*Fieke's p.o.v.*
Ik kreeg een vijandige blik, dus verliet snel de kamer weer en ging verder met het plannen voor de surprise party voor Eline die morgen jarig was. Niall,Harry en Louis hielpen me met het plannen, terwijl Liam en Eline aan het gamen waren. En de volgende avond was het dan zo ver. Ik had met Liam geregeld dat hij Eline mee naar de dierentuin nam, zodat wij alles klaar konden zetten. Lachend kwamen Liam en Eline binnen. "Surprise!", riepen de anderen en ik, terwijl we tevoorschijn sprongen. Eline schrok weer heel erg en kroop tegen Liam aan. Fuck dat was ik vergeten. "Sorry El, ik wou je gewoon een surprise party geven, maar vergat even hoe schuw je laatste tijd weer bent.", zei ik en liep naar haar toe. Ze zei dat het niet uit maakte en gaf me een bedankende knuffel. We gaven haar haar cadeaus. Als laatst kwam Liam, hij gaf Eline een ring en vroeg haar om zijn meisje te zijn. Eline knikte met tranen in haar oven. Ze zag dat dit hem echt was, de jongen waar zij mee samen wou zijn. Na een tijde liep ik naar boven. Ik zei tegen de andere dat ik koppijn had en liep naar mijn kamer. Ik kleedde me om en ging in bed zitten. In werkelijkheid had ik geen hoofdpijn, maar miste ik mijn vrienden. Allemaal, ook die waar ik ruzie mee had om een klein ding. Ik wou ze allemaal weer zien, ik miste ze stuk voor stuk. Een ruzie kan vriendschappen niet voor mij verpesten. Ik wou het niet bij Eline neerleggen, want die heeft de laatste tijd al zoveel aan haar hoofd en ik weet zeker dat zij ze ook mist. Zij gaat er wel beter mee om dan mij. Net toen ik mijn telefoon wou pakken om een van mijn vriendinnen te bellen waar ik ruzie mee had, kwam Louis de kamer in met een glas water. "Gaat het lieverd?", vroeg hij. Ik knikte voorzichtig. Louis kwam op mijn bed zitten en gaf me het water. "Ga eens liggen.", zei hij toen ik het water op had. Ik schudde mijn hoofd en zei dat dat niet hoefde. "Jawel, dan slaap je eerder en is je hoofdpijn sneller weg.", zei hij. Ik legde Louis het verhaal uit. Hij pakte een deken en sloeg hem om mij en hem heen. "waar is dit voor?", vroeg ik lachend. "Je zat te rillen.", zei Louis. Ik legde mijn hoofd op mijn schouder. Na een paar uur praten, kwam Eline binnen. Ze zag ons zo zitten en lachte. "Is onze zieke al beter?", vroeg ze. Ik lachte en knikte. "Hoe was je verjaardag ?", vroeg ik. "Kei leuk!", riep ze en sprong op het bed tussen mij en Louis in. Ik schoof iets op, zodat zij ook genoeg ruimte had. Na een tijdje kwam ook Liam de kamer binnen en zaten we met zijn vieren onder de tweepersoons wortel bed sprei van Louis. We kletsten was, tot mijn telefoon ging. Ik zag dat het mijn moeder was, liep de kamer uit en nam op.
---
Made by: Fieke aka Im_Nobody_Too
JE LEEST
Kiddnapped by One Direction
Fiksi PenggemarTwee meiden, een gedachte. Dat is het leven van de twee meiden Eline en Fieke. Ze zijn heel populair op school iedereen mag hun, tot er vijf nieuwe jongens komen. Ze doen niet aardig, tegen niemand maar iedereen mag ze om hun style. Ze zijn knap en...