Seungmin'den
Sabah olduğunda Hyunjin'in öpücükleri ile güne başlamıştım."Hadi bebeğim kahvaltımızı yapalım, hazırladım ben. Birazdan Felix ile annemde gelir hem."
Başımı sallayarak yataktan çıkıp önce elimi yüzümü yıkadım. Minikçe karnıma dokunup lavabodan çıktım.
Hyunjin oturmuş beni bekliyordu, çok güzel bir masa hazırlamıştı. Sevdiğim birçok şey masada hazır duruyordu.
Yanağına kocaman bir öpücük koyduktan sonra yemek yemeye başladık. Bir yandan gündelik sohbetimizi ediyorduk.
"Minnie yakında doktor kontrolümüz var unutmadın değil mi? Ne kadar kusmaların azalsa da hala devam ediyor."
"Bu endişelenecek bir şey değil ki hayatım. Hamileliğin ilk aylarında normal bir şeymiş. Felix'ten buna alışık olman gerekti.
Sürekli kusmalarımız olması normal yani."
Kafasını sallasa da tatmin olmamıştı. O cidden en küçük şeyi bile düşünüyordu ve kafasına takıyordu.
Yemeği bitirip beraber masayı topladık. O işe gitmek için kapıdan çıkarken iyi işler öpücüğünü almayı da ihmal etmemişti.
Onu gönderince gidip kanepeye uzandım.
Biraz zaman geçince Felix ve Jin'in annesi gelmişti.
Kapıyı açtım hoşgeldiniz faslı geçince direk kanepeye geçmiştik. Lix'in karnı biraz daha büyümüştü ve çok hoşuma gidiyordu bu tatlı halleri.
"Çocuklar sizi böyle mutlu görmek çok hoşuma gidiyor. Şimdi siz oturun ben evde bir şeyler hazırladım sizin için onları koyup gelim."
"Anne sen zahmet etme ben hazırlayayım."
"Olmaz oğlum dün zaten yoruldun boşu boşuna gereksiz biri yüzünden bugün bol bol dinlen. Sakın da bir daha Jin seni sevmez falan diye ağladığını duymayayım.
Aramızda kalsın eşek sıpası her gün okuldan gelip seni anlatırdı bana. O seni sevmeyecek diye bir endişen hiç olmasın tamam mı?"
Gözlerim parlayarak başımı salladım. Cidden beni bu kadar sevmesi çok güzeldi.
Annem mutfağa gidince Lix ile baş başa kaldık.
"Dün tam ne oldu Min, keşke bize gelseydin. Saçma şeylere katlanmazdın, kendimi suçlayıp durdum. Bize gelseydin onu görmeyecektin bile."
"Kendini suçlama Lix annen ile vakit geçirmen önemli bunu biliyorsun. Açıkçası dün berbattı ama o konuda yalan söyleyemem.
Kız gelip kapıya dayanıp ağzına geleni söyledi. Üstüne rüya gördüm iyice kötü oldum. Sonra bebeğe bir şey olur mu diye düşünceler de girdi aklıma bir ara.
Jin eve gelene kadar ağlamamı durduramadım. Eve gelip telaşla yanıma geldi, kızın takıntılı bir uzaktan akraba olduğunu söyleyip beni yatıştırdı falan."
"Ya ne kadar korkmuştur o da seni öyle görünce. Bende telaşlandım sabah haberim oldu."
"Evet korkmuştu ama ben sakinleşince pastaneden aldığı şeyleri yedik. Gecem daha iyi geçti yani, en sevdiklerimi almış birde. Sabahta kahvaltı hazırlamış ben uyanmadan."
"Ay ne kadar güzel Min seni çok sevdiğini her şekilde belli ediyor. Gerçekten senin adına çok sevindim Minmin.
Bir daha üzülme tamam mı endişelendik yeğenin ile."
Ona gülerken annem mutfaktan hazırladıkları ile çıktı. Onları yiyip sohbete devam ettik.
Akşam olunca hep birlikte yemek yedik ve Lix ve Changbin Hyung eve gittiler.
Annemde bugünlük bizde kaldı.
Hazırda bölümler var ama pek atabileceğimi sanmıyorum, okulumuz ikinci sınavları yapacak 9 gün sonra ve stresten pek iyi değilim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia
FanfictionQuerencia: İnsanın kendini en güvende, en güçlü ve evinde hissettiği yer. "Seungmin artık ne olduğunu söylesen mi yeter artık kaç gündür ılımlı yaklaşıyorum ama sen benden uzaklaşıyorsun. Senden uzak durmak kolay mı sanıyorsun, uzak durma bana canım...