💗Ending (40)

222 12 0
                                    

Zurin: wah, dah chapter yang ke-40 dan terakhir lah.

Blaze: what, dah akhir?

Taufan: asal aku rasa macam cepat sangat?

Zurin: ha, sebab entah kenapa aku rajin nak buat cerita ni, padahal cerita lain lambat. Eh dah dah, baca skrip ni dan berlakon cepat. (tolak diorang)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3 bulan selepas kejadian....

Di Rumah Gempa...

Arissa: Lily, tolong saya angkat kertas ni semua.

Lily: baik cik... (tolong Arissa) Ohyer, hari ni Puan dan Tuan akan datang tak lama lagi.

Arissa: oh yeker, hmm mana kak Gempa?

Lily: dia kata dia nak keluar kejap.

Arissa: mesti dating dengan Hali. Biarlah, malas nak kacau orang tengah bercinta ni ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lily: hehehe, yelah cik.

Manakala bersama Gempa.. (kita mengintip orang tengah bercinta yer :v)

Hali: erk, terima kasih yer sebab awak setuju nak teman saya gi Taman.

Gempa: takper lah, lagi pun saya bosan duduk rumah. Arissa tu ada banyak kerja, abang Glacier pula ada taklimat. Jadi saya duduk rumah sorang jelah.

Hali: macam tu. Hmm, kita dah sampai. (berhentikan kereta)

Gempa: waaah, cantinya...

Anggaplah macam ni Taman tu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Anggaplah macam ni Taman tu...

Hali: jomlah, kita jalan2.

Gempa: jom..

30 minit selepas berjalan...

Hali: haduh Gempa, kita rehat dulu lah. (penat)

Gempa: aik, ni baru berjalan bukan berlari.

Hali: jauh tau..

Gempa: kalau diikutkan taklah jauh sangat, kat Jepun tu selalu jalan kaki.

Hali: Jepun dengan Malaysia lain lah. Jepun, China, Korea negara yang sejuk dan ada salji manakala Malaysia, Indonesia, Singapura pula mana ada Salji, panas nak mampus.

Gempa: hehehe, yelah. Kita beli aiskrim yer Pikachu. (gosok kepala Hali)

Hali: hmm, eh jap, Pikachu? Kenapa pulak?

Gempa: sebab Taufan kata dulu awak minat Pikachu, jadi saya rasa awak ni comel.

Hali: dalam hati (tak guna punya Taufan, dahlah anak pungut boleh pulak bocorkan rahsia aku)

P.Aiskrim: hello adik manis, abang kacak, mau beli aiskrim apa?

Gempa: bagi saya yang vanila satu, lepastu letak sos strawberi sekali.

My True Love 💗✔️Where stories live. Discover now