Chapter 6.

405 18 0
                                    

*Zayns POV(Surprise!)*

We horen geschreeuw van boven en wat gestommel. Ik wissel blikken met Louis en loop naar boven. Stom idee van Harry en Liam. Hoe hebben ze ons kunnen overhalen? Ik open de deur met de sleutel. We hebben er allemaal eentje. Ik loop naar binnen en Harry en Liam kijken op. Ik zie onder hun de meiden huilen. ''JONGENS! Ze moeten wel blijven leven he! Stelletje onhandige klungels!'' Zeg ik boos en Louis stuurt Liam en Harry uit de kamer en ik loop naar de badkamer en haal een verbanddoos. Ik loop terug en zie dat Louis de meiden al op het bed heeft gezet. De meiden kijken ons bang aan. Ik wil ze alleen maar helpen hoor. Waarschijnlijk zitten ze hier nog een hele lange tijd. Door Liam en Harry. Ik loop rustig naar ze toe en help eerst Fieke. Als ik Eline wil helpen slaat ze mijn hand weg. ''Ik ga heus niet dood hoor!'' Zegt ze pissig. ''Ik weet dat je boos bent door wat er allemaal gebeurd. We proberen het alleen maar fijner te maken hoor!'' Zeg ik terug en ze kijkt me boos aan. ''Als je het zo fijn wilt maken laat ons dan gewoon gaan! Eerst ga je ons ontvoeren en vervolgens de lieve zuster uithangen?'' Zegt ze boos en ik zucht. ''Dat kan niet! Trouwens wij hebben het niet gedaan Liam en Harry. Zayn ik en Niall hebben niks gedaan en proberen jullie alleen maar te helpen hoor!'' Zegt Louis geïrriteerd. ''Waarom waren Liam en Harry zo boos eigenlijk?'' Vraagt Louis na een tijdje.''Omdat we eten hadden...'' Zegt Fieke zacht. ''Wat?! Eikels!'' Roep ik en ik loop boos naar beneden naar de jongens.

*Eline's POV*

Zayn loopt boos weg en ik frons. Wat hebben we nou weer fout gedaan? Louis blijft stil en neemt alles weer mee en doet de deur weer op. Het blijft stil. ''Je deed wel gemeen. Hij wou je alleen helpen...'' Zegt Fieke zacht. ''Ja dus? Fieke hij heeft ons ontvoerd!'' ''Liam en Harry!'' ''Boeit me niet wie wat heeft gedaan, maar ze vergeten ook dat ze hun eigen carrière op het spel hebben gezet!'' Zeg ik en ik ga op het bed zitten.  

---

Made by: Eline aka Crazy_Carrot_Louis

Kiddnapped by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu