Chapter 2.

455 21 1
                                    

*Eline's POV*

Ik zucht als Fieke me wakker maakt. Het is dat het moet, maar anders blijf ik het hele weekend in bed liggen hoor. Ik sta op en ren snel naar de douche voordat Fieke er is en ik grinnik als ik een zucht hoor aan de andere kant van de dichte deur. ''Sukkel!'' Hoor ik Fieke zeggen en ik schiet in de lach. ''Nou zeg! Ik hou ook van jou hoor!'' Zeg ik terug en ik spoel mezelf af. ''Weet ik toch!'' Zegt ze lachend en ik hoor haar weg lopen. Ik kleed me snel aan en doe nog een klein laagje make-up op. Ik ben niet zo van de make-up. Ik loop de badkamer in en Fieke verdwijnt dit keer de badkamer in en ik zie dat Fieke al ontbijt heeft gemaakt. Als Fieke klaar is in de badkamer komt ze ook eten.

Als we klaar zijn met eten en alles hebben, lopen naar school waar we weer dezelfde jongens tegen komen. Altijd hun op het zelfde moment. Niet erg want ze geven ons een lift van 3 seconden... School is zo saai, maar we halen tenminste goeie cijfers. In de pauze stoot Fieke me aan. ''Eline kijk!'' Zegt ze en ze knikt naar een zwart busje op de hoek van de straat. Ik frons. ''Fieke je ziet spoken. Dat is vast gewoon een bestel busje voor iemand daar in de straat iets besteld heeft!'' Zeg ik lachend en Fieke knikt. ''Ja misschien wel...'' Zegt ze en ik merk dat ze nog steeds niet overtuigd is. De bel gaat en we lopen weer naar de les.

Ik weet niet waarom maar voor Fieke en mij is het een traditie om na school naar de Starbucks te gaan. Als we in de Starbucks zitten met onze Chocolade koffie zie ik Fieke ineens verschrikt kijken. ''Kijk Eline nog een bestelling hier in de straat!'' Zegt Fieke en ik draai me om en kijk door het raam en zie inderdaad het zwarte busje weer staan. ''Zeg waar maak je je druk om zeg?'' Vraag ik en Fieke zucht. ''Kom we gaan!'' Zeg ik en ik gooi mijn bekertje weg en Fieke doet het zelfde en we lopen naar buiten. Het is echt lekker weer. We lopen de hoek om en ik ben midden in het gesprek als ik merk dat er niemand meer naast me loopt. ''Fieke? Hallo? Fieke erg grappig!'' Zeg ik sarcastisch. ''Fieke? Kom tevoorschijn! Het is niet grappig!'' Zeg ik geïrriteerd en ik slaak een diepe zucht. Ik voel ineens eens een arm me stevig beetpakken en een hand op mijn mond. Wat gebeurd hier? Ik begin te spartelen en probeer los te komen. Ik zie dat we richting het zwarte busje gaan. Shit! Fieke had gelijk. Ik begin heviger te spartelen. ''Stop met spartelen of ik doe je wat kreng!'' Hoor ik een stem sissen. Ik word ruw in het busje gegooid en de deuren worden dicht gegooid. ''I-ik zei het toch!'' Hoor ik Fieke bang zeggen en nu pas merk ik Fieke op die in het hoekje in een zit gekropen. Ik knik en val Fieke huilend in de armen. ''I-ik ben b-bang...'' Snikt Fieke en ik knik. ''I-ik ook Fiek.... Ik ook.'' Ik bijt hard op mijn lip. Waarom wij? Waarom wij en niet een van ons? Beter nog waarom niemand anders?
---
Made by: Eline aka Crazy_Carrot_Louis

Kiddnapped by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu