~Beyaz Gün'den~
(Bir çeşit sevgililer günü)Seungmin'den
Evde yine hep birlikte otururken çocuklar okuldan geliyordu.Liseye başlamışlardı gerçekten günler çok çabuk geçiyordu.
Kapıyı açtığımda sinirli bakan Min Gyu ve Minsung ile şaşırmıştım. Min Jun ve Min Jae çaktırmadan gülüyorlardı.
Kolayca fark edilmese de benim gözümden kaçmamıştı.
Felix oğlunun sinirli haline bakıp "Ne oldu bebeğim neden sinirlisin?" demişti.
"Yanındakilere sor onlar çok iyi bilir!" diyip Min Jun ve Min Jae'yi işaret etmişti.
Bir o kadar sinirli Minsung'a da Jisung aynı soruyu yöneltince cevap değişmemişti.
"Çocuklar sakince ne olduğunu anlatın bakayım!" uyarı dolu sesimle hepsi bir koltuğa geçip gün içinde olanı anlatmaya başladılar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Min Jun'dan
Min Jae ile fikrimizi konuşmaya başlamıştık."Bunların bizi sevdiği falan yok. Bak ne yapalım beyaz günde bir sürü şey gelecek bize bunun farkındayız. Hepsini birleştirip birlikte yiyip ne kadar güzel olduklarından bahsedelim."
"Bunu her sene yapıyoruz zaten Min Jae değişen bir şey olmaz ki."
"Ama hiç verenlerin güzelliğinden bahsetmiyoruz ki şapşik."
"O da doğru. Ama onlar bizim kızlardan hoşlanmadığımı bilmezler mi ki?"
"Sanmıyorum bunun hakkında konuşmadık ve hiç sevgili yapmadık yani anlayamazlar dışardan bakarak."
"Tamam bunu yapalım."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Min Gyu'dan
Dişlerimi sıkarak Min Jun'a bakıyordum. Önümdeki beyaz gün için verilen şeylere bakmazken, o ona verilenleri her zaman yaptıkları gibi Min Jae ile birleştirmiş yiyorlardı .Sürekli veren kızların güzelliğinden bahsederken sinir kat sayım yükselmişti. Minsung'un da benden farkı yoktu.
İkimizde sinirle onlara bakarken onlar kahkahalar eşliğinde önlerindeki yiyecekleri yiyorlardı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Felix'ten
"Peki oğlum bu sizi neden sinirlendirdi onu sorabilir miyim?""Ne demek neden? Önümüzde kızlara sevgilerini sundular resmen!"
"Pardon da sizi ne ilgilendiriyor bizim birini sevmemiz sevgilimiz misiniz sanki!" Min Jun'un çıkışı ile Min Gyu biraz şaşırmıştı.
"Sevgili değilsekte..."
"Devamı yok değil mi o zaman karışmayın bize!"
"SEVGİLİ DEĞİLSEKTE OLURUZ O ZAMAN!"
Oğlumdan sonunda doğru düzgün bir kelime duymuştum.
Bu çocuk sabrımla sınıyordu uzun süredir. Min Jun ve Min Jae bu iki salak için çırpınırken ikisi de bizi sevmiyor diyip dolanıyorlardı.
Tabi önümüzde açılması şaşırtsa da "Odana çıkın bari. Orda konuşun ne konuşacaksanız."
Dördü de yukarı çıkarken bu hallerine gülüp bizde onlar hakkında konuşmaya başlamıştık.
Uzun süre sohbet muhabbet derken akşam olmaya başlamıştı.
Odadan yeni inen dörtlüye bakarken sevgili olduklarını söyleyince mutlu olmuştum.
Sonunda salaklığı bırakmışlardı.
O akşam huzurla 4 aile olarak bir arada güzel bir yemek yemiştik.
Her geçen sene sevgimiz büyümüş, mutluluğumuz artmıştı.
4 aile olarak asla birbirimizden kopmadan ömrümüzün sonuna kadar bir olmaya devam ettik...
16 Ocak'ta tamamlanmıştı, bugünde son bölümü atıyorum 😇
Yeni bir kitap yayınlayacağım yarın sanırım.
İlginizi çekerse bakabilirsiniz ama çok beklentiniz olmasın her zamanki gibi pek iyi yazamadığım bir kitap daha 😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia
FanfictionQuerencia: İnsanın kendini en güvende, en güçlü ve evinde hissettiği yer. "Seungmin artık ne olduğunu söylesen mi yeter artık kaç gündür ılımlı yaklaşıyorum ama sen benden uzaklaşıyorsun. Senden uzak durmak kolay mı sanıyorsun, uzak durma bana canım...