Seungmin'den
Hamileliğin son aylarına gelmiştim. Lix artık her an doğurabilir diye Changbin Hyung da evde kalıyordu artık.Biz Lix, Sung ve İnnie ile salonda sakince otururken Changbin Hyung mutfakta Jeun Teyze ile bize bir şeyler hazırlıyorlardı.
Artık Sung'un da karnı belirgindi 4.ayına gelmişti. Ben 8.ayımın ortalarında idim. İnnie de çoktan 3.ayına girmişti.
Öğrendiğimize göre Sung'un bebeği de erkekti. İnnie şimdi bebeğinin tek kalmaması için o da erkek olsun istiyordu.
Tabiki kız olsa da aşırı mutlu olacaktı sonuçta cinsiyet önemli değildi.
Biz sakince otururken Lix bir anda çığlık attı. "Lix ne oluyor? Bir şey mi oldu?"
"AGH! DOĞURUYORUM GALİBA!"
Changbin Hyung mutfaktan koşarak çıkmıştı. Bağırması evi inletmişti Lix'in.
"Çocuklar siz eşlerinizi arayın biz hastaneye gidelim. Changbin oğlum doğum çantanız falan arabada değil mi?"
"Evet Jeun Teyze, ben Lix'i kaldırayım çıkalım. Anahtarlar şurda Jeun Teyze."
Hepimiz telaşa kapılmışken Changbin Hyung ve Jeun Teyze bizi çok iyi yönlendirmişti.
Hepimiz evde kalıp eşlerimizi ararken Changbin Hyung Lix'i kucağına alıp evden çıkmıştı.
Lix acı çekerken evde kalmak istemiyordum. Biraz daha evde beklerken bizimkilerin aynı anda gelmesi ile hep birlikte kendi arabalarımıza binip yola koyulduk.
Hastaneye vardığımızda Jeun Teyzeyi arayıp nerede olduklarını öğrenmiştik.
Doğumhanenin önüne geldiğimizde yerde oturan Changbin Hyungu ve başında duran Jeun teyzeyi görmüştük.
"Bir şeyi yok değil mi Changbin?"
"Hayır yok Hyung, sadece onun için endişelendim."
"E izin alıp içeri gir yanına." Chan Hyungun dediği Changbin Hyungun aklına yeni gelmişti sanırım. Hızlıca başını sallayıp bir hemşire ile konuştu.
Doğumhaneye giren hyung ile hepimiz bir yerlere oturmuştuk.
Felix'ten
AGH!
BU ACI NEYDİ BÖYLE!
BEN BEBEK İSTERKEN BÖYLE BİR ŞEY TAHMİN ETMEMİŞTİM Kİ!
"CHANGBİNNNNNN"
"Efendim bebeğim, burdayım ben bak."
"Yok başka bebek falan Changbin bu acı ne böyle. Changbin agh!"
Changbin'de benimle birlikte çığlık atıyordu sanırım elini çok azıcık baya azıcık ıssırmış olabilirim.
"Lixie..."
Fısıldayan Binnieme bakıp dişlerimi sıkmaya devam ettim ve elini elim ile sıkmaya başladım.
Sonunda bir ağlama sesi duyduğum an kafamı geriye atıp derin bir uykuya bıraktım bedenimi.
.
.
.Uyandığımda yanımda bir bebek ve başımda bekleyen eşim ve arkadaşlarıma baktım. Binnie elimi tutmuş dibimde oturuyordu.
Karnımdaki boşluk hissi bir an beni korkutsa da yanımdaki bebeğim ile huzura ermiştim.
Onu kucagıma almak istediğimi belirtince Binnie yavaşça kucagıma bıraktı bebeğimizi.
Minicik yüzüne bakıp ufacık bir öpücük kondurdum. Yüzünde minicik bir tebessüm vardı bebeğimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia
FanfictionQuerencia: İnsanın kendini en güvende, en güçlü ve evinde hissettiği yer. "Seungmin artık ne olduğunu söylesen mi yeter artık kaç gündür ılımlı yaklaşıyorum ama sen benden uzaklaşıyorsun. Senden uzak durmak kolay mı sanıyorsun, uzak durma bana canım...