chapter 15

267 12 2
                                    

Fieke's p.o.v.

'Eline zullen we weer gaan sla-' zeg ik, terwijl ik de keuken weer in liep. Ik blijf stil staan. 'Awhh,' zeg ik zacht. Geschokt kijken de twee mijn kant op. 'Sorry, ik verbrak iets,' zei ik en draaide me om om weg te lopen. Louis kwam aangelopen en volgens mij wou hij iets uit de keuken pakken, maar ik pakte zijn hand en trok hem mee, zodat hij het moment van Zayn en Eline niet verstoorde. Ik wist niet waar ik m mee heen moest sleuren dus opende in de gang een random deur en liep erin. Toevallig was het Louis' kamer. 'Wat was er liefie,' vroeg Louis toen we in de kamer waren. 'Zayn en Eline hadden een moment met zijn tweeën... ik had het ook al verstoord en ik wou niet dat jij het ook nog eens verstoorde,' zei ik lachend. 'Oeeeeeeeh,' zei Louis. 'Louis je bent net een klein kind', zei ik met een grote glimlach en gaf hem een kus. Hij keek me even aan en sleurde me toen mee in een enorm gepassioneerde zoen. De zoen werd onderbroken, doordat de deur open ging. Eline stond in de deur opening. Ik keek haar aan en ook Louis had zich nu omgedraaid. 'Kan ik mijn sister even lenen?' vroeg Eline voorzichtig. 'Nee ze is van mij,' zei Louis plagend. 'Zie je... klein kind,' zei ik lachend, gaf hem een kus op zijn wang en liep met Eline mee. Om de hoek op de gang stond Harry met een afkeurende blik. Ik negeerde hem en liep langs hem heen achter Eline aan naar onze slaapkamer. 'Shit, we hebben hier nergens echt privacy, deze deur kunnen we zelf niet eens op slot doen,' zei Eline. 'Give me a second,' zei ik en liep de deur uit, naar Louis' kamer. Ik wou net de hoek omlopen, toen ik hoorde dat Louis en Harry ruzie hadden. Moest ik toch naar binnen gaan of niet? Nu ik met Louis had kon ik alles aan dus ik ging de kamer binnen. 'Lou, ik heb een vra-' zei ik toen ik de kamer binnen liep. Pas toen ik een paar stappen de kamer in was gelopen zag ik het... Daar op de grond... voor Harry's neus. Ik duwde Harry aan de kant en ging op de grond naast Louis zitten. 'Ben je gek?! Waarom sloeg je hem nou neer man?!' tranen rolden over mijn wangen. 'Hij... hij... hij,' zei Harry meer kwam er niet uit zijn mond. Zo te zien was hij er zelf ook van geschrokken. 'Harry, je bent veranderd, net als Niall en Liam trouwens. Jullie waren eerst alle vijf mijn grootste helden, maar nu zijn dat alleen nog Louis en Zayn. Waarom Harry? Je was altijd zo aardig, in ieder geval dat leek je,' riep ik huilend. Harry was en bleef stil...

Harry's p.o.v.

Oei, Fieke had gelijk. Ik was veranderd en als ik er zo aan terug dacht herkende ik mezelf niet eens. Ik sloeg mijn beste vriend neer, alleen omdat hij heeft en zoende met een van de twee meiden die ik leuk vond. Meiden die ik door mijn stomme kidnap actie toch nooit meer kon krijgen. Ik was echt een k*t joch geworden en ik begon mezelf steeds meer en meer te haten, als ik dacht aan de laatste paar dagen. Ik was een ander persoon, alleen omdat ik twee meisjes heel erg leuk vond en niet wou dat een ander ze van me af pakte. Ik was een klojo. Ik wou mezelf terug maken naar wie ik was. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want vanbinnen zat nog steeds die hele lieve, aardige jongen, maar daar omheen was een dikke korst van haat en een rot joch gegroeid die ik niet zomaar weg kreeg. Mijn goede kant was gevangen door mijn kwade kant. Hoe kon dit ooit gebeuren en nog wel door zo iets stoms als liefde. Waarom kon ik niet eerder inzien hoe een stom plan dit was? Waarom hielp Liam me überhaupt? Had ik hem ook veranderd? En Niall dan? Man ik had echt een slechte invloed gehad op hun. Ik bedoel, ik heb 'daddy Payne' mee gesleurd in een domme actie van mij. Dat is erg of niet? Jah het is erg. Heel erg. Ik wou Fieke helpen opstaan, maar ze was bang. Bang voor mij. Ik liep naar de keuken en pakte een gas met water. Toen ik boven kwam was Louis weer bij zinnen. Ik gaf hem het glas water. 'Wie ben jij? Wie is zij? Wie ben ik?' vroeg Louis. Dit was erg, heel heel erg. Liam, Zayn, Eline (hand-in-hand met Zayn) en Niall kwamen de kamer binnen gelopen... Ook dat nog nu kon ik het allemaal gaan uitleggen, lekker dan...

--

made by fieke aka: fiekevanesch

Kiddnapped by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu