chapter 5

407 18 0
                                    

Fieke's p.o.v.

Eline... die het snel opgeeft?! Is dit een nachtmerrie. Ik ben altijd te voorzichtig en bang, maar Eline trekt me altijd overal doorheen en nu gaf ze op. Ik ben bang, ineens voel ik me minder veilig, want ik besef dat als Eline niet tegen hun in durft te gaan we hier echt never nooit uitkomen. Zij is de stoerste en ik kom meestal met een oplossing. Nu ook, ik dacht misschien kunnen we via de ramen, maar nee. De ramen waren op slot. Wat nu? We hoorden geklooi met het slot, Eline zat nu onder het raam op de grond. Ik liep naar een van de bedden die in de kamer stonden... We konden tenminste lekker in een bed slapen. Bang zat ik op het bed met mijn kin op mijn knieën, zodat ik klein was maar de deur wel in de gaten kon houden. Zayn en Niall kwamen binnen met een dienblad. 'Alsjeblieft meiden,' zei Zayn. Hij zette het neer op het nachtkastje wat precies tussen Eline en mij in stond. In de kamer stonden twee bedden en een nachtkastje maar verder was hij leeg. Op het dienblad stonden twee borden met poffertjes en twee glazen ijsthee. 'Dank je,' zei ik lachend. Niall knipoogde en zei: 'Geen dank mop.' Eline stond op en kwam naast me op het bed zitten. Ik gaf haar een bord en pakte er zelf ook een. 'Eum, we kunnen niet eten zonder een vork,' zei Eline lachend. 'Kom Niall die gaan we even halen,' zei Zayn. 'Moet er niet iemand hier blijven voor het geval Liam en Harry terug komen,' zei Niall. 'Die zijn aan het eten, daar doen ze meestal een half uur over,' zei Zayn. Ze zeiden dat ze zo terug zouden zijn en liepen de kamer uit. Ook al deden ze zo aardig, ze deden wel de deur op slot. Op zich is dat ook best logisch, anders konden we weg en naar de politie en dan hadden hun alle vijf problemen. Ik liep naar het raam en staarde voor me uit. 'Aaaaaaah de Big Ben,' zuchtte ik. 'Zei je nou de Big Ben?!' Vroeg Eline geschokt. 'Jah vanaf hier heb je uitzicht op de Big Ben,' zei ik. 'Wacht eens even die is er niet in Nederland!!' Eline rende naar me toe. 'ZE HEBBEN ONS MEEGENOMEN NAAR LONDEN DIE EIKELS,' zei ze. Weer werd weer geprutst met het slot, ik keek Eline aan en zei: 'Daar komen de vorken.' Maar het waren de vorken niet, het waren Liam en Harry. 'Hoe komen jullie aan eten?' Vroeg Harry. 'Lag er nog,' probeerde Eline. 'LIEG NIET!,' riep Harry en hij sloeg Eline tegen haar wang. Ik moest iets doen ik kon niet eeuwig de schijtluis blijven. Ik sprong voor Eline en zei: 'DOE GODVERDOMME NORMAAL TEGEN HAAR, NIEMAND KOMT AAN MIJN BFF!' Harry en Liam leken overdonderd door mijn felle reactie, maar herstelde zich al snel. Ook ik kreeg nu weer een pets tegen mijn wang. Ik voelde dat Eline weer op Harry af wou stormen, maar ik hield haar tegen. De jongens bevolen ons op het bed te gaan zitten... Het doel? Geen idee.

---
Made by: Fieke aka FiekevanEsch

Kiddnapped by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu