chapter 3

467 24 1
                                    

fieke's p.o.v.

Ik zei het toch van dat busje, ik vertrouwde hem al gelijk niet. Vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag al niet en dat hij ons volgde was nog het engste. Eline probeerde het goed te praten, maar ik was nog steeds wantrouwend. Liet ik dat merken? We zaten niet heel lang in het busje, ik denk twintig minuten. Zeker weet ik het niet, want de mensen hadden mijn telefoon en die van Eline ook. Oke we waren populair, maar dit was een beetje overdreven. De jongens die ons hadden gekidnapped, droegen zo'n soort muts met oog en mondgaten, een bivakmuts toch? Herkennen konden we ze dus ook niet. Een ding was zeker... ze waren met zijn vijven. Ze namen ons mee naar binnen en sloten ons op in een of andere kamer. Voor ze weg liepen bonden ze onze handen en voeten vast. Daar zaten we dan met zijn tweeën. We waren beide bang in dezelfde hoek gekropen. Dicht tegen elkaar. Na een paar minuten ging de deur open en kwamen er een paar bekende jongens binnen... Het waren de jongens van One Direction. 'Wat moeten jullie,' riep Eline. 'We wouden kennis maken met jullie,' zei Harry met een onbetrouwbare lach op zijn gezicht. 'Nou ik ben Fieke en dit is Eline, je kent ons nu. Laat ons nu gaan,' zei ik kwaad. 'Nope,' zei Louis. 'Please,' zeurde Eline en ik. 'Nee, sorry. Wij willen wel, maar Liam en Harry zijn zo stom geweest jullie te ontvoeren,' zei Niall lief lachend. 'Das toch niet ons probleem,' zei Eline stoer. Ik voelde me een stuk veiliger met haar aan mijn zijde. Zelf was ik niet zo stoer en ik wantrouwde dingen al heel snel. 'Jawel, als we jullie nu vrijlaten gaan jullie vast naar de politie,' zei Zayn. Verward keken Eline en ik elkaar aan. Dus Zayn, Louis en Niall hebben hier niks mee te maken? Okey ik vond het verwarrend, maar aan de andere kant waren hun wel de mensen die bezorgd keken en Liam en Harry keken tevreden, ongeveer dan. 'Okey, Liam en Harry, jullie kennen ons en hebben ons, wat nu?' vroeg ik bang. 'Eerst..' zei Liam die Louis, Niall en Zayn de deur uit duwde en de deur op slot deed. 'Nu zijn we alleen, dus zeg t maar meiden, wat nu?' zei Harry lachend. 'Eum geen idee, misschien kun je ons nu... LATEN GAAN?!' riep ik bang. Ze schudden hun hoofd en maakt de touwen los. Ik was bang en knuffelde Eline die nog steeds naast me zat... Wat zouden ze nu met ons gaan doen? Waarom deden ze dit überhaupt? Hoelang zouden we hier moeten blijven?

---

made by: fieke aka fiekevanesch

Kiddnapped by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu