Seungmin'den
Felix 2.ayına ben ise 1.ayımın ortalarına gelmiştim. Karnım çok az da olsa çıkmıştı.Bu sürede sürekli Felix ile birlikteydik. Lix'in karnı birazcık daha belirginleşmişti.
Bugün ikimizde alışverişe çıkmak istemiştik.
Cinsiyetleri belli olmasa da minik beyaz bebek eşyaları almak istemiştik.
Gerçekten çok tatlı oluyordu bebek eşyaları.
Changbin Hyung ve Hyunjin'de bizi yalnız bırakmamak için bugünlük izin almışlardı.
Kapıdan hep birlikte çıkıp arabalara bindik.
"Napıyor benim bebeklerim ben yokken? Rahatlar mı?"
"Rahatız, güzel geçiyor günler biliyorsun zaten Lix ile kötü bir gün geçirmek biraz zor bir şey.
Tabi bu aralar hafif tripleri başladı. Sanırım iyice hamilelik hormonları kendini gösteriyor."
"Changbin'in çekeceği var desene."
"Neden öyle dedin ki bende öyle yapınca sen beni çekmiş mi olacaksın?
Ne oldu yoksa çekilmez mi olduk şimdiden.!"
Gereksiz atar yapmıştım ama iç dürtüme engel olamamıştım.
"Hayır bebeğim yanlış söyledim, yani tabiki çekilmez falan değilsiniz. Olur mu hiç öyle şey?"
"Peki."
"Ya Minnie tamam özür dilerim böyle bir şey dememeliydim. Biz hiç öyle bakar mıyız size? Siz bizim bir tanelerimizsiniz. Yanlış ifade ettim kendimi bebeğim. Hadi asma yüzünü."
"Peki, peki affettim."
Bana kocaman gülümseyip elimi tutup elime öpücük kondurmuştu.
Yolun geri kalanında sakin sohbetler eşlik etti.
Büyük bir alışveriş merkezinin önüne gelince arabayı durdurmuş ve inmiştik.
Lix ve Chang Hyungun yanına ilerledik.
Lix koluma girerken heyecanla neler alabileceğimizi sıralayıp duruyordu.
"Biz de burdayız Lix hani kocanım ya benim koluma girsen gezsek kıskandım biraz."
Hyung tabiki kıskanmamıştı, o asla bizim yakınlığımızı kıskanmazdı.
Şuan sadece Lix'e yakın olmak istiyordu. Bunu anlamayacak biri değildim tabiki.
"Hadi Lix kıskanç bir Hyung ile etrafta gezmeyelim. İ Love Dark diyip bizi kovalar yoksa."
Son dediklerim ile hepimiz gülerken hyung "Aman ne kadar komiksin sen köpekcik" diyip duruyordu.
"Yah Jin Hyunga bir şey de bebeğim benim köpek olduğumu düşünecek!"
"Bebişim o daha oluşmadı bile."
"Afedersin Jin sen bana karşı mı çıktın?"
"Hyung ağzımı bozdurma bir daha meleğime köpekçik falan deme."
"Jin ne hanımcı çıktın be!"
"Pardon Binnie bir şey mi dedin?"
Evet çok güzel diyaloglar geçiyordu aramızda. Ama napalım bizim dediklerimizi umursamıyor gibilerdi.
"Dedim ki hangi mağazaya gitsek önce."
Lix mağaza lafını duyunca hemen kendini düzeltmişti.
"Ben birkaç yere baktım en güzel yerlere gireriz."
.
.
."Yah Min bu da çok güzel değil mi? Minicik baksana set bir de!"
"Bundan da alalım o zaman ama hep aynı aldık senin için sorun değil de mi?"
"Tabiki hayır Min çocuklarımızın aynı giyinmesi neden sorun olsun ki?"
"Peki bunu da alalım o zaman."
Arkamızdan yorgunca bizi takip eden eşlerimiz ile alışverişe devam ediyorduk.
"Ya bir yemek yesek öyle devam etsek ellerimiz de doldu bunları arabalara koysak gerçekten çok yoruldum. Lix bebeğim olur mu?"
Lix bana bakarken kafam ile onayladım.
Bende acıkmıştım, Lix'de acıkmıştı belliydi. Yemek der demez gözleri parlamıştı.
O mağazadan da seçtiklerimizi alıp yemek katına ilerledik.
Güzelce yemeğimizi yedik ve alışverişin yeterli olduğunu düşünüp eve yol aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia
FanfictionQuerencia: İnsanın kendini en güvende, en güçlü ve evinde hissettiği yer. "Seungmin artık ne olduğunu söylesen mi yeter artık kaç gündür ılımlı yaklaşıyorum ama sen benden uzaklaşıyorsun. Senden uzak durmak kolay mı sanıyorsun, uzak durma bana canım...