*Eline's POV *
Ik weet niet wat er aan de hand is. Okay Zayn heeft op dit moment mijn hand vast maar oke... You know what I mean... Fieke is in tranen, Louis weet niks meer en Harry weet juist heel veel. Dat zie je zo aan hem. "Uitleg graag!" Zegt Zayn boos. "Nou ik Euh... ik Uhm..." Stottert Harry en ik zucht. Ik loop naar Fieke en trek haar in een knuffel. Ik weet dat Louis dat toch niet gaan doen, want tja... Die heeft geen idee van wie wij zijn, waar hij is en wie hij zelf is. "H-Harry sloeg hem..." Snikt Fieke en mijn ogen worden groot. "HARRY!" Gil ik boos en Harry slikt. Als je aan Fieke zit zit je aan mij. Hij heeft Louis misschien wel geslagen, maar daardoor breekt Fieke's hart. Dus technisch gezien heeft hij dus aan Fieke gezeten! "S-so-" "NIKS SORRY!" Gil ik boos naar hem. "Liefje ru-" "NEE! ALLES IS HARRY'S SCHULD! DOOR HEM WEET LOUIS NIKS MEER! ZELF NIET WIE HIJ IS! FIEKE'S HART IS GEBROKEN EN DE ANDERE JONGENS ZIJN VERANDERD!" Gil ik kwaad. "Ik ben Louis..." Zegt Louis zacht. "Joh? Je meent het?" Roep ik sarcastisch en ik loop boos naar het van Fieke en mij.
Zayn komt voorzichtig de kamer in en trekt me tegen zich aan. Hij zegt niks. Dat is ook even niet nodig. Anders ga ik rond meppen. "Harry heeft spijt..." Fluistert Zayn en ik zucht. "Doe niet alsof dat joch gevoelens heeft Zayn! " Zeg ik en dit keer zucht Zayn. "Echt waar. Hij heeft wel gevoelens El. Hij heeft door gekregen dat hij fout zit, dat hij Liam en Niall beïnvloed heeft met zijn gedrag. Het spijt hem echt!" Zegt Zayn en ik slik. "En toch vertrouw ik hem niet!" Zeg ik. "Hoeft ook niet. Ik zeg alleen dat het hem spijt. En al helemaal nadat hij zijn beste vriend geheugenverlies heeft geslagen!" Zegt Zayn. Ik hoor mijn maag knorren. "Ik heb honger!" Zeg ik en Zayn grinnikt. "Wanneer niet?" Zegt hij en we lopen beneden naar de keuken en pakken wat eten. We lopen de woonkamer in en iedereen staart ons aan. Behalve Louis die is tussen zijn foto's aan het kijken. Herinneringen I guess... Ik ga voorzichtig op een stoel zitten en kijk naar mijn handen.
Fieke zit aan de keukentafel en ik plof naast haar neer. "Hey wat is er?" Vraag ik zacht en ik sla mijn arm om haar heen. "Louis weet niks meer! Alleen dat hij Louis heet." Zegt Fieke en de tranen rollen over haar wangen. "Kom hier!" Zeg ik en ik trek haar in een knuffel. "We gaan hem gewoon helpen!" Zeg ik en Fieke kijkt me droog aan. ''Hoe kunnen we hem helpen dan?'' Vraagt ze droog. Ik haal mijn schouders op. ''Weet ik veel. Hem dingen vragen waar hij goed over moet nadenken.'' Zeg ik en Fieke glimlacht. ''Wil je me echt helpen?'' Vraagt ze en ik knik. ''Tuurlijk!'' Zeg ik. Fieke glimlacht en we lopen naar Louis die alleen op de bank zit en naar zijn mobiel kijkt. We gaan beiden aan een kant van hem zitten en hij kijkt ons vragend aan. ''Louis mogen we je wat dingen vragen?'' Vraag ik en Louis fronst. ''Euhh ja hoor maar ik weet niet veel meer dus kan niet alles beantwoorden.'' Zegt Louis zacht. ''Dat maakt niet uit.'' Zegt Fieke snel. ''Oke.'' Zegt Louis zacht. ''Waar kom je vandaan?'' Vraag ik en Louis kijkt me met grote ogen aan. ''Hoe moet ik dát nou weer weten?'' Vraagt Louis aan me en ik haal mijn schouders op. ''Louis dat is een te makkelijk antwoord. Denk na. Zo kom je er nooit!'' Zegt Fieke en Louis zucht en begint met nadenken. De nadenk rimpels staan in zijn voorhoofd. Harry komt de kamer ingelopen en kijkt naar zijn handen. ''Eline kunnen we praten?'' Vraagt hij zacht en hij kijkt me niet aan. Ik wissel blikken met Fieke en ze knikt dat ik het moet doen. ''Succes.'' Zeg ik zacht tegen Fieke en ik sta op. ''Jij ook!'' Zegt ze terug en ik zucht. Ik vertrouw Harry gewoon niet.
—-
Made by: Crazy_Carrot_Louis
JE LEEST
Kiddnapped by One Direction
FanfictionTwee meiden, een gedachte. Dat is het leven van de twee meiden Eline en Fieke. Ze zijn heel populair op school iedereen mag hun, tot er vijf nieuwe jongens komen. Ze doen niet aardig, tegen niemand maar iedereen mag ze om hun style. Ze zijn knap en...