Chapter 28.

109 1 0
                                    

*Eline's POV paar dagen later*

Ik zucht en kijk naar Fieke die haar ontbijt eet. Ik maak me zorgen. De laatste tijd doet ze zo raar. Ze doet afstandelijk en afwezig. Ik zie dat Fieke moeite heeft met het doorslikken van haar hapje eten en ze springt op. Ze rent naar de badkamer en ik ren er achteraan. "Vertel het me. Waarom doe je zo de laatste dagen?" Vraag ik als Fieke klaar is en ze fronst. "Je doet raar..." Zeg ik en ze kijkt naar haar handen. Ik zie Fieke haar lippen bewegen maar hoor niet wat ze zegt. "Wat zeg je?" Vraag ik en Fieke zucht. "Louis en ik hebben het onveilig gedaan..." Mompelt Fieke en ze kijkt me met betraande ogen aan terwijl ik geschrokken een hand voor mijn mond sla. "Weet Louis dat al?" Roep ik uit. "Shhhht straks ho-" "Wat weet ik?" Vraagt Louis die plots bij ons staat. "Fieke is ongesteld en doorgelekt in je bed! Daaaagg!" Roep ik en ik duw Louis de badkamer uit en doe de deur dicht. "Heb je al een test gedaan?" Vraag ik zacht en Fieke schud haar hoofd. "We hebben er ook geen hier..." Mompelt ze snel en ik zucht. "Leugenaar!" Hoor ik Louis achter me zeggen en ik sta op en draai me om. "Nou en! Dit is tussen mij en Fieke!" Zeg ik en ik wil Louis weer weg duwen maar hij pakt ruw mijn arm vast. Ik laat een klein pietje gaan en kijk Louis aan. "Ze is toevallig wel mijn vriendin. Dus niks tussen jou en Fieke. Ze is mijn vri-" "En ze is mijn zu-" Ik werd onderbroken door een klap in mijn gezicht en ik piep zachtjes. "LOUIS!" Gilt Fieke en Louis laat mijn arm los nadat hij er nog extra in knijpt. De tranen stromen over mijn wangen en ik moet op mijn ademhaling letten voordat het fout gaat. "Liam?" Roep ik zachter dan verwacht en ik loop langzaam weg van Louis en Fieke die ruzie maken. "El wat is e- oh god alles oké wat is er gebeurd!? Kom hier!" Roept Liam uit en ik voel twee sterke armen om me heen en sla sloom mijn armen om Liam heen en krijg mijn adem weer onder controle. "L-louis sloeg me... En... En... Het leek op die droom..." Snik ik zacht en ik hoor Liam zachtjes wat brommen.

"El? Alles oké?" Vraagt Fieke zacht die samen met Louis de kamer in komt gelopen. Ik krimp in elkaar en kruip dicht tegen Liam borst aan. "Ben je bang voor ons?" Vraagt Fieke gekwetst en ik schud mijn hoofd. "Ik sloeg niet eens hard!" Zegt Louis en Niall verstikt zich bijna in zijn drinken. "Je sloeg wat!?" Vraagt Niall hoestend. "Ik dacht dat je er zo op tegen was..." Mompelt Harry en ik bijt had op mijn lip. "Luister, El ik weet dat wat Louis deed niet het juiste was en ik snap dat j-" "Wat Louis deed was makkelijker te vergeven als het niet heel erg op haar nachtmerrie leek." Onderbreekt Liam Fieke en ze kijkt me met grote ogen aan. "El, was die nachtmerrie over Louis?" Vraagt Fieke geschrokken en ik schud weer mijn hoofd. "Nee, in mijn droom was het Zayn..." Zeg ik zacht en ik veeg mijn tranen weg.

"En heb je het nu wel aan Louis verteld?" Vraag ik even later aan Fieke en ze knikt. "Hij moet het even laten bezinken. We gaan een test doen en kijken dan wel verder. Tuurlijk is het niet de bedoeling maar ja..." Zegt Fieke en ik knik langzaam.

droom

Ik werd van achteren vast gepakt en weggesleurd. Waarheen? Geen idee. Het was een grote zwarte diepte. Zodra ik eruit kwam zag ik drie donkere schimmen. Ze stapte alle drie tegelijk uit het donker en ik zag hun grijnzende gezichten. Papa, mama en Louis. Ik kreeg het benauwd en wou me omdraaien en wegrennen maar ik leek wel van steen en kon geen kant op. Het leek wel alsof ik wel kon ademen maar ik geen zuurstof opnam. Ze kwamen alle drie tegelijk stap voor stap dichterbij. Nog steeds kon ik geen kan op, ook al wou ik het wel. Er kwam geen geluid uit mijn keel. Louis pakte ruw mijn arm vast en ik smeekte hem om me los te laten. Zijn kwade ogen keken me aan en een flinke klap volgde. En zo snel meer. Papa, mama en Louis. 3 tegen 1 is oneerlijk. Er volgde meer en meer klappen en trappen tot ik op de grond lag. Ik voelde het bloed langs mijn gezicht druipen en brandende plekken over mijn hele lichaam. Alle woorden die ze naar me schreeuwde vlogen langs me heen tot ik alleen nog zwart zag.

Ik werd wakker en hand alleen ondergoed aan. Ik voelde me vreselijk en had overal pijn. De deur van de kamer ging open en Louis kwam grijnzend binnen en liep naar me toe. Ik schudde mijn hoofd en begon al met huilen. Louis probeerde me te sussen maar het lukte niet. Hij verloor zijn geduld en sloeg me een paar keer hard. Ik hield me in en Louis begon me ruw te kussen en aan te raken.

• Einde Droom •

Ik schoot rechtop en voelde gelijk twee armen om me heen en begon te gillen. "LAAT ME LOS! GA WEG! RAAK ME NIET AAN IK WIL HET NIET!" Gilde ik met mijn ogen gesloten en ik rolde mezelf op als een klein balletje. "El, was het weer die nachtmerrie?" Vraagt Liam en ik knik. "Laat me alsjeblieft met rust." Mompelde ik zacht en Liam knikte. "Welterusten." Mompelde hij teleurgesteld en ik staarde trillend naar de muur.

---

Made by: Eline als SleepyTommo

Kiddnapped by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu