fieke's p.o.v.
Koken is mijn passie. Met Harry had ik kunnen weten dat het fout ging. Harry zoende me en deed zelfs zijn hand n stukje onder mijn shirt. Wat een vieze klojo! Hoe durft hij?! Gelukkig was daar Louis, mijn reddende engel, om me te redden. Toen alles voor het eten klaar was vroeg Louis wat dat net nou was. 'Harry hoorde het toen El en ik praatten over wie we leuk vinden,' zei ik verlegen. 'Wie vind je leuk dan?' vroeg Louis die met zijn vinger mijn hoofd omhoog hield, zodat ik hem aankeek. Ik zei niks en kwam dichterbij, sloeg mijn armen om hem heen en zoende hem. Hij leek even geschokt, maar daarna kwam ook aan zijn kant de passie. 'Louis, waar is Fie-' vroeg Eline die net de keuken binnenkwam. Ze wou Louis slaan toen ze zag dat we zoende. Ik kon haar gelukkig tegenhouden. Toen ze weer in de woonkamer was, vroeg Louis: 'Wil je?' 'Wil ik wat Lou?' vroeg ik verward. 'Mijn meisje zijn?' vroeg Louis weer. 'Omg jah!' riep ik en knuffelde hem. 'Wat is er?' vroeg Liam die de keuken in kwam. 'Niks hoor,' zei Louis zo onschuldig mogelijk. Intussen kwam iedereen erbij staan in de keuken. Eline keek me argwanend aan. Na het eten pakte Eline mijn hand en sleurde me mee naar de kamer waar wij verbleven tijdens deze kidnapping. 'Ben je helemaal gek geworden?!' riep ze. 'Hoezo?' vroeg ik zo kalm mogelijk. Van binnen kookte ik van woede, omdat ik er absoluut niet tegen kan als iemand tegen me schreeuwt en dat weet Eline, maar toch schreeuwde. 'Jij zoende Louis?! Denk je dat ik dat zou doen als ik de kans kreeg bij Zayn?' riep ze weer terug. 'Rustig nou maar, ik doe dit zodat Louis ons hier uit helpt,' zei ik. 'Jah, ik vind hem leuk, maar hierdoor komen we hier misschien ook eerder vandaan en dan kan de relatie tussen mij en hem serieuzer worden en die van jou en Zayn kan beginnen.' 'Wacht?! Je hebt nu met Louis?! Jij bent zijn vriendinnetje?' nu was Eline helemaal over de rooie. Harry kwam de kwam de kamer in. 'Wat?!' riep hij. 'Als ik mijn hand onder je shirt doe walg je, maar Louis die misschien hetzelfde van plan is als mij die facking zoen je?!' 'Hoezo denk je dat Louis hetzelfde wil doen?!' vroeg ik. 'Ik voel Louis heel goed aan, hij en ik denken vaak hetzelfde en hebben dezelfde smaak qua meiden en dat is nu weer. Heb je meer bewijs nodig?' zei Harry. 'Ik moet naar de wc,' zei ik en ik liep langs Harry heen naar de badkamer dat aan onze kamer grensde. Ik deed de deur achter me dicht en ging in het bad zitten huilen. Waarom moest dit mij altijd overkomen? Heb ik eindelijk een jongen waar ik echt 100% voor wil gaan, staat mijn zusje er niet achter. En zijn beste vriend denkt ook nog eens aan te voelen dat hij me ook wil aanranden. Ik wist echt niet meer wat ik moest doen. 'Waar is Fieke?' hoorde ik Louis zeggen vanuit de slaapkamer. 'Awhh ben je naar je vriendin opzoek?! Facking verrader! Je zou nooit een meisje afpakken wat veel voor me betekend en nu dan?! Ze is in de badkamer!' hoorde ik Harry roepen. F*ck! Hij was nog bij Eline! Achja zij moest zich maar even zelf redden, eerst moest ik alles van me zetten en met Louis praten over alles. En dan moest ik samen met Eline hier weg komen. Ik zat nog steeds met mijn hoofd in mijn knieën te huilen, terwijl ik nadacht over alles. Ik hoorde de deur opengaan en keek geschokt op ookal wist ik al wie het was: Louis. 'Hey,' zei hij kalm. 'Hey,' zei ik. Louis kwam op de rand van het bad zitten. 'Wat is er schat? Waarom die tranen?' vroeg hij terwijl hij mijn tranen droogde. 'Niks, ik had gewoon een kleine oneindigheid met Eline en daar baal ik enorm van,' zei ik snikkend. 'Het komt goed babe, zolang wij samen zijn en jij en El vrienden blijven,' zei Hij kalmerend. 'Ik hoop het, maarre boobear?' zei ik. 'Sup girl?' zei Louis. 'Voelt Harry echt zo goed aan wat je wil als hij beweert?' vroeg ik. Louis keek me vragend aan. 'Nou hij zei net dat hij precies weet wat jij voelt en wil doen. Zo zei hij dat jij me ook wil aanranden, is dat echt zo?' vroeg ik. Louis leek te twijfelen, meer zijn uiteindelijke antwoord was: 'Nee, dat wil ik natuurlijk niet. Ik wil gewoon bij het meisje zijn waar ik het meest van hou... jou.'
---
made by fieke aka: fiekevanesch
JE LEEST
Kiddnapped by One Direction
FanfictionTwee meiden, een gedachte. Dat is het leven van de twee meiden Eline en Fieke. Ze zijn heel populair op school iedereen mag hun, tot er vijf nieuwe jongens komen. Ze doen niet aardig, tegen niemand maar iedereen mag ze om hun style. Ze zijn knap en...