Hyunjin'den
Bugün de sürekli Min'in kaprislerini çekiyordum.Bundan tabiki pişman değilim ya da bu durum canımı sıkmıyor aksine çok tatlı geliyor bu halleri.
"Jinnie bu masa çok ortada."
Evet dünde çok kenarda olduğunu ifade etmişti. Hiç bir şey demeden,
"Peki hayatım ben yerini değiştiteyim sen istediğin şekle gelince söyle." dedim.
Böyle yapmadığım zaman kendi kaldırıp değiştirmek istiyordu ve bu çok sıkıntıydı.
Haftada bir izin kullanıyordum zaten ses eğitmenliği yaptığım için çok yoğun değildim.
Changbin Hyung ile izin günlerini aynı yapıyorduk bilerek. İkimizde evde tek kalsınlar istemiyorduk birimiz evde olduğumuzda.
"Tamam böyle güzel teşekkürler Jinniem"
Kafa sallayıp kendimi onun yanına attım. Elimi karnına koyup sevmeye başladım. Gerçekten çok tatlıydı.
"Dolaptan çikolata kavanozunu getirir misin hayatım?"
Hemen kendimi attığım yerden kalkıp mutfağa yöneldim.
Yemek istediği şey geç kalınca ağlıyordu miniğim.
Hızlıca dolaptan kavanozu alıp içeriye ilerledim.
"Jin kızmazsan senden bir şey isteyebilir miyim?"
Ona kızabileceğimi düşünmesi kaşlarımın çatılmasına sebep olmuştu.
"Bebeğim ne istiyorsan söyleyebilirsin neden kızayım?"
"Oğlumuz şey istiyor şey..."
"Ne bebeğim söyle hadi."
"Kimchi noodle hani senin yaptığından..."
Ah bebeğim bunu demeye mi çekinmişti gerçekten.
"Yaparım bebeğim ama neden çekindin bunun için?"
"Çünkü bazen yaparken homurdanıyorsun bende yapmaktan çok haz etmediğini düşündüm."
Başını eğip tatlı tatlı konuşması beni çıldırtıyordu.
"Hemem yapıyorum bebeğim sende o sırada bir şeyler izle olur mu?"
Beni başını sallayarak onayladı. Bende mutfağa girdim.
Biraz cebelleşerek yapmaya başladım.
Ben yapmaya başlarken Min mutfağa girmişti.
"Seni izleyip biraz yardım edebilir miyim?"
"İstediğini yap bebeğim ama seni yormayacak şeyler."
"Tamammmm."
Ben malzemeleri çıkarırken o da birkaç küçük malzemeyi önüne almış doğramaya başlamıştı.
Eğlenerek beraber hazırlıyorduk. Tabi arada kaçamak öpüşmeler eğlencemizin baş tacıydı.
"Jin saçları-"
Yine saçlarımı toplamak istediğinin farkındaydım bunları söylerken çok tatlı olduğu için dayanamayıp öpmüştüm.
Kısa bir süre sonra öpüşmemiz sona ermişti.
"Saçımı toplamak istediğinde bakışların ve dudakların çok güzel bir hal alıyor Minnie. Tabiki saçımı toplayabilirsin. Bunun için bana sormana bile gerek yok."
Bana kocaman gülümseyip saçlarımı topladı. Bunu yaparken her zaman olduğu gibi saçlarımı okşayıp öpüyordu.
"Saçların yumuşacık ve çok güzel kokuyor Jinnie. Onları sonsuza kadar sadece ben ve oğlumuz ellemeli."
Yanağına öpücük koyup bende onun saçlarını öpüp okşadım.
"Meleğim nasıl isterse hadi yemeği bitirelim de bir an önce yiyelim."
Heyecan içinde ellerini çırpmıştı. Gerçekten bir şey yiyeceği zaman şu minik sevinme hareketlerini yapması çok çok güzeldi.
Yemeği hazırlayıp onun önüne koyarken birazda kendi önüme koymuştum ben yemeseydim yemek istemezdi.
Güzelce keyif içinde yemeği yedik. Mutfağı benim toplayacağımı belirtip onu salona götürdüm.
Hızlıca mutfağı toplayıp yanına uzandım ve beraber film izlemeye başladık.
Yarın ikinci sınavların ilk sınavına gireceğim 9 10 gün bölüm atmam büyük ihtimalle kendinize iyi bakın 🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia
FanfictionQuerencia: İnsanın kendini en güvende, en güçlü ve evinde hissettiği yer. "Seungmin artık ne olduğunu söylesen mi yeter artık kaç gündür ılımlı yaklaşıyorum ama sen benden uzaklaşıyorsun. Senden uzak durmak kolay mı sanıyorsun, uzak durma bana canım...