Chapter 14.

289 14 0
                                    

*Eline's POV *

Oke nu heb ik een probleem. Ik heb zojuist mijn woede afgereageerd op Fieke. Die is weggegaan. Vervolgens heb ik mijn mening uitgesproken over Harry tegen Harry. Geen goed idee. Een kokende Harry staat tegen over me. "Ik... Harry... Ik... Sorry ik... Ruzie met Fieke en... Ik sor-" Harry onderbreekt me met een klap in mijn gezicht. Die had ik verdiend. "Harry!" Roept Zayn boos die net aan komt lopen. "Zayn ik had het verdiend... Sorry..." Zeg ik zacht. Wow sinds wanneer ben ik zo klein? Ik loop naar boven en kom Fieke op de gang tegen. "Fieke?" Vraag ik voorzichtig maar ze loopt gewoon door. "Fieke?" Vraag ik opnieuw. "Nee!" Zegt Louis en ik kijk hem boos aan. "Jij bent fieke niet!" Zeg ik en Louis knikt. "Nee klopt maar ik spreek voor haar!" Zegt hij en ik frons. Ik draai me om en loop naar beneden waar Fieke heen is gegaan. Ik zie haar aan de keukentafel zitten. Ik ga tegen over haar zitten. "Fieke?" Vraag ik alweer. "Wat is er?" Vraagt ze en ze kijkt me niet eens aan. "Fieke... Ik... Ik wil gewoon sorry zeggen! Ik had niet zo mogen doen... Jij en Louis zijn goed voor elkaar..." Zeg ik zacht en Fieke kijkt me met betraande ogen aan. "Had je best eerder mogen zeggen..." Zegt ze en ik zucht. "Ik weet het... Sorry, maar jij bent gelukkig met Louis en vermaakt je wel. Terwijl ik niks heb. Ja ik heb wel iets, Ruzie met jou, Harry die ik eng vind, Zayn die eng beschermend is. Kleding waar ik al de hele week in loop en stinken en vies zijn... Ik kan geen kant op. Ik mis alle oude tijden..." Zeg ik zacht. "Ik niet dan? Ik heb hetzelfde behalve de beschermende Zayn bij mij is dat Louis en ik heb geen ruzie met je..." Zegt Fieke. "Dus... Je vergeeft me?" Vraag ik en Fieke knikt. "Ik wou alleen horen dat het je speet!" Zegt ze en ik glimlach. "Dank je..." Zeg ik zacht. "Eline?" Hoor ik achter me en ik kijk in Zayn's ogen. "Ja?" Vraag ik zacht. "Gaat het?" Vraagt hij en ik knik. "Ja hoezo?" Vraag ik zacht. "Omdat ik weet dat Harry nogal hard kan slaan..." Zegt Zayn en ik knik. "Ja dat is waar. Dat doet nog wel pijn maar dat is niet belangrijk. Het belangrijkste is dat Fieke en ik het weer goed hebben gemaakt." Zeg ik en ik glimlach zwak. "Dat is fijn, maar het is wel belangrijk... Harry mag je gewoon geen pijn doen..." Zegt Zayn zacht. Fieke kijkt me aan met een grijns. Ze knipoogt en loopt dan weg. Ugh ze weet dat ik hier niet goed in ben... Gewoon, een op een, ik en een jongen. Neh daar ben ik niet goed in. Ja ik heb een grote mond maar dit... Zayn gaat op de plaats zitten waar Fieke net zat en er valt een stilte. "Wat heb je met Harry gedaan?" Vraag ik voorzichtig na een tijdje. "Ik ben boos tegen hem uitgevallen. Hij mag je gewoon geen pijn doen! Daarna ben ik naar hier gekomen.'' Zegt Zayn met een verlegen lachje. ''Dank je Zayn...'' Zeg ik zacht en Zayn fronst. ''Voor wat?'' Vraagt hij en ik haal mijn schouders op. ''Gewoon... Omdat je het voor me opneemt tegen Harry. Dat je vanaf het begin al zo tegen me doet...'' Zeg ik zacht. ''Oh dat... Dat is niks!'' Zegt Zayn lief. ''Voor jou is het misschien niks, maar voor mij heel veel! Ik ga slapen...'' Zeg ik zacht en ik sta op. ''Slaap lekker.'' Zegt Zayn lief en hij geeft me een knuffel. Oke dat ik nieuw, maar het is wel fijn. Het voelt vertrouwd...

Made by: Crazy_Carrot_Louis

Kiddnapped by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu