Ehem! Sebelum cerita ni bermula Zurin nak ubah sesuatu iaitu kan dalam chapter lepas ada kata yang Taufan dan Blaze merupakan jiran dan kawan baik kepada Halilintar dan Solar, tapi Zurin nak tukar. Taufan dan Blaze adalah keluarga angkat Halilintar dan Solar. Jadi diorang duduk di satu rumah. Faham..... Enjoy*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*Di sebuah rumah yang besar, kelihatan ada 4 manusia (yelah takkan alien kot :v) sedang menonton tv bersama, mereka sedang menonton Astro Arena Sukan:STL (Sepak Takraw League) di 801. PDRM vs PAHANG.
Macam nilah rumah diorang......
Sedang mereka ber4 menonton sukan tersebut, mereka tidak perasan yang ada seorang wanita datang menghampiri mereka dan mengambil alat kawalan tv tersebut dan alih saluran tersebut. Hal ini telah membuatkan mereka ber4 merungut.
Hali: ahh mommy kenapa mommy alih. Hali baru jer nak tengok siapa menang untuk pusingan kedua tau.
Taufan: ha'ah, PDRM dah nak menang kot.
Blaze: mommy janganlah. Kami peminat setia PDRM tau.
Solar: tapi aku minat Johor.
Blaze: kau diamlah.
Ruby: suka hati mommy lah nak buat apa, ni tv kita semua bukan tv kamu berempat je.
Ruby merupakan ibu kandung Halilintar dan Solar dan juga merupakan ibu angkat Taufan dan Blaze.
Hali: tapi mommy......
Ruby: takder tapi tapi, cerita kegemaran mommy dah nak mula dah.
Taufan: cerita apa mommy?
Ruby: Snow Princess. Cerita ni paling trending tahun lepas dan baru sahaja ditayangkan di Malaysia bulan lepas.
Taufan: ouh kalau macam tu, Taufan pun nak join jugak. Taufan suka sangat pada putri Mayuna, dahlah cantik, hebat, suara dia sedap sangat kalau menyanyi.
Ruby: kalau mommy pulak suka putri Mayura. Dia lemah lembut, baik cantik juga.
Hali: apa2 lah.
Blaze: ha'ih, redho jelah.
Solar: hmm.
Drama Jepun itu Snow Princess ditayangkan selama 1 jam. Watak2 mereka sememangnya cantik2 dan kacak2 belaka (ehek) dan ada sesuatu yang menarik perhatian Halilintar dan dia terus fokus pada drama tersebut.
YOU ARE READING
My True Love 💗✔️
Romance(HalixfemGem) Malay 𝙠𝙖𝙬𝙚 𝙩𝙖𝙠 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙠𝙖 𝙙𝙖𝙥𝙖𝙩 𝙨𝙞𝙖𝙥𝙠𝙖𝙣 𝙘𝙚𝙧𝙞𝙩𝙖 𝙣𝙞 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙢𝙖𝙨𝙖 𝙨𝙚𝙗𝙪𝙡𝙖𝙣, 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪𝙡𝙖𝙝 𝙘𝙚𝙧𝙞𝙩𝙖 𝙡𝙖𝙞𝙣 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙣𝙞 𝙟𝙪𝙜𝙖 :v Nama aku adalah Isashi Haira yang berasal dari Jepun...