*Eline's POV*
Zodra ik mezelf heb volgegooid met chocola en ik met Fieke heb gepraat blijf ik toch nog even zitten. Ik weet bijna wel zeker dat Fieke zich schuldig voelt. Terwijl ik het haar het juist helemaal niet kwalijk neem. Het zullen wel de hormonen zijn. Daar kan zij ook niks aan doen. Ik zucht en neem verward nog een reep chocola. Zodra ik die op heb kijk ik op de klok en zucht. Als ik nu niet ga slapen ben ik morgen helemaal dood.
Ik voel iets aan mijn aan mijn arm trekken en mompel wat. Ik trek mijn arm los en ga weer goed liggen op mijn buik. Ik heb buikkrampen dus op mijn buik lig ik dan gek genoeg het meest comfortabel. Ik word ruw omgedraaid en zie een schim zodra mijn ogen open schieten. "Lang niet gezien moppie." Mijn adem stokt in mijn keel als ik zijn stem herken. Zayn. "G-ga weg!" Ik wou het roepen maar het komt er piepend uit. "Nee, je krijgt wat je verdiend schat!" Zegt Zayn en een rilling glijd over mijn rug. Ruw landen er een paar ruwe lippen op de mijne. Ik draai mijn hoofd snel weg. Zayn slaat me in mijn gezicht en pakt mijn kin vast met zijn hand. Ruw draait hij mijn hoofd recht en begint me ruw te kussen. Ik probeer weg te komen en spartel aan alle kanten. Ik weet wat hij van plan is, maar het gaat mooi niet gebeuren. Al helemaal niet als ik ongesteld ben. Ik heb al genoeg buikpijn. Bovendien denk ik niet dat hij bescherming bij zich heeft en je kan gewoon zwanger worden tijdens je menstruatie. Dit is de ergste nachtmerrie ooit. En op dit moment heb ik er spijt van dat ik niet bij Liam ben gaan liggen. Zayn zijn hand knijpt in mijn kont als ik zijn verzoek tot toegang afwijs. Ik wil gillen maar zijn tong glijd snel en gemakkelijk tussen mijn lippen door mijn mond in. Zijn hand glijd onder mijn shirtje door naar mijn borsten en hij begint te kneden. Zayn is veel sterker dan ik. Hij zit op mijn benen die niet kunnen bewegen terwijl hij met een hand mijn twee handen boven mijn hoofd vast heeft. Zijn andere hand kneed mijn borst terwijl hij me ruw zoent. De tranen rollen als fontijnen over mijn wangen. Ik ben machteloos. Zayn trekt terug uit de kus en kijkt me aan met lust in zijn ogen. Zijn vingen streelt mijn tepel en ik bijt op mijn lip. "Zie je wel, je vind het wel fijn. Geef maar toe lieverdje." Zegt Zayn met een grijns. Harry is een diepe slaper. Dat weet Zayn. Hopen dat hij niet kan slapen. Ik schud eigenwijs mijn hoofd. "Jij hoort thuis in hell..." Fluister ik. Ik probeer harder te praten maar het lukt niet. "Wat zei je?" Sist Zayn kwaad en hij knijpt gemeen in mijn tepel en voordat ik een gil slaak legt zijn zijn hand snel op mijn mond. Er komt een gesmoord geluid uit mijn mond.
Zodra al beide onze kleren uit zijn behalve mijn slipje begint Zayn overal kusje te drukken. Hij begint op mijn oorlel en zakt af naar mijn kaaklijn. Een kort kusje op mijn lippen gaat over naar een lijn van natte kusjes in mijn nek door naar mijn schouderblad. Ik blijf ijskoud liggen en laat niks merken. Ik bijt elke keer als hij op een gevoelig plekje aan komt hard op mijn lip. Helaas loopt er nu alsnog een lijk aan paarse zuigzoenen aangezien ik mijn kreunen wel kan onderdrukken maar ik kan mijn kippenvel niet beheersen... Mijn armen liggen strak langs mijn lichaam terwijl die van Zayn overal zijn. Het is vreselijk want hij weet hoe zwak ik ben op dit moment. Ik krijg er geen enkel woord uit. Geen enkel geluidje. Zayn zakt af naar mijn borsten en geeft een teder kusje op beide mijn tepels en gaat door het midden van mijn buik. Hij laat een lijn van paarse vlekken achter. Die zal je voorlopig nog wel zien. Zodra Zayn bij het randje van mijn slipje aankomt komt hij weer met zijn gezicht boven het mijne. "Niet zo verdrietig, meisje... Ik doe niks!" Zegt Zayn met een vieze grijns en ik slik. Zayn zijn handen gaan naar beneden en trekken mijn slipje uit. "Ik weet dat je het wilt!" Zegt Zayn en hij drukt een kus op mijn lippen en stoot tegelijkertijd hard in me. Door zijn lippen op de mijne komt er alleen een vaag geluid uit mijn mond. Het doet ontzettend veel pijn. Ik was niet voorbereid, heb al buikpijn en ik wil het gewoon niet. Zayn stoot hard in me en de tranen blijven maar komen. Luide snikken verlaten mijn mond in de hoop dat Harry wakker word. Vast niet. Zayn zijn gekreun laten me oren bloeden en het liefst hak ik ze eraf. Arme dingen. Ik bedenk me ineens wat. Mijn bed staat naast de deur naar Harry zijn kamer. "Babe ik ga komen..." Kreunt Zayn terwijl ik met mijn knie een paar keer tegen de deur aan bonk. Zayn is zo in trance dat hij het niet door heeft. Ik hoor godzijdank gestommel aan de andere kant. Ik weet dat Harry nu wel iets gemerkt moet hebben. Ik stoot mijn knie nog een paar keer tegen de deur. "Oh my god..." Zayn slaakt een luide kreun en komt, ik voel zijn viezigheid in me spuiten en de deur gaat open. Harry staat met grote ogen in zijn onderbroek te kijken. "H-harry!" Stotter ik huilend. "HARRY!" Gilt Zayn geschrokken. Harry stormt op Zayn af en trekt hem van me af. Harry begint Liam zijn naam te roepen terwijl ik de dekens trillend en in shock over me heen probeer te trekken. Het ziet er behoorlijk gay uit om Zayn en Harry zo te zien... Ik zie Liam de kamer in komen en van mij naar Harry en Zayn kijken en dan weer terug. "EL!" Roept Liam en hij rent op me af. Hij wikkelt me in de dekens en trekt me dicht tegen hem aan op zijn schoot. Al snel komen Louis, Fieke en Niall er ook bij en is het een grote chaos. Het is een grote chaos omdat ik totaal niet weet wat er om me heen gebeurd en alleen maar in shock vooruit kan staren naar de muur terwijl mijn hoofd op Liam zijn schouder rust is mijn blik gevestigd op de muur.
---
Made by Eline aka: SleepyTommo
JE LEEST
Kiddnapped by One Direction
FanfictionTwee meiden, een gedachte. Dat is het leven van de twee meiden Eline en Fieke. Ze zijn heel populair op school iedereen mag hun, tot er vijf nieuwe jongens komen. Ze doen niet aardig, tegen niemand maar iedereen mag ze om hun style. Ze zijn knap en...