze verder weg. Ze kijkt me doodsbang aan en terwijl ik langzaam dichterbij loop, kruipt ze dicht tegen de muur aan. Haar blauwe waterige ogen doorboren de mijne. Ik draai me om en loop weer naar beneden, de woonkamer in. Iedereen kijkt geschrokken op en ik weet dat mij ogen vuur spuwen. "ZAYN MALIK!", gil ik woedend. Ik schrik van mezelf. Ik sleur hem mee aan een arm, de voortuin in. Ik laat hem los, loop naar binnen, sluit de deur en doe deze vanuit binnen op slot. Ik loop terug naar de woonkamer. "Hij zet nooit meer een stap in dit huis. Harry kom mee!", sis ik kwaad en sleur Harry mee naar boven, naar Zayn's kamer. "Wat is er gebeurd?", vraagt Harry geschrokken. Eline is geen centimeter verplaatst en kijkt me weer bang aan. "Wacht... Heeft Zayn...?", vraagt Harry en ik knik.
Als we na tien minuten eindelijk bij Eline zijn zonder dat ze begon te gillen en te huilen, laten we ons langzaam op het bed zakken. "Shhhh El. Alles is oké. We doen niks. Zayn is weg.", zeg ik zacht en bij de naam Zayn krimpt ze in elkaar. Pas nu vallen alle wondjes en rode plekken op Eline's lichaam me pas op. "Ik pak even wat kleding voor haar, laat haar ook maar even opfrissen.", zeg ik zacht en loop de kamer uit. Shit. Ze heeft helemaal geen andere kleding bij. Die heeft Zayn gesloopt. Fuck. Ik loop naar mijn kast en pak een joggingbroek en sweater, zodat ze het niet koud krijgt. Zal ik haar ook een boxer geven? Ik kan het haar geven en als ze hem niet wil, dan niet. Ik loop terug naar Zayn's kamer en zie Harry met Eline in bruid stijl in zijn armen. Ze trilt als een gek en houd de deken om haar heen.
"Dank je voor de kleding Liam." Hoor ik zachtjes achter me en ik draai me met een ruk om en Eline schrikt en deinst bang achteruit. "Nee nee sorry. Zo bedoelde ik het niet. Sorry. Geen probleem. Fieke en Louis zijn kleding shoppen. Voor jou en Fieke. Zodat jullie wat kleding hebben." Zeg ik en Eline knikt lief. "Wil je wat eten of drinken?" Vraag ik en Eline schud langzaam haar hoofd en zakt neer op de bank.
*Eline's POV*
"Super leuk. Dankjulliewel." Zeg ik blij als ik de berg spullen zie die Louis en Fieke hebben gekocht vandaag. Fieke en ik hebben nu allebei heel veel spullen en ik ben blij met ieder stuk. "Nou ga je omkleden ik geloof niet dat Liam zijn kleding lekker zit." Zegt Louis met een knipoog en ik ril. Ik loop naar boven en verwissel alleen mijn onderbroek en doe een bh aan. Eigenlijk zit Liam zijn kleding wel lekker. Alleen zijn boxer niet. "Ging jij je niet omkleden?" Vraagt Louis als ik weer de woonkamer in loop en en ik schud mijn hoofd. "Nee, Liam zijn kleding zit eigenlijk wel warm en comfy." Mompel ik zacht en blozend ga ik zitten op de bank.
---
Made by: Eline aka SleepyTommo
JE LEEST
Kiddnapped by One Direction
FanfictionTwee meiden, een gedachte. Dat is het leven van de twee meiden Eline en Fieke. Ze zijn heel populair op school iedereen mag hun, tot er vijf nieuwe jongens komen. Ze doen niet aardig, tegen niemand maar iedereen mag ze om hun style. Ze zijn knap en...