💗Birthday Mereka (25)

99 13 20
                                    

Halilintar dan yang lain sedang berjalan menuju ke kelas mereka, (yelah takkan nak terbang pulak// hambar :v) akan tetapi terlalu ramai para fangirl's mereka yang menyebuk dan cuba untuk dapatkan perhatian.

P1: Halilintar, terimalah hadiah daripada saya ni.

P2: Taufan nah, ambik yer hadiah ni.

P3: Taufan, jangan ambik hadiah daripada mereka, ambik saya punya jer.

P4: Hali-chan, saya harap awak terima hadiah ni, saya yang buat sendiri.

Blaze: hmm, nampaknya kita ditinggalkan.

Solar: ceh, nasib hari ni hari lahir diorang.

Hali: ish, tepilah.

Taufan: hehehe, te......terima kasih tapi tak perlulah sampai nak halang laluan.

Mereka langsung tak dapat nak jalan bagai ada zombie yang mahu memakan mereka. Blaze dan Solar turut terperangkap tapi tidak dilayan sama sekali. (kesian) Agak lamalah juga mereka terperangkap sehingga....

Arissa: apa yang korang semua buat kat sini? Kelas dah nak mula, baik masuk kelas sekarang.

P3: aduh menyebuklah budak ni...

P4: tah nyer, takder kerja lain ke?

P1: eh korang, jangan cakap macam tulah. Diakan ketua pelajar, guru besar selalu surport dia (eh betul ke ni?)

Maka para fangirl's itu pun beredar dan meninggalkan 5 orang tadi.

Arissa: ha'ih, peninglah kalau selalu macam ni. (nak pergi tapi dihalang oleh sesuatu)

Taufan: terima kasih Arissa, kalau kau tak datang tadi mesti kami akan sensara dengan diorang semua.

Hali: betul tu, aku dah tak tahan dengan diorang.

Arissa: nak buat macam mana lagi, dah tanggungjawab. Dahlah, baik korang masuk ke kelas sekarang nanti lambat pulak.

Taufan: baik, Arissa. (cium dahi Arissa) (pergi tinggalkan Arissa dan Solar) Jom Hali, jom Blaze.

Arissa: O////O di........dia ci......um aku. ////

Solar: dahlah Arissa. Jom masuk kelas.

Arissa: eh, ye jom. ///

DI KELAS 5 NILAM.....

Halilintar dan Taufan baru sahaja masuk ke kelas mereka dan mereka terkejut bila tengok meja mereka penuh dengan hadiah. Mereka hanya mengeluh sahaja lalu mengalihkan hadiah tadi ketepi. Gempa yang perasan Halilintar dan Taufan duduk ditempat mereka terus menegurnya.

Gempa: kenapa dengan korang ni? Pagi2 dah monyok.

Hali: aku serabut lah dengan perempuan yang selalu menyemakkan harta benda aku. Stress betul. Pagi2 dah kacau kitorang.

Taufan: nak buat macam mana lagi, takkan nak tempah bodyguard kot, memang tak lah.

Gempa: alah, korang okey lagi ni. Saya dulu masa kat Jepun lagi teruk, setiap kali hari lahir saya mesti papa hantar pembantu, tak tenteram hidup ni.

Hali: sama....

S
K
I
P

T
I
M
E

WAKTU BALIK......

Sekarang kita bersama Taufan dan Arissa..

Taufan: ohyer Arissa, best tak bila terkenal di satu dunia?

My True Love 💗✔️Where stories live. Discover now