Küçücük

308 24 3
                                    

Felix'den
Min'in mutlu olduğunu görmek beni mutlu ediyordu. Onun mutluluğu bulaşıcı gibiydi.

Arkamdan sarılan kollarla başımı beni saran omuza gömdüm. Changbin'in kokusunu direk tanımıştım.

Güven veren kolları da zaten direk tanımam için bir sebepti.

"Lixxiem ve bebiş nasıl? Rahatlar mı hm? Changbinie onlar için ne yapabilir?"

Aegyo yapması hep hoşuma gidiyordu ve o da bana sürekli aegyo yapıyordu.

"Hayır babadan bir şey istemiyoruz ama belki bir öpücük olabilir?"

Bunu derken gülümsüyordum. Onun öpücükleri beni özel hissettiriyordu.

Yanağıma bir öpücük kondurmuştu.

"Binnie kucağında oturabilir miiyiim?"

Herkes salona geçmişti bizle birlikte ve şuan oturuyorduk.

Ani duygu değişimlerim böyle anlarda çok gelişiyordu.

"Bunun için bana sormana gerek yok Lix, her daim istediğini yapabilirsin bebeğim."

Beni nasıl mutlu edeceğini biliyordu. Yavaşça dizlerine oturup başımı göğsüne koydum.

Kalbinin atışını dinlemek hep hoşuma giderdi.

"Aman aman Lix yine küçücük oldu."

Minho Hyungun ne demek istediğini anlamak için ona bakarken Min atıldı.

"Uğraşmayın benim miniğim ile istediğini yapar o!"

Min her zaman böyleydi, benden küçük olsa da beni korumak için uğraşırdı.

"Lix nasıl gidiyor hamileliğin, zorlanıyor musun? İş ile zor oluyor mu?"

Bunları Hyunjin sormuştu. Büyük ihtimalle şimdiden Min'i düşünmeye başlamıştı.

"Daha ilk ayımda olduğum için pek zorlanmıyorum."

"Şimdi bir şey diyeceğim ama bana kızma Lix tamam mı? Changbin Hyung geçen gün Lix ile konuşurken kusmuştu, yani karışmak istemiyorum ama korkuyorum. Yoruluyor gibi sana yansıtmak istemiyor sanırım."

Seungmin bunu söylemeyeceğini söylemişti. Ama yine de söylemişti, kızarmıyordum da benim için endişeleniyordu.

"Lix bu doğru mu? Neden söylemedin meleğim? Maddi bir sıkıntımızda yok evde kalmayı sevmiyorsun biliyorum ama böyle çok yorulursun. İstemiyorum bu halde çalışmanı."

Changbin böyle derken başımı göğsüne gömmüştüm. Evde tek kalmak istemiyordum. İşte en azından biraz oyalanıyordum.

"Ama Binnie evde çok sıkılıyorum ve bunalıyorum. İstemiyorum evde tek kalmayı."

"Aslında Seungmin'de isterse o da gitmese birlikte kalsanız? Olmaz mı Minnie, biliyorum erken daha ama sonuçta yorulacaksınız ve sizin bünyeleriniz zayıf zaten.

Hem evde bol bol dinlenir güzel bir hamilelik geçirirsiniz. Patronlarımız zaten çok anlayışlı bir şey demezler. Bizim maaşımız zaten yeter sıkıntı olmaz. Maddi yönden düşünmenizi istemiyorum."

QuerenciaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin